Waarschijnlijk wel; welke kleur, welk model, hoeveel vraag je en waar woon je? :-) (moet wel even met mijn wederhelft overleggen)quote:
Zolang ze heel, netjes, en niet roze of geel zijn heb ik overal interesse inquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vlindur, ik wel. Wat voor zoek je? Kleurtje of liever wit?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ga wel ff foto's maken, dan kun je kiezen.
Ik gebruik ze voor lars ook nog wel, maar heb er zoveel, dus er mag wel wat gaan.
Dankje! heb minder dan 8 weken te gaan dus ben van alles voorzienquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:20 schreef mefke79 het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat groter spul liggen, voornamelijk shirts...dus als je wilt.
daar wortd hij ook voor gebruikt maar is eigenlijk voor achter een kinderwagenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
rotec board past zeker niet achter een quinny buzz?
kzie nu pas dat het achter een rolstoel zit... sorry
Het is een donkerblauwe, binnenkant wit met blauwe streepjes... Weet niet precies welk model...quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:32 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel; welke kleur, welk model, hoeveel vraag je en waar woon je? :-) (moet wel even met mijn wederhelft overleggen)
Sorry mijn vrouw vind babybjorn niet ergonomisch en heeft iets anders op het oog... Jammer want woon ook in utrecht. Nou ja de info is voor iedereen handig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:06 schreef Reilain het volgende:
[..]
Het is een donkerblauwe, binnenkant wit met blauwe streepjes... Weet niet precies welk model...
Ik woon in Utrecht (maar via familie is het ook mogelijk in Mijdrecht, Nuenen of Nijmegen)
Hij is ongeveer 3 jaar oud... Hij is door 3 kindjes gebruikt.. maar 2 daarvan hebben er niet meer dan 3x in gezeten (Mijn dochter en mijn neefje).... Nichtje heeft hem een tijdje geleent en 3 weekjes gebruikt... door het wassen is hij licht pillig maar technisch nog prima in orde..
Ik dacht aan ¤15,-
Jazekerquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:45 schreef mrien het volgende:
Heeft iemand nog interesse in schoenen en laarzen in maat 22/23?
Zo ja, maak ik morgen even wat foto's
Ik zal ook gelijk eventjes voor je kijken. Ik heb het een en ander hier in de kast liggen, maar ik weet niet meer wat voor maat het is. Morgen kijk ik eventjes voor je :-)quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Jazekerlaarzen in 22 hebben we al liggen, maar schoentjes ben ik al wel naar aan het kijken, gaat denk ik niet lang meer duren...
kostdat? we zijn ons hier aan t orienterenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:31 schreef ik80lll het volgende:
In de herhaling;
Aangeboden een avent kolf elektrisch en hand, evt inc wat avent flessen.
Bij interesse graag een pm
Ik heb ISI mini truitjes, lekker warmquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:22 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand babymaillots maat 50/56?
en zijn ze gewillig om snel te versturen?
lex heeft koude pootjes
t liefst geen roze.
en misschien dikke truitjes in maat 50/56 zo opdrukloos mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |