Haha, heeft me tactiek toch gewerkt he..quote:Op zondag 22 januari 2012 02:58 schreef Nemephis het volgende:
[..]
* Nemephis stelt zich voor, MrManuel wordt wakker, kleedt zich aan, zet koffie, ziet buiten iets wat op ijs lijkt, vliegt naar buiten, klikkerdeklik, en denkt, YES, WIN!!!einz!!!'![]()
Dat is niet om jou de gek aan te steken, MrManuel, dat is om Koning Winter de gek aan te steken!
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:49 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Haha, heeft me tactiek toch gewerkt he..
Ik verdenk jou ervan een dealtje met koning winter te hebben gesloten... jij hebt gewoonen, en bats, winter!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:49 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Haha, heeft me tactiek toch gewerkt he..
Dankje!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:49 schreef BrandX het volgende:
[..]gefeliciteerd iig
.
En oh ironie, we zijn klaar met deze ronde en er ligt hier in Rotterdam sinds gistermiddag sneeuw
* MrManuel fluit onschuldig..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:16 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ervan een dealtje met koning winter te hebben gesloten... jij hebt gewoonen, en bats, winter!
Ik weet het, het lijkt niet heel orgineel maar met dit thema wil ik zoveel mogelijk verschillende soorten B&W foto's tegen komen..quote:
ik vind het wel leuk, kan je alle kanten mee op. Wat het gelijk ook lastig maakt, maar ben dus heel benieuwd waar men mee komtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:10 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik weet het, het lijkt niet heel orgineel maar met dit thema wil ik zoveel mogelijk verschillende soorten B&W foto's tegen komen..
Is weg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:17 schreef Mirel het volgende:
Mag ik een andere doen? Kan m'n vorige post niet editten en die foto is toch ingescand. Als een modje de vorige post kan leeghalen?
[ afbeelding ]
Zelf er nog over nagedacht om het joden herdenkingsmonument in Berlijn te gebruiken voor mijn deelname deze maand. Dat monument met al die blokken komt er mooi uit te zien door black and white, leuke diepte effecten. Maar het is deze geworden:quote:Op maandag 13 februari 2012 20:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is weg.
Ben net terug van Berlijn, moet vast een goede zwartwit tussen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |