* Nemephis stelt zich voor, MrManuel wordt wakker, kleedt zich aan, zet koffie, ziet buiten iets wat op ijs lijkt, vliegt naar buiten, klikkerdeklik, en denkt, YES, WIN!!!einz!!!'quote:Op zondag 22 januari 2012 01:17 schreef MrManuel het volgende:
Mijn foto!
[ afbeelding ]
Icecold by MBijen
Is dat geen inzending dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
hmz..Ik wil die pokkefoto uit mn bericht hebben als dat kan.
Haha, mij gaat het er niet om om te winnen hoor..quote:Op zondag 22 januari 2012 02:58 schreef Nemephis het volgende:
[..]
* Nemephis stelt zich voor, MrManuel wordt wakker, kleedt zich aan, zet koffie, ziet buiten iets wat op ijs lijkt, vliegt naar buiten, klikkerdeklik, en denkt, YES, WIN!!!einz!!!'![]()
Dat is niet om jou de gek aan te steken, MrManuel, dat is om Koning Winter de gek aan te steken! Ik zit nog steeds te wachten. Ik heb nog een pica van vorig jaar, dus deze telt niet mee, behalve om in de winterstemming te blijven:
[ afbeelding ]
Dat is aan Chemiu en Mrmanuel, de enige met een inzending.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:04 schreef BrandX het volgende:
ik krijg in ene een idee.
mag ik maandagavond mijn inzending doen? ik bedenk mij in ene dat ik een ijsshot op mijn werk kan maken, en dat gewoon buiten
Met maar twee mensen die mogen stemmen, en de hoffelijkheid niet op je eigen foto te stemmen zou dit wel een bijzonder saaie ronde wordenquote:Op zondag 22 januari 2012 11:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is aan Chemiu en Mrmanuel, de enige met een inzending.
Eens!quote:Op zondag 22 januari 2012 11:47 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Met maar twee mensen die mogen stemmen, en de hoffelijkheid niet op je eigen foto te stemmen zou dit wel een bijzonder saaie ronde worden. Dus wat mij betreft mag ze zeker meedoen en later insturen! Maar zijn de foto's van CompuMess geen inzending dan?
Hij is schijnbaar niet goed genoeg dus kan ik beter een ander inzenden denk ik zo. *alsdatnogkan*quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 11:47 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Met maar twee mensen die mogen stemmen, en de hoffelijkheid niet op je eigen foto te stemmen zou dit wel een bijzonder saaie ronde worden. Dus wat mij betreft mag ze zeker meedoen en later insturen! Maar zijn de foto's van CompuMess geen inzending dan?
Tofquote:
Enig idee hoe fucking explosief pure zuurstof isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:26 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind die tweede het tofste, Niet roken. En dat bij een stuk ijs van 20 cm dik
Ja, maar het tegenbeeld vind ik wel grappig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Enig idee hoe fucking explosief pure zuurstof is
Doe dan deze maar, die is fototechnisch het mooiste vind ik:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar het tegenbeeld vind ik wel grappig.
Maar met welke doe je mee?
Mooi, kan je de volgende keer laten zien dat je beter bentquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:23 schreef Nemephis het volgende:
Ik vind het eigenlijk allemaal matige foto's, met het thema in het achterhoofd...
.. is het nog wel veilig om binnenkort een thema als 'lente' of 'zomer' te kiezen? Aangezien de natuur nogal van slag lijkt. Hoewel, als we als thema 'herst' nemen zitten we het hele jaar goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |