Shit, waarom heb ik die niet gezien toen ik dit weekend bestelde!!! *twijfeltwijfel*quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
@wicks; bij h7m online hebben ze velours jumpsuits; in de sale voor 5,95. ik hen er 4 voor Lientje aangeschaft en deze zitten mooi. Ze heeft nu mt 56 aan...
kunt er ook nog een kortingscode bovenop gooien misschien...
verkocht!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:41 schreef Asyniur het volgende:
Heeft er iemand nog winterslaapzakken liggen maat 100 of 110? Graag mét mouwen ivm koud kamertje.
Ow en voor een jongetje
nee nee! ik was bezig met stage vandaagquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:11 schreef danic het volgende:
Mignonne, vergeet je niet je gegevens naar me te PM-en?
Dan mag toch iemand anders de broeken overnemenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meimel, die 2 broeken die jij noemt zijn van GetUsed (ofzo)
ik heb er nog nooit van gehoord.
Een paar unisex spulletjes:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:27 schreef NotTheSame het volgende:
Iemand toevallig nog wat unisex broekjes/shirtjes/jumpsuits e.d. met lange mouw maatje 50/56 en eventueel 62 liggen?
Zie mijn post op een van de eerste pagina'squote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:27 schreef NotTheSame het volgende:
Iemand toevallig nog wat unisex broekjes/shirtjes/jumpsuits e.d. met lange mouw maatje 50/56 en eventueel 62 liggen?
ik heb nog witte van de hema volgens mij en grijze van de h&m broekjes. ook nog wel wat volgens mij wat shirtjes enzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:27 schreef NotTheSame het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |