Dat ook ja. Reden des te meer om bij het huidige systeem te blijven.quote:Op maandag 26 december 2011 12:46 schreef obolos het volgende:
Als je iedereen laat meestemmen dan verdelen de niet-deelnemers meer punten. Niet deelnemers geven punten aan 8 foto's en deelnemers aan 7 foto's (geen punten voor eigen foto).
Dat kan ook. Maar wanneer stoppen we dan met stemmen? Want nu stoppen we zodra iedereen gestemd heeft (nu moet alleen marjo nog).quote:Op maandag 26 december 2011 14:26 schreef problematiQue het volgende:
Of je stelt in dat er op 5 foto's gestemd mag worden
je kan sowieso, ongeacht welk stemsysteem uiteindelijk gekozen wordt, natuurlijk kiezen voor bijv. max een week stemtijd. Deze gelijk bij bekendmaking van de volgende ronde vaststellen, van datum t/m datum x kan gestemd worden.quote:Op maandag 26 december 2011 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar wanneer stoppen we dan met stemmen? Want nu stoppen we zodra iedereen gestemd heeft (nu moet alleen marjo nog).
Congrats en gaaf thema!quote:Op maandag 26 december 2011 23:48 schreef problematiQue het volgende:
Het vorige thema was wellicht wat flauw omdat het mij erg lag. Daarom nu een thema waarbij ik zelf ook niet weet wat ik er mee aan moet:
Winter, maar geen landschap
Nu maar hopen dat het weer in januari een beetje meewerkt...
is dat zo erg dan? Stel dat er straks 20 man meedoen. Om ze alle 20 punten te gaan geven vind ik ook weer zoiets...quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:43 schreef kanovinnie het volgende:
Maar dan krijg je wel dat mensen misschien geen stemmen krijgen...
Euh ja. Daar heb je ook een goed punt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 08:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
is dat zo erg dan? Stel dat er straks 20 man meedoen. Om ze alle 20 punten te gaan geven vind ik ook weer zoiets...
Ik vind de feedback die ik hier krijg eigenlijk interessanter dan mijn uiteindelijke punten. Maar ok, dat is persoonlijk.
Maar of ik nu onderaan sta met 17 punten of alleen de top 5 heeft punten gekregen is lood om oud ijzer lijkt mij
Nou ja, daarom stemde ik dus ook maar op 7 mensen in plaats van op 8, en mijn nummer 8 kreeg dus gewoon 0 punten toegekend... Op die manier heeft mijn nummer 1 niet meer punten gekregen dan de nummer 1 van ieder andere stemmer.quote:Op maandag 26 december 2011 12:46 schreef obolos het volgende:
Als je iedereen laat meestemmen dan verdelen de niet-deelnemers meer punten. Niet deelnemers geven punten aan 8 foto's en deelnemers aan 7 foto's (geen punten voor eigen foto).
Sneeuw en ijs tot nu toe alleen in het diepvriesvak... schiet niet op nee. Heb wel een goed idee voor een foto maar daar is sneeuw voor nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |