Haha ja zou zo kunnenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Hmm, dus als ik het goed begrijp kan ik nu een aantal PM'etjes met m'n rekeningnummer verspreiden om zo wat kosten voor onze dierenartsrekening eruit te halen?
Vlindur, in dit geval had je zelf gevraagd om badcapes ( tenminste ik neem aan dat het daarover gaat) en dan lijkt het me niet gek dat jij ook degene bent die daarvoor de eerste keus hebt. Zou wel apart zijn als jij om iets vraagt en een ander ermee aan de haal gaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb helemaal hier geen zin in, maar als jij dingen 'dacht' moet je beter in je geheugen graven. Laura heeft één pakje voor me gekocht en één keer dingen bezet gehouden toen Ymme die had gepost. En dat van Ymme is al weer maanden terug ook.
Verder reserveer ik echt nooit tot amper volgens mij. En trouwens, waarom krijg ik nu ineens de volle lading terwijl menig meisjemama alle meidenkleren 'dibst'?Waarom mogen zij dat wel roepen en ik niet?
En nu ben ik er klaar mee.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:27 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh er was ook nog iemand die geld van mij kreeg!!![]()
![]()
Weet alleen niet meer wie het was. Heb van de week mijn inbox zonder te kijken leeg gemaakt. Dus wil diegene die nog geld van me krijgt me even pmmen!! Sorry alvast
Hm, waren we allebei niet present?quote:
Joh neem een chillpillquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb helemaal hier geen zin in, maar als jij dingen 'dacht' moet je beter in je geheugen graven. Laura heeft één pakje voor me gekocht en één keer dingen bezet gehouden toen Ymme die had gepost. En dat van Ymme is al weer maanden terug ook.
Verder reserveer ik echt nooit tot amper volgens mij. En trouwens, waarom krijg ik nu ineens de volle lading terwijl menig meisjemama alle meidenkleren 'dibst'?Waarom mogen zij dat wel roepen en ik niet?
En nu ben ik er klaar mee.
Kijk niet goed, bedoel het mexx broekje maat 68quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:02 schreef Mevr_Mus het volgende:
Mefke, mag ik die twee Hema schirtjes en het mexx broekje maat 62?
Maat 22:quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Jazekerlaarzen in 22 hebben we al liggen, maar schoentjes ben ik al wel naar aan het kijken, gaat denk ik niet lang meer duren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |