Ik was er automatisch vanuit gegaan dat iedereen er maar 1 in mag sturen. Ik zal het voor de duidelijkheid even in de op zetten!quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:36 schreef bart13 het volgende:
Vet! heb al een idee.
Denk dat het handig is om een max aantal inzendingen pp te zetten? 2 of anders 1 lijk mij goed.
Jammerquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
Vervolgens heeft iedereen 21 dagen om een foto te maken en nabewerken. Daarna stemmen de deelnemers welke foto de beste is.
dan is het remise want op jezelf stemmen is niet netjes en onthouden van stemming ook nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
JammerMaar je stem telt dus eigenlijk niet mee.
Nu wel dus...quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:03 schreef kanovinnie het volgende:
Nope. Maar ik denk dat CompuMess nog niet weet dat hij gewonnen heeft.
Game on! (in a few days)quote:Verkeer is de verplaatsing van mensen en objecten, bijvoorbeeld van auto's, fietsen, treinen, schepen, vliegtuigen, maar ook communicatie met dataverkeer en bijvoorbeeld radiogolven worden ertoe gerekend. Het resultaat van verkeer is dat objecten zichzelf verplaatsen of vervoerd worden. De verplaatsingen vinden veelal plaats op speciaal daarvoor bestemde infrastructuur, zoals auto-, spoor- en waterwegen. Ook pijpleidingen, kabels en glasvezelverbindingen kunnen aangemerkt worden als verkeersinfrastructuur. In het dagelijkse taalgebruik wordt met verkeer meestal het wegverkeer bedoeld.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
Excuus. Zo klopt het weer toch Het stukje ter verduidelijking laat ik er bij staan ok?
Ik heb de foto zelf zo scheef gemaakt, en je hebt wel gelijk met het croppen, maarja hij is nu wel puur, ik hoop dat ik op deze manier win (A).quote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
Natuurlijk puur persoonlijk, maar ik zou als ik jouw as wel je foto even rechtzetten en de spiegel erafcroppen. Ik denk dat de foto er een stuk beter van wordt.
Nee hoor! Tot en met morgen.quote:
Ah, er zit dus een diepere gedachte achter.quote:Op zondag 20 november 2011 21:57 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
[..]
Ik heb de foto zelf zo scheef gemaakt, en je hebt wel gelijk met het croppen, maarja hij is nu wel puur, ik hoop dat ik op deze manier win (A).
Ook dat ga ik niet redden...quote:Op zondag 20 november 2011 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor! Tot en met morgen.
[..]
Ah, er zit dus een diepere gedachte achter.Succes!
Working nine to five...quote:Op zondag 20 november 2011 22:04 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, snel naar de stad toe foto maken en uploaden
Ik ook. En vandaag was het er bij ingeschoten om mijn foto te bewerken. Dus dat moet morgenavond nog maar even.quote:
/unluckyquote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
Kennen jullie de grap van die jongen die zijn camera meenam naar zijn werk, om een flitser te proberen?
En vervolgens even via de CF reader van een collega het resultaat ging bekijken?
3 keer raden waar mijn foto's zijn
Hmm, regels zijn regels vrees ik. Tenzij alle andere deelnemers laten blijken dat ze het niet erg vinden dat je een dag te laat bent.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:14 schreef CompuMess het volgende:
*poep!*, helemaal vergeten dat je de foto ook óp dag 21 moet plaatsen!
Had er al wel eentje klaar gefröbelt ....
[ afbeelding ]
Nou, volgende keer dan maar...
Ik ben geen deelnemer, maar zeker gezien het aantal deelnemers lijkt het me nou ook weer geen totale ramp als iemand een dag later z'n inzending doet. De stemronde was immers ook nog niet begonnen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmm, regels zijn regels vrees ik. Tenzij alle andere deelnemers laten blijken dat ze het niet erg vinden dat je een dag te laat bent.
Heb je zelf ook nog een foto te uploaden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:27 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik ben geen deelnemer, maar zeker gezien het aantal deelnemers lijkt het me nou ook weer geen totale ramp als iemand een dag later z'n inzending doet. De stemronde was immers ook nog niet begonnen.
Just my two cents.
Vooruit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef obolos het volgende:
Kanovinnie, zet hem er maar bij. Er is nu een meerderheid van de inzenders voor.
Het is nog novemberquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:02 schreef CompuMess het volgende:
Nu alleen nog ff de TT aanpassen ...
Klopt dit wel? Want ik zie nu foto's die op de 23e gepost zijnquote:De foto dient tussen dag 1 van de maand en dag 21 van de maand genomen en gepost te zijn.
Je hebt tot 21 december de tijd om dus je foto te maken, eventueel na te bewerken en te posten. De vorige keer zijn er foto's bijgekomen met goedkeur van alle deelnemers.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:02 schreef Mirel het volgende:
Nabewerken ook verplicht?
[..]
Klopt dit wel? Want ik zie nu foto's die op de 23e gepost zijnOf moeten we ons nu vanaf de 21e tot aan 1 januari voorbereiden om dan tussen 1 en 21 januari de foto te nemen en te posten? (want er staat 'genomen')
Camera poetsen, stemmen, bedenken.quote:Op woensdag 7 december 2011 07:07 schreef Mirel het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk tussen 21 november en 1 december dan? Stemronde die hele tijd?
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk (van dat watermerk dan hé), heb hem aangepast.quote:Op maandag 12 december 2011 17:41 schreef kanovinnie het volgende:
Vangrail?
Ik vind het watermerk hier echt oerlelijk in, terwijl het me normaal niet zo stoort in je foto's
Waar woon je eigenlijk? Ben wel benieuwd aangezien ik vaak dingen uit mijn omgeving zie.quote:Op maandag 12 december 2011 19:30 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Je hebt gelijk (van dat watermerk dan hé), heb hem aangepast.
Wat je ziet is een onderdeel van een oude rioolwaterzuivering bij ons in het dorp die ze momenteel aan het slopen zijn (ze hebben wel eerst een nieuwe neergezet)
De bout en moer doen, samen met het gegolfde staalprofiel, hun uiterste best om een lading shit binnen te houden...
Wat is het eigenlijk? Ik weet niet zeker of dit helemaal aan het thema voldoet aangezien het nogal een drukke/volle foto is. Abstract, zeker, minmaal, niet echt. Maar dat zou problematique eigenlijk even moeten zeggen. Meedoen doettie zeker!quote:Op maandag 12 december 2011 19:45 schreef BrandX het volgende:
Mijn bescheiden beginnersbijdrage
moeilijk thema
edit: ik noem het bubblies![]()
Mijns inziens is dat aan iedereen die stemt. Als je vindt dat de foto niet goed bij het thema past dan lijkt mij een lagere rangschikking een gepaste afstraffing.quote:Op maandag 12 december 2011 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is het eigenlijk? Ik weet niet zeker of dit helemaal aan het thema voldoet aangezien het nogal een drukke/volle foto is. Abstract, zeker, minmaal, niet echt. Maar dat zou problematique eigenlijk even moeten zeggen. Meedoen doettie zeker!
Hmm, daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op maandag 12 december 2011 20:25 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Mijns inziens is dat aan iedereen die stemt. Als je vindt dat de foto niet goed bij het thema past dan lijkt mij een lagere rangschikking een gepaste afstraffing.
Persoonlijk vind ik het een prima fotoMisschien niet heel minimaal maar wel erg abstract.
Ik heb eigenlijk wel een gevoel dat de foto minimaal is, het is wel druk maar meer in het aantal bubbels en niet zozeer dat het veel onderwerpen heeft of dat er heel veel gebeurt op de foto. Hoe dan ook, toffe foto.quote:Wat is het eigenlijk? Ik weet niet zeker of dit helemaal aan het thema voldoet aangezien het nogal een drukke/volle foto is. Abstract, zeker, minmaal, niet echt. Maar dat zou problematique eigenlijk even moeten zeggen. Meedoen doettie zeker!
Je moet op ze allemaal stemmen. Dus de beste foto (in dit geval) 7 punten, de 1 na beste 6 punten etc.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:25 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
CompuMess 3pnt
[ afbeelding ]
problematiQue 2pnt
[ afbeelding ]
obolos 1pnt
was me zo niet duidelijk uit de OP, maar ik zal het fixen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je moet op ze allemaal stemmen. Dus de beste foto (in dit geval) 7 punten, de 1 na beste 6 punten etc.
Oepsie. Er staan 2 links in zijn post, ik had 'm stiekem even ge edit zodat ik de linkjes snel kon kopieren. Iets te snel dus.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:04 schreef Mirel het volgende:
Kanovinnie, is dat een samenvatting van alle posts voor het gemak? Want whitetiger heeft een andere foto.
Ik heb overigens mijn post ge-edit zodat ik ook 7 foto's heb beoordeeld.
Heb de op even aangepastquote:Op donderdag 22 december 2011 20:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
was me zo niet duidelijk uit de OP, maar ik zal het fixen.
Heb je gelijk in ja. De juiste foto staat in mijn post.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:13 schreef CompuMess het volgende:
ff een opmerking over de stemming van BrandX, volgens mij heb je een voorbeeldfoto van problematiQue opgenomen in de stemronde. Het is volgens mij alleen de laatst geplaatste foto van een inzender die mee doet met de wedstrijd.
Helaasquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:18 schreef Omniej het volgende:
Er vanuitgaande dat ook niet-inzenders hun stem uit mogen brengen:
7. Problematique
6. whitetiger300
5. Compumess
4. para909
3. BrandX
2. Mirel
1. obolos
Ik heb nergens zien staan dat niet-deelnemers niet mogen stemmen...quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Helaas![]()
Maar niet-inzenders die toch stemmen moeten de volgende keer meedoen
quote:Op maandag 26 december 2011 11:43 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb nergens zien staan dat niet-deelnemers niet mogen stemmen...
Daarmee bedoelde ik wel dat alleen deelnemers mogen stemmen. Dit om te voorkomen dat mensen aan hun forumvriendjes vragen om op hun te stemmen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
<knip>
De bedoeling is dat er elke maand een onderwerp door de winnaar van de vorige maand word gepost. Vervolgens heeft iedereen 21 dagen om een foto te maken en nabewerken. Daarna stemmen de deelnemers welke foto de beste is.
<knip>
Nog op en aanmerkingen? Posten aub!
quote:Op maandag 26 december 2011 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Daarmee bedoelde ik wel dat alleen deelnemers mogen stemmen. Dit om te voorkomen dat mensen aan hun forumvriendjes vragen om op hun te stemmen.
Deze wedstrijd is door mij georganiseerd, daar staat FOT verder compleet buiten. De prijs hier trouwens ook mooiquote:Op maandag 26 december 2011 11:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]![]()
In alle keren dat ik meegedaan heb met de fot-wedstrijden is dit volgens mij 1 keer voorgekomen.
En toen waren er mooie prijzen...
quote:Op maandag 26 december 2011 12:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is door mij georganiseerd, daar staat FOT verder compleet buiten. De prijs hier trouwens ook mooi
Verstopt onder een linkje een post verder....quote:De winnaar komt vervolgens met zijn/haar winnende foto in de OP te staan bij de winnende foto's.
Volgens mij begon ik daarmee hoor...quote:Op maandag 26 december 2011 12:24 schreef kanovinnie het volgende:
Je zou ook een constructieve bijdrage kunnen leveren, aangezien ik het alleen heb opgezet. Dan kunnen er inderdaad foutjes insluipen.
Ik zie zelf niet in waarom iedereen laten stemmen zou uitnodigen tot meer mensen die meedoen. Nu ziet men dat er elke keer toch fanatiek gestemd wordt, dus dat ze daarom zelf mee willen doen.quote:Op maandag 26 december 2011 12:39 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Volgens mij begon ik daarmee hoor...
Anyway,
Iedereen lekker mee laten stemmen, misschien nodigt dat meer uit tot meedoen.
Een sticky-topic maken met alle winnaars?
Dat ook ja. Reden des te meer om bij het huidige systeem te blijven.quote:Op maandag 26 december 2011 12:46 schreef obolos het volgende:
Als je iedereen laat meestemmen dan verdelen de niet-deelnemers meer punten. Niet deelnemers geven punten aan 8 foto's en deelnemers aan 7 foto's (geen punten voor eigen foto).
Dat kan ook. Maar wanneer stoppen we dan met stemmen? Want nu stoppen we zodra iedereen gestemd heeft (nu moet alleen marjo nog).quote:Op maandag 26 december 2011 14:26 schreef problematiQue het volgende:
Of je stelt in dat er op 5 foto's gestemd mag worden
je kan sowieso, ongeacht welk stemsysteem uiteindelijk gekozen wordt, natuurlijk kiezen voor bijv. max een week stemtijd. Deze gelijk bij bekendmaking van de volgende ronde vaststellen, van datum t/m datum x kan gestemd worden.quote:Op maandag 26 december 2011 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar wanneer stoppen we dan met stemmen? Want nu stoppen we zodra iedereen gestemd heeft (nu moet alleen marjo nog).
Congrats en gaaf thema!quote:Op maandag 26 december 2011 23:48 schreef problematiQue het volgende:
Het vorige thema was wellicht wat flauw omdat het mij erg lag. Daarom nu een thema waarbij ik zelf ook niet weet wat ik er mee aan moet:
Winter, maar geen landschap
Nu maar hopen dat het weer in januari een beetje meewerkt...
is dat zo erg dan? Stel dat er straks 20 man meedoen. Om ze alle 20 punten te gaan geven vind ik ook weer zoiets...quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:43 schreef kanovinnie het volgende:
Maar dan krijg je wel dat mensen misschien geen stemmen krijgen...
Euh ja. Daar heb je ook een goed punt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 08:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
is dat zo erg dan? Stel dat er straks 20 man meedoen. Om ze alle 20 punten te gaan geven vind ik ook weer zoiets...
Ik vind de feedback die ik hier krijg eigenlijk interessanter dan mijn uiteindelijke punten. Maar ok, dat is persoonlijk.
Maar of ik nu onderaan sta met 17 punten of alleen de top 5 heeft punten gekregen is lood om oud ijzer lijkt mij
Nou ja, daarom stemde ik dus ook maar op 7 mensen in plaats van op 8, en mijn nummer 8 kreeg dus gewoon 0 punten toegekend... Op die manier heeft mijn nummer 1 niet meer punten gekregen dan de nummer 1 van ieder andere stemmer.quote:Op maandag 26 december 2011 12:46 schreef obolos het volgende:
Als je iedereen laat meestemmen dan verdelen de niet-deelnemers meer punten. Niet deelnemers geven punten aan 8 foto's en deelnemers aan 7 foto's (geen punten voor eigen foto).
Sneeuw en ijs tot nu toe alleen in het diepvriesvak... schiet niet op nee. Heb wel een goed idee voor een foto maar daar is sneeuw voor nodig.quote:
Weet ik, het is meer een reactie op de posts boven mij, om te illustreren dat de winter nog heul ver weg isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb in ieder geval een idee!
Ennuh, De foto van Compumess lijkt wel heel, heel erg op een landschap?
p'sies!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef problematiQue het volgende:
Die was niet echt bedoeld als inzending volgens mij
Ok, dan is 't iig duidelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:06 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Weet ik, het is meer een reactie op de posts boven mij, om te illustreren dat de winter nog heul ver weg is
Telt dit niet onder landschap?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:09 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Afgelopen weekend gemaaktDeze merel had gelukkig geen tekort aan voedsel en deed zich te goed aan de bessen van de klimopplant. Normaliter zijn de bessen pas in de lente rijp
Dat was geen serieuze inzending, maar een foto om te laten zien dat het nog geen winter is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:25 schreef DjinN het volgende:
Erhm...en de foto van de schapen dan op de vorige pagina ?
Maandelijkse fotowedstrijd - Januari 2012: Winter, maar geen landschap
Meer dan 24 uur geleden?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:02 schreef DjinN het volgende:
wtf ik kan mijn bericht niet meer editen omdat ?
hmz..Ik wil die pokkefoto uit mn bericht hebben als dat kan.quote:
* Nemephis stelt zich voor, MrManuel wordt wakker, kleedt zich aan, zet koffie, ziet buiten iets wat op ijs lijkt, vliegt naar buiten, klikkerdeklik, en denkt, YES, WIN!!!einz!!!'quote:Op zondag 22 januari 2012 01:17 schreef MrManuel het volgende:
Mijn foto!
[ afbeelding ]
Icecold by MBijen
Is dat geen inzending dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
hmz..Ik wil die pokkefoto uit mn bericht hebben als dat kan.
Haha, mij gaat het er niet om om te winnen hoor..quote:Op zondag 22 januari 2012 02:58 schreef Nemephis het volgende:
[..]
* Nemephis stelt zich voor, MrManuel wordt wakker, kleedt zich aan, zet koffie, ziet buiten iets wat op ijs lijkt, vliegt naar buiten, klikkerdeklik, en denkt, YES, WIN!!!einz!!!'![]()
Dat is niet om jou de gek aan te steken, MrManuel, dat is om Koning Winter de gek aan te steken! Ik zit nog steeds te wachten. Ik heb nog een pica van vorig jaar, dus deze telt niet mee, behalve om in de winterstemming te blijven:
[ afbeelding ]
Dat is aan Chemiu en Mrmanuel, de enige met een inzending.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:04 schreef BrandX het volgende:
ik krijg in ene een idee.
mag ik maandagavond mijn inzending doen? ik bedenk mij in ene dat ik een ijsshot op mijn werk kan maken, en dat gewoon buiten
Met maar twee mensen die mogen stemmen, en de hoffelijkheid niet op je eigen foto te stemmen zou dit wel een bijzonder saaie ronde wordenquote:Op zondag 22 januari 2012 11:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is aan Chemiu en Mrmanuel, de enige met een inzending.
Eens!quote:Op zondag 22 januari 2012 11:47 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Met maar twee mensen die mogen stemmen, en de hoffelijkheid niet op je eigen foto te stemmen zou dit wel een bijzonder saaie ronde worden. Dus wat mij betreft mag ze zeker meedoen en later insturen! Maar zijn de foto's van CompuMess geen inzending dan?
Hij is schijnbaar niet goed genoeg dus kan ik beter een ander inzenden denk ik zo. *alsdatnogkan*quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 11:47 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Met maar twee mensen die mogen stemmen, en de hoffelijkheid niet op je eigen foto te stemmen zou dit wel een bijzonder saaie ronde worden. Dus wat mij betreft mag ze zeker meedoen en later insturen! Maar zijn de foto's van CompuMess geen inzending dan?
Tofquote:
Enig idee hoe fucking explosief pure zuurstof isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:26 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind die tweede het tofste, Niet roken. En dat bij een stuk ijs van 20 cm dik
Ja, maar het tegenbeeld vind ik wel grappig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Enig idee hoe fucking explosief pure zuurstof is
Doe dan deze maar, die is fototechnisch het mooiste vind ik:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar het tegenbeeld vind ik wel grappig.
Maar met welke doe je mee?
Mooi, kan je de volgende keer laten zien dat je beter bentquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:23 schreef Nemephis het volgende:
Ik vind het eigenlijk allemaal matige foto's, met het thema in het achterhoofd...
.. is het nog wel veilig om binnenkort een thema als 'lente' of 'zomer' te kiezen? Aangezien de natuur nogal van slag lijkt. Hoewel, als we als thema 'herst' nemen zitten we het hele jaar goed!
Haha, heeft me tactiek toch gewerkt he..quote:Op zondag 22 januari 2012 02:58 schreef Nemephis het volgende:
[..]
* Nemephis stelt zich voor, MrManuel wordt wakker, kleedt zich aan, zet koffie, ziet buiten iets wat op ijs lijkt, vliegt naar buiten, klikkerdeklik, en denkt, YES, WIN!!!einz!!!'![]()
Dat is niet om jou de gek aan te steken, MrManuel, dat is om Koning Winter de gek aan te steken!
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:49 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Haha, heeft me tactiek toch gewerkt he..
Ik verdenk jou ervan een dealtje met koning winter te hebben gesloten... jij hebt gewoonen, en bats, winter!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:49 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Haha, heeft me tactiek toch gewerkt he..
Dankje!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:49 schreef BrandX het volgende:
[..]gefeliciteerd iig
.
En oh ironie, we zijn klaar met deze ronde en er ligt hier in Rotterdam sinds gistermiddag sneeuw
* MrManuel fluit onschuldig..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:16 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ervan een dealtje met koning winter te hebben gesloten... jij hebt gewoonen, en bats, winter!
Ik weet het, het lijkt niet heel orgineel maar met dit thema wil ik zoveel mogelijk verschillende soorten B&W foto's tegen komen..quote:
ik vind het wel leuk, kan je alle kanten mee op. Wat het gelijk ook lastig maakt, maar ben dus heel benieuwd waar men mee komtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:10 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik weet het, het lijkt niet heel orgineel maar met dit thema wil ik zoveel mogelijk verschillende soorten B&W foto's tegen komen..
Is weg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:17 schreef Mirel het volgende:
Mag ik een andere doen? Kan m'n vorige post niet editten en die foto is toch ingescand. Als een modje de vorige post kan leeghalen?
[ afbeelding ]
Zelf er nog over nagedacht om het joden herdenkingsmonument in Berlijn te gebruiken voor mijn deelname deze maand. Dat monument met al die blokken komt er mooi uit te zien door black and white, leuke diepte effecten. Maar het is deze geworden:quote:Op maandag 13 februari 2012 20:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is weg.
Ben net terug van Berlijn, moet vast een goede zwartwit tussen zitten.
Leuk, ik heb nu pas door dat er weer wedstrijdjes zijn. Kijken of ik nog tijd kan vinden voor deze maand.quote:
Nou hup, niet alleen volgen, maar foto maken in het thema van deze maand en plaatsenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:45 schreef Debsterr het volgende:
Dit ga ik volgen, sinds kort een spiegelreflex en wil dat ding wel leren kennen voordat ik op vakantie ga!
Ga ik zeker doenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou hup, niet alleen volgen, maar foto maken in het thema van deze maand en plaatsen
In principe tot en met morgenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:49 schreef Schanulleke het volgende:
Tot wanneer is de inzending eigenlijk?
Maar het is ook een leuk themaquote:Op maandag 20 februari 2012 23:05 schreef MrManuel het volgende:
Het verbaast me hoeveel inzendingen we hebben met me thema!![]()
Dat is wat ik het leukste hiervan vind..quote:Op maandag 20 februari 2012 23:15 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Maar het is ook een leuk thema, ik heb veel foto's weer eens bekeken om te beoordelen of ze in b&w leuker worden. Ook andere inzendingen hebben me leuke ideeën gegeven voor het b&w maken van foto's.
We doen het net als de vorige keer, dus zoals het in de op staatquote:Op maandag 20 februari 2012 23:47 schreef whitetiger300 het volgende:
Wanneer het stemmen begint is het misschien handig om net als eerst de foto's op een rijtje te hebben (erg handig) maar ook de regels/wijze van stemmen. Want ik heb geen idee of die nu anders zijn dan de laatste keer dat ik mee deed, want ik kan me herinneren dat er enige discussie over was.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | 1. Mr_Saitek 2. Row-1 3. Mirel 4. Brandx 5. MrManuel 6. T42 7. Whitetiger300 8. Kanovinnie 9. Kajji 10. Ladysin 11. Strider221 12. Obolos 13. problematiQue 14. Hajee 15. zwarteduiker 16. Debsterr 17. Aschkael 18. Dwyrin 19. Schanulleke |
Het lijstje klopt voor zover ik kan zienquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:28 schreef kanovinnie het volgende:
Inderdaad nog nooit zoveel inzendingen, moest zelfs mijn excellijstje even aanpassen
Kan iedereen even een blik werpen of alles klopt? Ik denk 't wel, maar je weet 't maar nooit
Stemmen is nog niet aan te raden, misschien komt er nog iemand bij. Gewoon even een impressie tot nu toe.
Er komt er inderdaad nog een bij. Erg leuk dat er weer een wedstrijd is, ik heb het gemist. Helaas kwam ik er pas deze week achter en had ik vanavond pas even de tijd. Een zelfportretje.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:28 schreef kanovinnie het volgende:
Inderdaad nog nooit zoveel inzendingen, moest zelfs mijn excellijstje even aanpassen
Kan iedereen even een blik werpen of alles klopt? Ik denk 't wel, maar je weet 't maar nooit
Stemmen is nog niet aan te raden, misschien komt er nog iemand bij. Gewoon even een impressie tot nu toe.
Check de OP even voor hoe de puntentelling hier werktquote:Op woensdag 22 februari 2012 07:42 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
1: Row-1
2: WhiteTiger300
3: ProblmatiQue
1 2 3 4 5 6 | Regels De foto dient door deelnemer die hem post gemaakt en nabewerkt te zijn De foto dient tussen dag 1 van de maand en dag 21 van de maand genomen en gepost te zijn. De winnaar dient voor dag 1 van de volgende maand het volgende onderwerp te posten. Maximaal 1 foto per deelnemer. Onderwerp van deze maand: Black and white |
Ja klopt, ik ben daar één van. Nooit meer bij stil gestaan, doordat het onderwerp b&w was ben ik juist in het verleden gaan graven. In plaats van me te richten op de foto's van deze maand. Zonde eigenlijk, zal volgende maand wat beter opletten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:44 schreef MrManuel het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik denk dat er helaas mensen gediskwalificeerd moeten worden..
En misschien dat we ook een regel moeten instellen dat de EXIF data van de foto moet blijven bestaan. En dat zodra deze er niet is, er wel uitleg gegeven moet worden waarom deze er niet meer is..
Wat mij betreft mag je voor deze keer best mee doen..quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:12 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik ben daar één van. Nooit meer bij stil gestaan, doordat het onderwerp b&w was ben ik juist in het verleden gaan graven. In plaats van me te richten op de foto's van deze maand. Zonde eigenlijk, zal volgende maand wat beter opletten.
Wie, waarom enzo? Ik moet zeggen dat ik het niet bij iedereen ga controleren. Eventueel via pmquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:44 schreef MrManuel het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik denk dat er helaas mensen gediskwalificeerd moeten worden..
En misschien dat we ook een regel moeten instellen dat de EXIF data van de foto moet blijven bestaan. En dat zodra deze er niet is, er wel uitleg gegeven moet worden waarom deze er niet meer is..
Pfff, het duurde even voor ik doorhad wat je hier doet....quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:54 schreef Dwyrin het volgende:
Dwyrin
Bizar slecht foto, gaat nergens over
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:49 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Pfff, het duurde even voor ik doorhad wat je hier doet....
Maar nummer 4 in het voorbeeld krijgt helemaal geen punten zo, of moet die juist geen punten krijgen? Ik begrijp 'm niet helemaal.quote:Met 4 deelnemers krijgt nummer 1 drie punten, nummer 2 twee punten en nummer drie 1 punt. ... Het is dus de bedoeling om iedere deelnemer met punten te belonen, om uiteindelijk de laatste 1 punt te geven.
De OP gaat er van uit dat de stemmer ook deelnemer is en dat het niet netjes is om op jezelf te stemmen. Wie niet meedoet, kan wel iedereen punten geven uiteraard.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:18 schreef Weakling het volgende:
Ligt het aan mij of klopt de OP niet helemaal?
[..]
Maar nummer 4 in het voorbeeld krijgt helemaal geen punten zo, of moet die juist geen punten krijgen? Ik begrijp 'm niet helemaal.
Hoe dan ook, ik zal ook eens een keertje stemmen:
Ah, helder! En tof dat ik dan toch mag stemmen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:27 schreef Schanulleke het volgende:
De OP gaat er van uit dat de stemmer ook deelnemer is en dat het niet netjes is om op jezelf te stemmen. Wie niet meedoet, kan wel iedereen punten geven uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |