Ik moest twee topics terug maar heb ze gevondenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dml, ik heb in het vorige topic twee dekbedovertrekjes geplaatst.
Ik kan de foto's nog wel een keer plaatsen, maar dat wordt dan pas vanavond, dan pak ik de laptop even.
Vlindur, ik heb foto's gemaakt van de badcapes, die komen ook vanavond.
Ik denk dat er ook nog wel longsleeves in 92-98/104 op komen bij interesse, lars heeft een beetje veul....
Die zijn leukquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:20 schreef dolphinqueen het volgende:
2e poging.
Ik heb hier nog een stapel schoentjes liggen, wel allemaal gebruikt, maar misschien toch leuk voor wandeling in het bos/zandbak/etc. PM me maar als er interesse naar is, dan komen we over de prijs zeker wel uit.
Hush Puppies maat 23, 17cm:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:59 schreef bodpa09 het volgende:
Karin! Ik moet jou nog betalen, wil jij je rekeningnummer even pm-en?
Spewey, het is binnen, dankjewel hoor! Ik had al betaald toch?
Heb een wit hema maillotje maat 56 liggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:22 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand babymaillots maat 50/56?
en zijn ze gewillig om snel te versturen?
lex heeft koude pootjes
t liefst geen roze.
en misschien dikke truitjes in maat 50/56 zo opdrukloos mogelijk
Ik wil graag alle mutsjes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Haha vlindur! Je mag ze niet allemaal, ik wil er in ieder geval nog 2 houden.
Maar kies jij maar welke jij wil, en laat er dan iig 2 over.
Hier alvast de badcapes met mutsje
[ afbeelding ]
En deze 2 zijn hetzelfde, hebben een groene en een blauwe kant. Van Hema, zonder mutsje
[ afbeelding ]
Ja voor een jochie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die zijn leukVoor een jochie neem ik aan he?
Heb jij nog te klein Jeltespul?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:27 schreef Poppedein het volgende:
ik zal es ff voor je kijken ;-) ik geloof alleen dat ik niet veel meer heb helaas
Ik durf ze alleen niet te kopen, Rienk groeit niet snel en doet lang met schoenen. Ben bang dat maat 23 pas volgend jaar ergens aan bod komt..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Ja voor een jochie.
Ideaal voor de koudere dagen :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |