ik overleg het hier even morgen! een handkolf heb ik iig al wel..ik zoek t electrischequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef ik80lll het volgende:
KD, nieuw was hij over de 100 euro (Iets van 140 euro).
Maar voor de helft daarvan vind ik het oke (50 euro),
ik heb het elektrische gedeelte bijna niet gebruikt.
(Maar dat is persoonlijk)
ik kijk morgen of vannacht even. Maillots heb ik nog wel geloof ik, witte sowieso, misschien 1 grijze. je zocht ook nog dikke truitjes toch? moeten ze mooi zijn? ik heb nog wel wat maar ze waren fashionable in 1930.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:02 schreef Kleurdoos het volgende:
mignonne.. heb je nog maillots unisex in minimaatjes? 50/56 of 62?
ze moeten wel mooi zijn jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik kijk morgen of vannacht even. Maillots heb ik nog wel geloof ik, witte sowieso, misschien 1 grijze. je zocht ook nog dikke truitjes toch? moeten ze mooi zijn? ik heb nog wel wat maar ze waren fashionable in 1930.
ja ok, dus truitjes gaat om leuk en niet omdat t kind warm gehouden moet worden, dan denk ik niet dat k wat heb, geen jommetjes hier enzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ze moeten wel mooi zijn jamaar maillots zijn er welkom want lex kan zn spillepoten niet warm krijgen
Yep, genoegquote:
o dan reserveer ik vast allesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:14 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Yep, genoegIk zal binnenkort wel wat online gooien als ik eraan toekom
mja heel mierenneukerig hoor, maar dat is er 1 en zoveel gedoe voor je om te verzenden enzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:10 schreef Reilain het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze evt nog voor je KD
dan dibs ik jou.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:23 schreef Cooki het volgende:
[..]
euh... reserveren is niet t goede woord toch.. ik zeg dibs en dan heb ik alles![]()
dusseh: dibs
Mohquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mja heel mierenneukerig hoor, maar dat is er 1 en zoveel gedoe voor je om te verzenden enzo
noujaquote:
Ikke,kan je alleen ff niet pm en want mob en straks ff werken.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:15 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb een Bobike achterzitje over! een maxi+ in de kleur urban black.. incl framebevestiging!
Dus als iemand interesse heeft.. prijs: notk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |