Ik heb de foto zelf zo scheef gemaakt, en je hebt wel gelijk met het croppen, maarja hij is nu wel puur, ik hoop dat ik op deze manier win (A).quote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
Natuurlijk puur persoonlijk, maar ik zou als ik jouw as wel je foto even rechtzetten en de spiegel erafcroppen. Ik denk dat de foto er een stuk beter van wordt.
Nee hoor! Tot en met morgen.quote:
Ah, er zit dus een diepere gedachte achter.quote:Op zondag 20 november 2011 21:57 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
[..]
Ik heb de foto zelf zo scheef gemaakt, en je hebt wel gelijk met het croppen, maarja hij is nu wel puur, ik hoop dat ik op deze manier win (A).
Ook dat ga ik niet redden...quote:Op zondag 20 november 2011 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor! Tot en met morgen.
[..]
Ah, er zit dus een diepere gedachte achter.Succes!
Working nine to five...quote:Op zondag 20 november 2011 22:04 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, snel naar de stad toe foto maken en uploaden
Ik ook. En vandaag was het er bij ingeschoten om mijn foto te bewerken. Dus dat moet morgenavond nog maar even.quote:
/unluckyquote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
Kennen jullie de grap van die jongen die zijn camera meenam naar zijn werk, om een flitser te proberen?
En vervolgens even via de CF reader van een collega het resultaat ging bekijken?
3 keer raden waar mijn foto's zijn
Hmm, regels zijn regels vrees ik. Tenzij alle andere deelnemers laten blijken dat ze het niet erg vinden dat je een dag te laat bent.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:14 schreef CompuMess het volgende:
*poep!*, helemaal vergeten dat je de foto ook óp dag 21 moet plaatsen!
Had er al wel eentje klaar gefröbelt ....
[ afbeelding ]
Nou, volgende keer dan maar...
Ik ben geen deelnemer, maar zeker gezien het aantal deelnemers lijkt het me nou ook weer geen totale ramp als iemand een dag later z'n inzending doet. De stemronde was immers ook nog niet begonnen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmm, regels zijn regels vrees ik. Tenzij alle andere deelnemers laten blijken dat ze het niet erg vinden dat je een dag te laat bent.
Heb je zelf ook nog een foto te uploaden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:27 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik ben geen deelnemer, maar zeker gezien het aantal deelnemers lijkt het me nou ook weer geen totale ramp als iemand een dag later z'n inzending doet. De stemronde was immers ook nog niet begonnen.
Just my two cents.
Vooruit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef obolos het volgende:
Kanovinnie, zet hem er maar bij. Er is nu een meerderheid van de inzenders voor.
Het is nog novemberquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:02 schreef CompuMess het volgende:
Nu alleen nog ff de TT aanpassen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |