Klopt dit wel? Want ik zie nu foto's die op de 23e gepost zijnquote:De foto dient tussen dag 1 van de maand en dag 21 van de maand genomen en gepost te zijn.
Je hebt tot 21 december de tijd om dus je foto te maken, eventueel na te bewerken en te posten. De vorige keer zijn er foto's bijgekomen met goedkeur van alle deelnemers.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:02 schreef Mirel het volgende:
Nabewerken ook verplicht?
[..]
Klopt dit wel? Want ik zie nu foto's die op de 23e gepost zijnOf moeten we ons nu vanaf de 21e tot aan 1 januari voorbereiden om dan tussen 1 en 21 januari de foto te nemen en te posten? (want er staat 'genomen')
Camera poetsen, stemmen, bedenken.quote:Op woensdag 7 december 2011 07:07 schreef Mirel het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk tussen 21 november en 1 december dan? Stemronde die hele tijd?
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk (van dat watermerk dan hé), heb hem aangepast.quote:Op maandag 12 december 2011 17:41 schreef kanovinnie het volgende:
Vangrail?
Ik vind het watermerk hier echt oerlelijk in, terwijl het me normaal niet zo stoort in je foto's
Waar woon je eigenlijk? Ben wel benieuwd aangezien ik vaak dingen uit mijn omgeving zie.quote:Op maandag 12 december 2011 19:30 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Je hebt gelijk (van dat watermerk dan hé), heb hem aangepast.
Wat je ziet is een onderdeel van een oude rioolwaterzuivering bij ons in het dorp die ze momenteel aan het slopen zijn (ze hebben wel eerst een nieuwe neergezet)
De bout en moer doen, samen met het gegolfde staalprofiel, hun uiterste best om een lading shit binnen te houden...
Wat is het eigenlijk? Ik weet niet zeker of dit helemaal aan het thema voldoet aangezien het nogal een drukke/volle foto is. Abstract, zeker, minmaal, niet echt. Maar dat zou problematique eigenlijk even moeten zeggen. Meedoen doettie zeker!quote:Op maandag 12 december 2011 19:45 schreef BrandX het volgende:
Mijn bescheiden beginnersbijdrage
moeilijk thema
edit: ik noem het bubblies![]()
Mijns inziens is dat aan iedereen die stemt. Als je vindt dat de foto niet goed bij het thema past dan lijkt mij een lagere rangschikking een gepaste afstraffing.quote:Op maandag 12 december 2011 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is het eigenlijk? Ik weet niet zeker of dit helemaal aan het thema voldoet aangezien het nogal een drukke/volle foto is. Abstract, zeker, minmaal, niet echt. Maar dat zou problematique eigenlijk even moeten zeggen. Meedoen doettie zeker!
Hmm, daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op maandag 12 december 2011 20:25 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Mijns inziens is dat aan iedereen die stemt. Als je vindt dat de foto niet goed bij het thema past dan lijkt mij een lagere rangschikking een gepaste afstraffing.
Persoonlijk vind ik het een prima fotoMisschien niet heel minimaal maar wel erg abstract.
Ik heb eigenlijk wel een gevoel dat de foto minimaal is, het is wel druk maar meer in het aantal bubbels en niet zozeer dat het veel onderwerpen heeft of dat er heel veel gebeurt op de foto. Hoe dan ook, toffe foto.quote:Wat is het eigenlijk? Ik weet niet zeker of dit helemaal aan het thema voldoet aangezien het nogal een drukke/volle foto is. Abstract, zeker, minmaal, niet echt. Maar dat zou problematique eigenlijk even moeten zeggen. Meedoen doettie zeker!
Je moet op ze allemaal stemmen. Dus de beste foto (in dit geval) 7 punten, de 1 na beste 6 punten etc.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:25 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
CompuMess 3pnt
[ afbeelding ]
problematiQue 2pnt
[ afbeelding ]
obolos 1pnt
was me zo niet duidelijk uit de OP, maar ik zal het fixen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je moet op ze allemaal stemmen. Dus de beste foto (in dit geval) 7 punten, de 1 na beste 6 punten etc.
Oepsie. Er staan 2 links in zijn post, ik had 'm stiekem even ge edit zodat ik de linkjes snel kon kopieren. Iets te snel dus.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:04 schreef Mirel het volgende:
Kanovinnie, is dat een samenvatting van alle posts voor het gemak? Want whitetiger heeft een andere foto.
Ik heb overigens mijn post ge-edit zodat ik ook 7 foto's heb beoordeeld.
Heb de op even aangepastquote:Op donderdag 22 december 2011 20:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
was me zo niet duidelijk uit de OP, maar ik zal het fixen.
Heb je gelijk in ja. De juiste foto staat in mijn post.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:13 schreef CompuMess het volgende:
ff een opmerking over de stemming van BrandX, volgens mij heb je een voorbeeldfoto van problematiQue opgenomen in de stemronde. Het is volgens mij alleen de laatst geplaatste foto van een inzender die mee doet met de wedstrijd.
Helaasquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:18 schreef Omniej het volgende:
Er vanuitgaande dat ook niet-inzenders hun stem uit mogen brengen:
7. Problematique
6. whitetiger300
5. Compumess
4. para909
3. BrandX
2. Mirel
1. obolos
Ik heb nergens zien staan dat niet-deelnemers niet mogen stemmen...quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Helaas![]()
Maar niet-inzenders die toch stemmen moeten de volgende keer meedoen
quote:Op maandag 26 december 2011 11:43 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb nergens zien staan dat niet-deelnemers niet mogen stemmen...
Daarmee bedoelde ik wel dat alleen deelnemers mogen stemmen. Dit om te voorkomen dat mensen aan hun forumvriendjes vragen om op hun te stemmen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
<knip>
De bedoeling is dat er elke maand een onderwerp door de winnaar van de vorige maand word gepost. Vervolgens heeft iedereen 21 dagen om een foto te maken en nabewerken. Daarna stemmen de deelnemers welke foto de beste is.
<knip>
Nog op en aanmerkingen? Posten aub!
quote:Op maandag 26 december 2011 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Daarmee bedoelde ik wel dat alleen deelnemers mogen stemmen. Dit om te voorkomen dat mensen aan hun forumvriendjes vragen om op hun te stemmen.
Deze wedstrijd is door mij georganiseerd, daar staat FOT verder compleet buiten. De prijs hier trouwens ook mooiquote:Op maandag 26 december 2011 11:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]![]()
In alle keren dat ik meegedaan heb met de fot-wedstrijden is dit volgens mij 1 keer voorgekomen.
En toen waren er mooie prijzen...
quote:Op maandag 26 december 2011 12:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is door mij georganiseerd, daar staat FOT verder compleet buiten. De prijs hier trouwens ook mooi
Verstopt onder een linkje een post verder....quote:De winnaar komt vervolgens met zijn/haar winnende foto in de OP te staan bij de winnende foto's.
Volgens mij begon ik daarmee hoor...quote:Op maandag 26 december 2011 12:24 schreef kanovinnie het volgende:
Je zou ook een constructieve bijdrage kunnen leveren, aangezien ik het alleen heb opgezet. Dan kunnen er inderdaad foutjes insluipen.
Ik zie zelf niet in waarom iedereen laten stemmen zou uitnodigen tot meer mensen die meedoen. Nu ziet men dat er elke keer toch fanatiek gestemd wordt, dus dat ze daarom zelf mee willen doen.quote:Op maandag 26 december 2011 12:39 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Volgens mij begon ik daarmee hoor...
Anyway,
Iedereen lekker mee laten stemmen, misschien nodigt dat meer uit tot meedoen.
Een sticky-topic maken met alle winnaars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |