ik overleg het hier even morgen! een handkolf heb ik iig al wel..ik zoek t electrischequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef ik80lll het volgende:
KD, nieuw was hij over de 100 euro (Iets van 140 euro).
Maar voor de helft daarvan vind ik het oke (50 euro),
ik heb het elektrische gedeelte bijna niet gebruikt.
(Maar dat is persoonlijk)
ik kijk morgen of vannacht even. Maillots heb ik nog wel geloof ik, witte sowieso, misschien 1 grijze. je zocht ook nog dikke truitjes toch? moeten ze mooi zijn? ik heb nog wel wat maar ze waren fashionable in 1930.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:02 schreef Kleurdoos het volgende:
mignonne.. heb je nog maillots unisex in minimaatjes? 50/56 of 62?
ze moeten wel mooi zijn jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik kijk morgen of vannacht even. Maillots heb ik nog wel geloof ik, witte sowieso, misschien 1 grijze. je zocht ook nog dikke truitjes toch? moeten ze mooi zijn? ik heb nog wel wat maar ze waren fashionable in 1930.
ja ok, dus truitjes gaat om leuk en niet omdat t kind warm gehouden moet worden, dan denk ik niet dat k wat heb, geen jommetjes hier enzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ze moeten wel mooi zijn jamaar maillots zijn er welkom want lex kan zn spillepoten niet warm krijgen
Yep, genoegquote:
o dan reserveer ik vast allesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:14 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Yep, genoegIk zal binnenkort wel wat online gooien als ik eraan toekom
mja heel mierenneukerig hoor, maar dat is er 1 en zoveel gedoe voor je om te verzenden enzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:10 schreef Reilain het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze evt nog voor je KD
dan dibs ik jou.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:23 schreef Cooki het volgende:
[..]
euh... reserveren is niet t goede woord toch.. ik zeg dibs en dan heb ik alles![]()
dusseh: dibs
Mohquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mja heel mierenneukerig hoor, maar dat is er 1 en zoveel gedoe voor je om te verzenden enzo
noujaquote:
Ikke,kan je alleen ff niet pm en want mob en straks ff werken.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:15 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb een Bobike achterzitje over! een maxi+ in de kleur urban black.. incl framebevestiging!
Dus als iemand interesse heeft.. prijs: notk.
+1quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:02 schreef Asyniur het volgende:
Hé, jullie moeten nog niet al jullie mini-spul te koop zetten!
Wat nou als ik straks nog een jommetje krijg? Of een meisje?
Dan heb ik niks meer!
Toch wel..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
noujaje kunt niet bepaald zeggen dat je overal achter t net gevist hebt de laatste tijd toch?
Heb je het pakketje met de cosibag nog ontvangen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:17 schreef TimeJumper het volgende:
Goh dat we dit nog mogen meemaken, Koopgrage Kleurdoos die kleertjes tekort komt
Ja ik stuur je zo PMquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je het pakketje met de cosibag nog ontvangen?
Ik heb hier nog wel een vracht liggen hoor.. lol..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:02 schreef Asyniur het volgende:
Dan heb ik niks meer!
+1quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:02 schreef Asyniur het volgende:
Dan heb ik niks meer!
oh okay, als jij t zegt, ik dacht dat ik al behoorlijk wat gereserveerd had zien worden her en der door jezelf of door Laura de afgelopen tijd. Vandaar.quote:
ik heb genoeg voor 12 fokkertjesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:02 schreef Asyniur het volgende:
Dan heb ik niks meer!
Haha ja zou zo kunnenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Hmm, dus als ik het goed begrijp kan ik nu een aantal PM'etjes met m'n rekeningnummer verspreiden om zo wat kosten voor onze dierenartsrekening eruit te halen?
Vlindur, in dit geval had je zelf gevraagd om badcapes ( tenminste ik neem aan dat het daarover gaat) en dan lijkt het me niet gek dat jij ook degene bent die daarvoor de eerste keus hebt. Zou wel apart zijn als jij om iets vraagt en een ander ermee aan de haal gaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb helemaal hier geen zin in, maar als jij dingen 'dacht' moet je beter in je geheugen graven. Laura heeft één pakje voor me gekocht en één keer dingen bezet gehouden toen Ymme die had gepost. En dat van Ymme is al weer maanden terug ook.
Verder reserveer ik echt nooit tot amper volgens mij. En trouwens, waarom krijg ik nu ineens de volle lading terwijl menig meisjemama alle meidenkleren 'dibst'?Waarom mogen zij dat wel roepen en ik niet?
En nu ben ik er klaar mee.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:27 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh er was ook nog iemand die geld van mij kreeg!!![]()
![]()
Weet alleen niet meer wie het was. Heb van de week mijn inbox zonder te kijken leeg gemaakt. Dus wil diegene die nog geld van me krijgt me even pmmen!! Sorry alvast
Hm, waren we allebei niet present?quote:
Joh neem een chillpillquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb helemaal hier geen zin in, maar als jij dingen 'dacht' moet je beter in je geheugen graven. Laura heeft één pakje voor me gekocht en één keer dingen bezet gehouden toen Ymme die had gepost. En dat van Ymme is al weer maanden terug ook.
Verder reserveer ik echt nooit tot amper volgens mij. En trouwens, waarom krijg ik nu ineens de volle lading terwijl menig meisjemama alle meidenkleren 'dibst'?Waarom mogen zij dat wel roepen en ik niet?
En nu ben ik er klaar mee.
Kijk niet goed, bedoel het mexx broekje maat 68quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:02 schreef Mevr_Mus het volgende:
Mefke, mag ik die twee Hema schirtjes en het mexx broekje maat 62?
Maat 22:quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Jazekerlaarzen in 22 hebben we al liggen, maar schoentjes ben ik al wel naar aan het kijken, gaat denk ik niet lang meer duren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |