Leuk, ik heb nu pas door dat er weer wedstrijdjes zijn. Kijken of ik nog tijd kan vinden voor deze maand.quote:
Nou hup, niet alleen volgen, maar foto maken in het thema van deze maand en plaatsenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:45 schreef Debsterr het volgende:
Dit ga ik volgen, sinds kort een spiegelreflex en wil dat ding wel leren kennen voordat ik op vakantie ga!
Ga ik zeker doenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou hup, niet alleen volgen, maar foto maken in het thema van deze maand en plaatsen
In principe tot en met morgenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:49 schreef Schanulleke het volgende:
Tot wanneer is de inzending eigenlijk?
Maar het is ook een leuk themaquote:Op maandag 20 februari 2012 23:05 schreef MrManuel het volgende:
Het verbaast me hoeveel inzendingen we hebben met me thema!![]()
Dat is wat ik het leukste hiervan vind..quote:Op maandag 20 februari 2012 23:15 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Maar het is ook een leuk thema, ik heb veel foto's weer eens bekeken om te beoordelen of ze in b&w leuker worden. Ook andere inzendingen hebben me leuke ideeën gegeven voor het b&w maken van foto's.
We doen het net als de vorige keer, dus zoals het in de op staatquote:Op maandag 20 februari 2012 23:47 schreef whitetiger300 het volgende:
Wanneer het stemmen begint is het misschien handig om net als eerst de foto's op een rijtje te hebben (erg handig) maar ook de regels/wijze van stemmen. Want ik heb geen idee of die nu anders zijn dan de laatste keer dat ik mee deed, want ik kan me herinneren dat er enige discussie over was.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | 1. Mr_Saitek 2. Row-1 3. Mirel 4. Brandx 5. MrManuel 6. T42 7. Whitetiger300 8. Kanovinnie 9. Kajji 10. Ladysin 11. Strider221 12. Obolos 13. problematiQue 14. Hajee 15. zwarteduiker 16. Debsterr 17. Aschkael 18. Dwyrin 19. Schanulleke |
Het lijstje klopt voor zover ik kan zienquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:28 schreef kanovinnie het volgende:
Inderdaad nog nooit zoveel inzendingen, moest zelfs mijn excellijstje even aanpassen
Kan iedereen even een blik werpen of alles klopt? Ik denk 't wel, maar je weet 't maar nooit
Stemmen is nog niet aan te raden, misschien komt er nog iemand bij. Gewoon even een impressie tot nu toe.
Er komt er inderdaad nog een bij. Erg leuk dat er weer een wedstrijd is, ik heb het gemist. Helaas kwam ik er pas deze week achter en had ik vanavond pas even de tijd. Een zelfportretje.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:28 schreef kanovinnie het volgende:
Inderdaad nog nooit zoveel inzendingen, moest zelfs mijn excellijstje even aanpassen
Kan iedereen even een blik werpen of alles klopt? Ik denk 't wel, maar je weet 't maar nooit
Stemmen is nog niet aan te raden, misschien komt er nog iemand bij. Gewoon even een impressie tot nu toe.
Check de OP even voor hoe de puntentelling hier werktquote:Op woensdag 22 februari 2012 07:42 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
1: Row-1
2: WhiteTiger300
3: ProblmatiQue
1 2 3 4 5 6 | Regels De foto dient door deelnemer die hem post gemaakt en nabewerkt te zijn De foto dient tussen dag 1 van de maand en dag 21 van de maand genomen en gepost te zijn. De winnaar dient voor dag 1 van de volgende maand het volgende onderwerp te posten. Maximaal 1 foto per deelnemer. Onderwerp van deze maand: Black and white |
Ja klopt, ik ben daar één van. Nooit meer bij stil gestaan, doordat het onderwerp b&w was ben ik juist in het verleden gaan graven. In plaats van me te richten op de foto's van deze maand. Zonde eigenlijk, zal volgende maand wat beter opletten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:44 schreef MrManuel het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik denk dat er helaas mensen gediskwalificeerd moeten worden..
En misschien dat we ook een regel moeten instellen dat de EXIF data van de foto moet blijven bestaan. En dat zodra deze er niet is, er wel uitleg gegeven moet worden waarom deze er niet meer is..
Wat mij betreft mag je voor deze keer best mee doen..quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:12 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik ben daar één van. Nooit meer bij stil gestaan, doordat het onderwerp b&w was ben ik juist in het verleden gaan graven. In plaats van me te richten op de foto's van deze maand. Zonde eigenlijk, zal volgende maand wat beter opletten.
Wie, waarom enzo? Ik moet zeggen dat ik het niet bij iedereen ga controleren. Eventueel via pmquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:44 schreef MrManuel het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik denk dat er helaas mensen gediskwalificeerd moeten worden..
En misschien dat we ook een regel moeten instellen dat de EXIF data van de foto moet blijven bestaan. En dat zodra deze er niet is, er wel uitleg gegeven moet worden waarom deze er niet meer is..
Pfff, het duurde even voor ik doorhad wat je hier doet....quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:54 schreef Dwyrin het volgende:
Dwyrin
Bizar slecht foto, gaat nergens over
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:49 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Pfff, het duurde even voor ik doorhad wat je hier doet....
Maar nummer 4 in het voorbeeld krijgt helemaal geen punten zo, of moet die juist geen punten krijgen? Ik begrijp 'm niet helemaal.quote:Met 4 deelnemers krijgt nummer 1 drie punten, nummer 2 twee punten en nummer drie 1 punt. ... Het is dus de bedoeling om iedere deelnemer met punten te belonen, om uiteindelijk de laatste 1 punt te geven.
De OP gaat er van uit dat de stemmer ook deelnemer is en dat het niet netjes is om op jezelf te stemmen. Wie niet meedoet, kan wel iedereen punten geven uiteraard.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:18 schreef Weakling het volgende:
Ligt het aan mij of klopt de OP niet helemaal?
[..]
Maar nummer 4 in het voorbeeld krijgt helemaal geen punten zo, of moet die juist geen punten krijgen? Ik begrijp 'm niet helemaal.
Hoe dan ook, ik zal ook eens een keertje stemmen:
Ah, helder! En tof dat ik dan toch mag stemmen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:27 schreef Schanulleke het volgende:
De OP gaat er van uit dat de stemmer ook deelnemer is en dat het niet netjes is om op jezelf te stemmen. Wie niet meedoet, kan wel iedereen punten geven uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |