ik zou dr nog steeds doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:42 schreef BobbyB het volgende:
Neeeeeeeeeeeeee!!!!!
De clip had ze zelf al verkracht trouwens.
het begin in ieder geval.
Sowieso.quote:
Het boeit me niet dat TS deze baggermuziek luistert en vervolgens denkt een 'kenner' te zijn (quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:48 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die tegen commerciële muziek aan schoppen enkel om het feit dat het commercieel is.
Stoer man, die Che UIquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:53 schreef datisstom het volgende:
[..]
Het boeit me niet dat TS deze baggermuziek luistert en vervolgens denkt een 'kenner' te zijn (_!), maar om dat nou de titel 'mooiste liedje aller tijden' te geven.. Sja.
Eensquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:19 schreef Salexus het volgende:
Wat een onzintopic.
Het mooiste liedje aller tijden is Justin Bieber ft. Ludacris - Baby.
Je hebt het niet aandachtig genoeg bestudeerd ben ik bang.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:30 schreef swaffelsmurf het volgende:
Na aandachtig het 'zogeheten beste nummer evar' en de andere versie geluisterd te hebben moet ik toch cncluderen dat beide bagger zijn.
ditquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:48 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die tegen commerciële muziek aan schoppen enkel om het feit dat het commercieel is.
Na nogmaals het beluisterd te hebben moet ik toegeven dat er wel iets inzit maar het blijft zoiets van "meh"quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:49 schreef Micson het volgende:
[..]
Je hebt het niet aandachtig genoeg bestudeerd ben ik bang.
idd, verschrikkelijk!quote:
zeker weten!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |