SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzen zijn excl. verzenden![]()
oooooooohquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:37 schreef Lijnloos het volgende:
Te koop: Schommelwiegje... Hij is niet heel groot (ikzelf heb er geloof ik maar een paar weken ingelegen, Minke helemaal niet en oud (en dat is te zien, maar ook prima weg te werken met wat verf).
Toch zou ik er graag nog 30 euro voor willen en alleen op te halen.
De bodem en zijkanten kunnen eruit, wat vervoer wel makkelijker maakt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PM maar bij interesse...
Nou zeg dat welquote:
Troela je moet nog 7 weken....quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel![]()
![]()
![]()
Ik moet nog máár 8 weken, jammer BJ van al die leuke zwangerschapskleding
Whahahahahahaa ik zat al te twijfelen, toen zag ik je naam in dit topic staan als nieuwe poster, toen dacht ik al ik heb het weerrrrrrrrr verkeerdquote:
ik heb nog wel wat groter spul liggen, voornamelijk shirts...dus als je wilt.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:37 schreef Lijnloos het volgende:
Te koop: Schommelwiegje... Hij is niet heel groot (ikzelf heb er geloof ik maar een paar weken ingelegen, Minke helemaal niet en oud (en dat is te zien, maar ook prima weg te werken met wat verf).
Toch zou ik er graag nog 30 euro voor willen en alleen op te halen.
De bodem en zijkanten kunnen eruit, wat vervoer wel makkelijker maakt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PM maar bij interesse...
Waarschijnlijk wel; welke kleur, welk model, hoeveel vraag je en waar woon je? :-) (moet wel even met mijn wederhelft overleggen)quote:
Zolang ze heel, netjes, en niet roze of geel zijn heb ik overal interesse inquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vlindur, ik wel. Wat voor zoek je? Kleurtje of liever wit?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ga wel ff foto's maken, dan kun je kiezen.
Ik gebruik ze voor lars ook nog wel, maar heb er zoveel, dus er mag wel wat gaan.
Dankje! heb minder dan 8 weken te gaan dus ben van alles voorzienquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:20 schreef mefke79 het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat groter spul liggen, voornamelijk shirts...dus als je wilt.
daar wortd hij ook voor gebruikt maar is eigenlijk voor achter een kinderwagenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
rotec board past zeker niet achter een quinny buzz?
kzie nu pas dat het achter een rolstoel zit... sorry
Het is een donkerblauwe, binnenkant wit met blauwe streepjes... Weet niet precies welk model...quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:32 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel; welke kleur, welk model, hoeveel vraag je en waar woon je? :-) (moet wel even met mijn wederhelft overleggen)
Sorry mijn vrouw vind babybjorn niet ergonomisch en heeft iets anders op het oog... Jammer want woon ook in utrecht. Nou ja de info is voor iedereen handig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:06 schreef Reilain het volgende:
[..]
Het is een donkerblauwe, binnenkant wit met blauwe streepjes... Weet niet precies welk model...
Ik woon in Utrecht (maar via familie is het ook mogelijk in Mijdrecht, Nuenen of Nijmegen)
Hij is ongeveer 3 jaar oud... Hij is door 3 kindjes gebruikt.. maar 2 daarvan hebben er niet meer dan 3x in gezeten (Mijn dochter en mijn neefje).... Nichtje heeft hem een tijdje geleent en 3 weekjes gebruikt... door het wassen is hij licht pillig maar technisch nog prima in orde..
Ik dacht aan ¤15,-
Jazekerquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:45 schreef mrien het volgende:
Heeft iemand nog interesse in schoenen en laarzen in maat 22/23?
Zo ja, maak ik morgen even wat foto's
Ik zal ook gelijk eventjes voor je kijken. Ik heb het een en ander hier in de kast liggen, maar ik weet niet meer wat voor maat het is. Morgen kijk ik eventjes voor je :-)quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Jazekerlaarzen in 22 hebben we al liggen, maar schoentjes ben ik al wel naar aan het kijken, gaat denk ik niet lang meer duren...
kostdat? we zijn ons hier aan t orienterenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:31 schreef ik80lll het volgende:
In de herhaling;
Aangeboden een avent kolf elektrisch en hand, evt inc wat avent flessen.
Bij interesse graag een pm
Ik heb ISI mini truitjes, lekker warmquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:22 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand babymaillots maat 50/56?
en zijn ze gewillig om snel te versturen?
lex heeft koude pootjes
t liefst geen roze.
en misschien dikke truitjes in maat 50/56 zo opdrukloos mogelijk
Ik moest twee topics terug maar heb ze gevondenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dml, ik heb in het vorige topic twee dekbedovertrekjes geplaatst.
Ik kan de foto's nog wel een keer plaatsen, maar dat wordt dan pas vanavond, dan pak ik de laptop even.
Vlindur, ik heb foto's gemaakt van de badcapes, die komen ook vanavond.
Ik denk dat er ook nog wel longsleeves in 92-98/104 op komen bij interesse, lars heeft een beetje veul....
Die zijn leukquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:20 schreef dolphinqueen het volgende:
2e poging.
Ik heb hier nog een stapel schoentjes liggen, wel allemaal gebruikt, maar misschien toch leuk voor wandeling in het bos/zandbak/etc. PM me maar als er interesse naar is, dan komen we over de prijs zeker wel uit.
Hush Puppies maat 23, 17cm:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:59 schreef bodpa09 het volgende:
Karin! Ik moet jou nog betalen, wil jij je rekeningnummer even pm-en?
Spewey, het is binnen, dankjewel hoor! Ik had al betaald toch?
Heb een wit hema maillotje maat 56 liggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:22 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand babymaillots maat 50/56?
en zijn ze gewillig om snel te versturen?
lex heeft koude pootjes
t liefst geen roze.
en misschien dikke truitjes in maat 50/56 zo opdrukloos mogelijk
Ik wil graag alle mutsjes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Haha vlindur! Je mag ze niet allemaal, ik wil er in ieder geval nog 2 houden.
Maar kies jij maar welke jij wil, en laat er dan iig 2 over.
Hier alvast de badcapes met mutsje
[ afbeelding ]
En deze 2 zijn hetzelfde, hebben een groene en een blauwe kant. Van Hema, zonder mutsje
[ afbeelding ]
Ja voor een jochie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die zijn leukVoor een jochie neem ik aan he?
Heb jij nog te klein Jeltespul?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:27 schreef Poppedein het volgende:
ik zal es ff voor je kijken ;-) ik geloof alleen dat ik niet veel meer heb helaas
Ik durf ze alleen niet te kopen, Rienk groeit niet snel en doet lang met schoenen. Ben bang dat maat 23 pas volgend jaar ergens aan bod komt..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Ja voor een jochie.
Ideaal voor de koudere dagen :-)
ik overleg het hier even morgen! een handkolf heb ik iig al wel..ik zoek t electrischequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef ik80lll het volgende:
KD, nieuw was hij over de 100 euro (Iets van 140 euro).
Maar voor de helft daarvan vind ik het oke (50 euro),
ik heb het elektrische gedeelte bijna niet gebruikt.
(Maar dat is persoonlijk)
ik kijk morgen of vannacht even. Maillots heb ik nog wel geloof ik, witte sowieso, misschien 1 grijze. je zocht ook nog dikke truitjes toch? moeten ze mooi zijn? ik heb nog wel wat maar ze waren fashionable in 1930.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:02 schreef Kleurdoos het volgende:
mignonne.. heb je nog maillots unisex in minimaatjes? 50/56 of 62?
ze moeten wel mooi zijn jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik kijk morgen of vannacht even. Maillots heb ik nog wel geloof ik, witte sowieso, misschien 1 grijze. je zocht ook nog dikke truitjes toch? moeten ze mooi zijn? ik heb nog wel wat maar ze waren fashionable in 1930.
ja ok, dus truitjes gaat om leuk en niet omdat t kind warm gehouden moet worden, dan denk ik niet dat k wat heb, geen jommetjes hier enzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ze moeten wel mooi zijn jamaar maillots zijn er welkom want lex kan zn spillepoten niet warm krijgen
Yep, genoegquote:
o dan reserveer ik vast allesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:14 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Yep, genoegIk zal binnenkort wel wat online gooien als ik eraan toekom
mja heel mierenneukerig hoor, maar dat is er 1 en zoveel gedoe voor je om te verzenden enzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:10 schreef Reilain het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze evt nog voor je KD
dan dibs ik jou.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:23 schreef Cooki het volgende:
[..]
euh... reserveren is niet t goede woord toch.. ik zeg dibs en dan heb ik alles![]()
dusseh: dibs
Mohquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mja heel mierenneukerig hoor, maar dat is er 1 en zoveel gedoe voor je om te verzenden enzo
noujaquote:
Ikke,kan je alleen ff niet pm en want mob en straks ff werken.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:15 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb een Bobike achterzitje over! een maxi+ in de kleur urban black.. incl framebevestiging!
Dus als iemand interesse heeft.. prijs: notk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |