Leuk, ik heb nu pas door dat er weer wedstrijdjes zijn. Kijken of ik nog tijd kan vinden voor deze maand.quote:
Nou hup, niet alleen volgen, maar foto maken in het thema van deze maand en plaatsenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:45 schreef Debsterr het volgende:
Dit ga ik volgen, sinds kort een spiegelreflex en wil dat ding wel leren kennen voordat ik op vakantie ga!
Ga ik zeker doenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou hup, niet alleen volgen, maar foto maken in het thema van deze maand en plaatsen
In principe tot en met morgenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:49 schreef Schanulleke het volgende:
Tot wanneer is de inzending eigenlijk?
Maar het is ook een leuk themaquote:Op maandag 20 februari 2012 23:05 schreef MrManuel het volgende:
Het verbaast me hoeveel inzendingen we hebben met me thema!![]()
Dat is wat ik het leukste hiervan vind..quote:Op maandag 20 februari 2012 23:15 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Maar het is ook een leuk thema, ik heb veel foto's weer eens bekeken om te beoordelen of ze in b&w leuker worden. Ook andere inzendingen hebben me leuke ideeën gegeven voor het b&w maken van foto's.
We doen het net als de vorige keer, dus zoals het in de op staatquote:Op maandag 20 februari 2012 23:47 schreef whitetiger300 het volgende:
Wanneer het stemmen begint is het misschien handig om net als eerst de foto's op een rijtje te hebben (erg handig) maar ook de regels/wijze van stemmen. Want ik heb geen idee of die nu anders zijn dan de laatste keer dat ik mee deed, want ik kan me herinneren dat er enige discussie over was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |