+1quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:02 schreef Asyniur het volgende:
Hé, jullie moeten nog niet al jullie mini-spul te koop zetten!
Wat nou als ik straks nog een jommetje krijg? Of een meisje?
Dan heb ik niks meer!
Toch wel..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
noujaje kunt niet bepaald zeggen dat je overal achter t net gevist hebt de laatste tijd toch?
Heb je het pakketje met de cosibag nog ontvangen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:17 schreef TimeJumper het volgende:
Goh dat we dit nog mogen meemaken, Koopgrage Kleurdoos die kleertjes tekort komt
Ja ik stuur je zo PMquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je het pakketje met de cosibag nog ontvangen?
Ik heb hier nog wel een vracht liggen hoor.. lol..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:02 schreef Asyniur het volgende:
Dan heb ik niks meer!
+1quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:02 schreef Asyniur het volgende:
Dan heb ik niks meer!
oh okay, als jij t zegt, ik dacht dat ik al behoorlijk wat gereserveerd had zien worden her en der door jezelf of door Laura de afgelopen tijd. Vandaar.quote:
ik heb genoeg voor 12 fokkertjesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:02 schreef Asyniur het volgende:
Dan heb ik niks meer!
Haha ja zou zo kunnenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Hmm, dus als ik het goed begrijp kan ik nu een aantal PM'etjes met m'n rekeningnummer verspreiden om zo wat kosten voor onze dierenartsrekening eruit te halen?
Vlindur, in dit geval had je zelf gevraagd om badcapes ( tenminste ik neem aan dat het daarover gaat) en dan lijkt het me niet gek dat jij ook degene bent die daarvoor de eerste keus hebt. Zou wel apart zijn als jij om iets vraagt en een ander ermee aan de haal gaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb helemaal hier geen zin in, maar als jij dingen 'dacht' moet je beter in je geheugen graven. Laura heeft één pakje voor me gekocht en één keer dingen bezet gehouden toen Ymme die had gepost. En dat van Ymme is al weer maanden terug ook.
Verder reserveer ik echt nooit tot amper volgens mij. En trouwens, waarom krijg ik nu ineens de volle lading terwijl menig meisjemama alle meidenkleren 'dibst'?Waarom mogen zij dat wel roepen en ik niet?
En nu ben ik er klaar mee.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:27 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh er was ook nog iemand die geld van mij kreeg!!![]()
![]()
Weet alleen niet meer wie het was. Heb van de week mijn inbox zonder te kijken leeg gemaakt. Dus wil diegene die nog geld van me krijgt me even pmmen!! Sorry alvast
Hm, waren we allebei niet present?quote:
Joh neem een chillpillquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb helemaal hier geen zin in, maar als jij dingen 'dacht' moet je beter in je geheugen graven. Laura heeft één pakje voor me gekocht en één keer dingen bezet gehouden toen Ymme die had gepost. En dat van Ymme is al weer maanden terug ook.
Verder reserveer ik echt nooit tot amper volgens mij. En trouwens, waarom krijg ik nu ineens de volle lading terwijl menig meisjemama alle meidenkleren 'dibst'?Waarom mogen zij dat wel roepen en ik niet?
En nu ben ik er klaar mee.
Kijk niet goed, bedoel het mexx broekje maat 68quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:02 schreef Mevr_Mus het volgende:
Mefke, mag ik die twee Hema schirtjes en het mexx broekje maat 62?
Maat 22:quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Jazekerlaarzen in 22 hebben we al liggen, maar schoentjes ben ik al wel naar aan het kijken, gaat denk ik niet lang meer duren...
Linkje werkt als het goed is nu welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:32 schreef octopussy het volgende:
Oh Mrien, die roze/rode dr. Visser schoentjes in maat 23 lijken me wel leuk voor Hannah. Je albumlinkje werkt trouwens niet.
Zou zomaar kunnenquote:
helaas: Sorry, that page was not found. Als ik een stukje van het linkje afknip dan krijg ik wel een album met kleertjes te zien, maar daar staan de schoenen niet bij.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:38 schreef octopussy het volgende:
[..]
helaas: Sorry, that page was not found. Als ik een stukje van het linkje afknip dan krijg ik wel een album met kleertjes te zien, maar daar staan de schoenen niet bij.
Iets met prikkelbaar enzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
Joh neem een chillpill![]()
lees mn post nou nog eens en dan zonder gelijk te gaan steigeren. Er staat niets raars en niets om van te gaan steigeren, ik zeg gewoon dat ik het dan blijkbaar verkeerd begrepen heb, niets meer niets minder.
Relax enzo.
De twee highlights maat 62quote:Mus, prima! Laat je even welke Hema shirts
Thanks voor de foto's mrien! Maar het is niet echt mijn smaak, sorryquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:25 schreef mrien het volgende:
[..]
Maat 22:
Dr Visser
[ afbeelding ]
Kiddy Kick:
[ afbeelding ]
Maat 23:
Dr Visser
[ afbeelding ]
Kiddy Kick
[ afbeelding ]
Bij deze laarzen is 1 van de ritsen helaas kapot gegaan, daarom zouden ze tegen verzendkosten weg mogen. Een nieuwe rits kost een paar euro geloof ik
Meer foto's van de schoenen staan hier
Goh jammer, heb net een andere gekocht via marktplaatsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:34 schreef Reilain het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnenTimejumper.. Wilde je hem nog?!
Bedankt voor de tip BJ. Ik heb er meteen een voor mijn meisje besteld. En even de Sale verder bekeken en wat dingen voor volgende zomer in mijn mandje gegooidquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
@wicks; bij h7m online hebben ze velours jumpsuits; in de sale voor 5,95. ik hen er 4 voor Lientje aangeschaft en deze zitten mooi. Ze heeft nu mt 56 aan...
kunt er ook nog een kortingscode bovenop gooien misschien...
Shit, waarom heb ik die niet gezien toen ik dit weekend bestelde!!! *twijfeltwijfel*quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
@wicks; bij h7m online hebben ze velours jumpsuits; in de sale voor 5,95. ik hen er 4 voor Lientje aangeschaft en deze zitten mooi. Ze heeft nu mt 56 aan...
kunt er ook nog een kortingscode bovenop gooien misschien...
verkocht!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:41 schreef Asyniur het volgende:
Heeft er iemand nog winterslaapzakken liggen maat 100 of 110? Graag mét mouwen ivm koud kamertje.
Ow en voor een jongetje
nee nee! ik was bezig met stage vandaagquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:11 schreef danic het volgende:
Mignonne, vergeet je niet je gegevens naar me te PM-en?
Dan mag toch iemand anders de broeken overnemenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meimel, die 2 broeken die jij noemt zijn van GetUsed (ofzo)
ik heb er nog nooit van gehoord.
Een paar unisex spulletjes:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:27 schreef NotTheSame het volgende:
Iemand toevallig nog wat unisex broekjes/shirtjes/jumpsuits e.d. met lange mouw maatje 50/56 en eventueel 62 liggen?
Zie mijn post op een van de eerste pagina'squote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:27 schreef NotTheSame het volgende:
Iemand toevallig nog wat unisex broekjes/shirtjes/jumpsuits e.d. met lange mouw maatje 50/56 en eventueel 62 liggen?
ik heb nog witte van de hema volgens mij en grijze van de h&m broekjes. ook nog wel wat volgens mij wat shirtjes enzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:27 schreef NotTheSame het volgende:
prima!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja hoor bar, ik pm morgen ff, vind dat niet zo handig op ipad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |