Eens.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gast, wat lul je nu met je mooiste liedje ooit.
Alleen dit is al mooier.
Hou gewoon op man, je bent niet leuk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alleen dit is al mooier.
Hey, dat spelen ze altijd bij cambuur.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alleen dit is al mooier.
Klopt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:48 schreef Micson het volgende:
[..]
Hou gewoon op man, je bent niet leuk.
Jammer, heel jammer, vooral omdat het zo'n braakkind is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:45 schreef Micson het volgende:
Menig persoon beweert dat perfectie in de muziekwereld niet bestaat, er is altijd ruimte voor verbetering, hoor ik jullie huilen. Nonsens, heb ik altijd ferm geroepen. Er is een nummer op aarde dat weldegelijk perfect is.
Het liedje A Thousand Miles van Vanesse Carlton is het mooiste nummer ooit gemaakt. De oorstrelende klanken , de bovenaardse melodie en de ongetwijfeld nog maagd zijnde vleesgeworden schattigheid Vanessa . Perfectie.
Maar vandaag werd er een gitzwarte schaduw over dit lieve meisje geworpen. Ze is namelijk verkracht door een mannetje van 12 jaar oud. Hoe kan een mannetje van 12 nu een volwassen vrouw verkrachten , vragen jullie je misschien af. Nou, er is beeldmateriaal van. Maar ik kan jullie verzekeren , het is geen pretje om zo'n lief meisje anaal verkracht te zien worden door dit duivelskind genaamd Ronan Parke. Met bloedende oren, betraande ogen en bevende handen, presenteer ik jullie hieronder de walgelijke daad.
Jullie hebben gelijk , perfectie bestaat niet (meer).
WAT IS DEZE NIGGAquote:
en bedankt. Nu zit dat nr in m;n kop. Het refrein wel teverstaanquote:
Dacht ik ook meteen aanquote:
Jij bent zo'n blackberry wichtje, jij snapt dat niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:13 schreef Juminelle het volgende:
A thousand miles het mooiste liedje ooit
Sinds wanneer heeft iemands muzieksmaak/kennis iets te maken met het merk telefoon dat diegene heeftquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:15 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij bent zo'n blackberry wichtje, jij snapt dat niet.
Je hebt ook nog echt een Blackberry, ik wist het welquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft iemands muzieksmaak/kennis iets te maken met het merk telefoon dat diegene heeft?
Jij heb zeker nog de Nokia 3310, omdat ie toen goed was en dat perfectie was voor jou. Wat een wijvennummer zeg.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:18 schreef Micson het volgende:
[..]
Je hebt ook nog echt een Blackberry, ik wist het wel
Gewoon, het geeft een indicatie tot welk type mens jij bent. Jij luistert waarschijnlijk naar Kempi, of Destiny's Child, of Bruno Mars.
Nee, nee en nee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:18 schreef Micson het volgende:
[..]
Gewoon, het geeft een indicatie tot welk type mens jij bent. Jij luistert waarschijnlijk naar Kempi, of Destiny's Child, of Bruno Mars.
Ik zag de thumbnail en dacht dat het Bieber was.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:45 schreef Micson het volgende:
Menig persoon beweert dat perfectie in de muziekwereld niet bestaat, er is altijd ruimte voor verbetering, hoor ik jullie huilen. Nonsens, heb ik altijd ferm geroepen. Er is een nummer op aarde dat weldegelijk perfect is.
Het liedje A Thousand Miles van Vanesse Carlton is het mooiste nummer ooit gemaakt. De oorstrelende klanken , de bovenaardse melodie en de ongetwijfeld nog maagd zijnde vleesgeworden schattigheid Vanessa . Perfectie.
Maar vandaag werd er een gitzwarte schaduw over dit lieve meisje geworpen. Ze is namelijk verkracht door een mannetje van 12 jaar oud. Hoe kan een mannetje van 12 nu een volwassen vrouw verkrachten , vragen jullie je misschien af. Nou, er is beeldmateriaal van. Maar ik kan jullie verzekeren , het is geen pretje om zo'n lief meisje anaal verkracht te zien worden door dit duivelskind genaamd Ronan Parke. Met bloedende oren, betraande ogen en bevende handen, presenteer ik jullie hieronder de walgelijke daad.
Jullie hebben gelijk , perfectie bestaat niet (meer).
Nee, je mensenkennis is toch niet zo goed als je dacht.quote:
Alles wat ik kut vind, wat toevalligquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, je mensenkennis is toch niet zo goed als je dacht.
Ik luister o.a. Mobb Deep, GZA, El-P, Nas en dubstep.
Maar ook Ray Charles, Guns 'n Roses en The Beatles
Ok, mijn oprechte excuses.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigd dus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bron?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:05 schreef Levolution het volgende:
ze verleidt je gewoon met haar maagdelijke ogen en haar cleanheid in de clip, terwijl ze dagelijks 5 negerlullen slikt.
Boh man, stiekem opnemen, kunnen ze rijk worden, een Vanessa Carlton sex-tape is vast gewild.quote:
Hebben we al eens geprobeerd, maar met vijf negerlullen zagen we door de bomen het bos niet meer.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Boh man, stiekem opnemen, kunnen ze rijk worden, een Vanessa Carlton sex-tape is vast gewild.
Kempiquote:
quote:
Er is maar één Ronanquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:33 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik vind het niet het perfecte liedje, maar die van Ronan is inderdaad wel een groepsverkrachting
Jij bent kanker.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik stond al klaar om een rage-reactie te typen over de zoveelste kankergothic die komt janken over iemand die een cover van Metallica heeft gemaakt.
Maar godverdomme, dit is een terechte klacht zeg. Van Vanessa moeten ze afblijven, zij is heilig.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik stond al klaar om een rage-reactie te typen over de zoveelste kankergothic die komt janken over iemand die een cover van Metallica heeft gemaakt.
Maar godverdomme, dit is een terechte klacht zeg. Van Vanessa moeten ze afblijven, zij is heilig.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:52 schreef Kutstudent het volgende:
Nothing else matters.Metallica's eigen "Stairway to Heaven".
Overigens is ook dit nummer bruut verkracht, en wel hierdoor:
Dit nummerquote:
Ik hou van je......quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Vanessa Carlton en Bruno Mars zijn beiden van hetzelfde soort softe popfiguurtjes. 'A thousand miles' is gewoon de (iets meer nerdy) 'Grenade' van Bruno Mars van 5-6 jaar geledenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:18 schreef Micson het volgende:
[..]
Hopelijk heeft 'ie tegen die tijd voldoende zelfspot om zichzelf helemaal kapot te lachen om dit filmpje, in plaats van "ik denk dat ik maar eens een touw ga pakken".quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:15 schreef Panzermaus het volgende:
hahaha als hij zichzelf over 10 jaar terugziet![]()
Vanessa Carlton is 31, dat weet je hequote:Op maandag 3 oktober 2011 14:15 schreef Psy-freak het volgende:
Ik wil Vanessa Carlton als vriendin.
Maar ik zou nooit meer gekke dingen doen voor een vrouw, zoals 1000 mijl lopen om iemand te redden. Dat heb ik wel afgeleerd.
So?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:16 schreef Splutje het volgende:
[..]
Vanessa Carlton is 31, dat weet je he
Uit het hart gegrepen!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alleen dit is al mooier.
Nee ok, wat ouder isquote:
De moeder aller verkrachtingen.quote:
ik zou dr nog steeds doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:42 schreef BobbyB het volgende:
Neeeeeeeeeeeeee!!!!!
De clip had ze zelf al verkracht trouwens.
het begin in ieder geval.
Sowieso.quote:
Het boeit me niet dat TS deze baggermuziek luistert en vervolgens denkt een 'kenner' te zijn (quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:48 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die tegen commerciële muziek aan schoppen enkel om het feit dat het commercieel is.
Stoer man, die Che UIquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:53 schreef datisstom het volgende:
[..]
Het boeit me niet dat TS deze baggermuziek luistert en vervolgens denkt een 'kenner' te zijn (_!), maar om dat nou de titel 'mooiste liedje aller tijden' te geven.. Sja.
Eensquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:19 schreef Salexus het volgende:
Wat een onzintopic.
Het mooiste liedje aller tijden is Justin Bieber ft. Ludacris - Baby.
Je hebt het niet aandachtig genoeg bestudeerd ben ik bang.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:30 schreef swaffelsmurf het volgende:
Na aandachtig het 'zogeheten beste nummer evar' en de andere versie geluisterd te hebben moet ik toch cncluderen dat beide bagger zijn.
ditquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:48 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die tegen commerciële muziek aan schoppen enkel om het feit dat het commercieel is.
Na nogmaals het beluisterd te hebben moet ik toegeven dat er wel iets inzit maar het blijft zoiets van "meh"quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:49 schreef Micson het volgende:
[..]
Je hebt het niet aandachtig genoeg bestudeerd ben ik bang.
idd, verschrikkelijk!quote:
zeker weten!quote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:34 schreef MissVanity het volgende:
Mooi liedjeJammer dat zo'n Bieber-kloon het weer moet verkrachten
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:45 schreef Micson het volgende:
. Er is een nummer op aarde dat weldegelijk perfect is.
Het liedje A Thousand Miles van Vanesse Carlton is het mooiste nummer ooit gemaakt.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:19 schreef Salexus het volgende:
Wat een onzintopic.
Het mooiste liedje aller tijden is Justin Bieber ft. Ludacris - Baby.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |