Vanessa Carlton is 31, dat weet je hequote:Op maandag 3 oktober 2011 14:15 schreef Psy-freak het volgende:
Ik wil Vanessa Carlton als vriendin.
Maar ik zou nooit meer gekke dingen doen voor een vrouw, zoals 1000 mijl lopen om iemand te redden. Dat heb ik wel afgeleerd.
So?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:16 schreef Splutje het volgende:
[..]
Vanessa Carlton is 31, dat weet je he
Uit het hart gegrepen!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gast, wat lul je nu met je mooiste liedje ooit.
Alleen dit is al mooier.
Nee ok, wat ouder isquote:
De moeder aller verkrachtingen.quote:
ik zou dr nog steeds doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:42 schreef BobbyB het volgende:
Neeeeeeeeeeeeee!!!!!
De clip had ze zelf al verkracht trouwens.
het begin in ieder geval.
Sowieso.quote:
Het boeit me niet dat TS deze baggermuziek luistert en vervolgens denkt een 'kenner' te zijn (quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:48 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die tegen commerciële muziek aan schoppen enkel om het feit dat het commercieel is.
Stoer man, die Che UIquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:53 schreef datisstom het volgende:
[..]
Het boeit me niet dat TS deze baggermuziek luistert en vervolgens denkt een 'kenner' te zijn (_!), maar om dat nou de titel 'mooiste liedje aller tijden' te geven.. Sja.
Eensquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:19 schreef Salexus het volgende:
Wat een onzintopic.
Het mooiste liedje aller tijden is Justin Bieber ft. Ludacris - Baby.
Je hebt het niet aandachtig genoeg bestudeerd ben ik bang.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:30 schreef swaffelsmurf het volgende:
Na aandachtig het 'zogeheten beste nummer evar' en de andere versie geluisterd te hebben moet ik toch cncluderen dat beide bagger zijn.
ditquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:48 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die tegen commerciële muziek aan schoppen enkel om het feit dat het commercieel is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |