het einde met de tijgers is ook een stuk spannenderquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:07 schreef borisz het volgende:
Ford Boyard. Die oude versie was echt 100x leuker.
Pat met een dikke sweater aan, is het daar zo tochtig en koud???/quote:
Van geen slaap en moe zijn krijg je het wel koud hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pat met een dikke sweater aan, is het daar zo tochtig en koud???/
Misschien komt het nog wel een keer voorbijquote:
5 minuten NA zijn uur opgespaarde pauze.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien komt het nog wel een keer voorbijOnze Benny was favoriet
Hij werd wakker gemaakt door gielSliep geloof ik nog maar 5 minuutjes ofzo
Jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
5 minuten NA zijn uur opgespaarde pauze.
Echt sneu. Ook dat die andere gast hem niet heeft gewekt.quote:
Is toch een teringstreek van die gozer, had beloofd aan Benny maak je wakker zoiets begreep ik uit de post van Benny, nou had die gozer zo op zijn poffertjesporum geslagen.......quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Echt sneu. Ook dat die andere gast hem niet heeft gewekt.
twitter:BeeldenGeluid twitterde op zaterdag 01-10-2011 om 15:05:17Er zijn nog 17 kandidaten over! #LMW @BeeldenGeluid. Nog ruim 30 uur tv-kijken te gaan.. reageer retweet
De regels worden volgens mij niet meer zo serieus gevolgdquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:17 schreef Renesite het volgende:
Waarom whatsappte Patrick mij rond 15:00!!!
Hmmm... kreeg alleen 'hihi'. Denk dat het goed gaatquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
De regels worden volgens mij niet meer zo serieus gevolgd
Blijkbaar. Daarna ben ik weggehaald door iemand en naar een andere kamer verplaatst.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:21 schreef Renesite het volgende:
Was dat het moment dat je af was of zo?
Je bent op medische grond afgegaan begrijp ik dus? Niet omdat je een regel overtrad of zo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blijkbaar. Daarna ben ik weggehaald door iemand en naar een andere kamer verplaatst.
Ik werd weggehaald omdat ik lag te slapen. Gezien de tijd onderin(en het verschil met de officiele klok daarzo) was het nog binnen mijn pauze dat Giel me wakker maakte.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent op medische grond afgegaan begrijp ik dus? Niet omdat je een regel overtrad of zo?
je bent een bikkel hoor Benny alleen maar respektquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:17 schreef iBenny het volgende:
4:20 - PatriQue
5:40 - Benny wordt wakker gemaakt door Giel
wat een schijtzooi dan he, ben je gewoon eigenlijk genaaid, en die gozer naast je die 18 jaar opgroeide zonder tv die zou je toch wekken???quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blijkbaar. Daarna ben ik weggehaald door iemand en naar een andere kamer verplaatst.
Wat dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Zeker als je kijkt waar ze nu mee bezig zijn qua regels...
dat je blijkbaar een half uur langer weg kan blijven, met alleen een gele kaart als resultaat. En schijnbaar kan je nu ook smsen?quote:
Half uur weg? Dat wist ik niet zeg...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat je blijkbaar een half uur langer weg kan blijven, met alleen een gele kaart als resultaat. En schijnbaar kan je nu ook smsen?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Half uur weg? Dat wist ik niet zeg...
SMSen doet Patrick gewoon stiekem denk ik
Was een uurtje geleden op tvquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:00 schreef iBenny het volgende:
Die Pleun, met z'n 2 gele kaarten... een half uur te laat en dan alleen een gele kaart![]()
![]()
WTF?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:50 schreef iBenny het volgende:
PatriQue zei ook al toen ik weg ging dat iedereen gewoon heeft liggen pitten onder die voetbalwedstrijd vannacht.
Ook veelal dezelfden met aandacht...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
Dus het gaat niet echt eerlijk dus
Om wakker te blijven bedoel je? Nja, dat vond ik ook wel een beetje raarquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:04 schreef Renesite het volgende:
Ja okeeee... maar dat schokapparaat en zo vond ik ook al enorm niet kunnen
quote:Morgen (zaterdag 1 oktober) ben ik weer eens te zien op nationale televisie. Ik ben morgen te zien op Nederland 3 van 20.00 tot 24.00 uur in het programma Last Man Watching, over 60 jaar Nederlandse Televisie. En tevens al vanaf 18.00 uur ook te zien op het digitale kanaal 101 TV. @ Thuis
lekker lulligquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik werd weggehaald omdat ik lag te slapen. Gezien de tijd onderin(en het verschil met de officiele klok daarzo) was het nog binnen mijn pauze dat Giel me wakker maakte.
Toen werd ik naar een andere kamer gebracht en daar zou ik een sticker kwijt zijn(werd mij gezegd). Op tv werd er van gemaakt dat ik Snickers zag vliegen.
Ik zat idd echt zo te kijken van dat mag wel... Beetje oneerlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:04 schreef Renesite het volgende:
Ja okeeee... maar dat schokapparaat en zo vond ik ook al enorm niet kunnen
dat was die gozer met die zwarte bril. die opgegroeid is in een streng cristelijk gezin en dus nooit tv in zijn jeugd heeft gehad......een stumperd is het gewoon een klootzak die ie benny niet heeft wakker gemaakt.................quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:17 schreef roos85 het volgende:
Benny, was die klootzak die je niet heeft wakker gemaakt in het filmpje te zien?
heb er nog niks van gezien, dus wel benieuwd wie het is!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat was die gozer met die zwarte bril. die opgegroeid is in een streng cristelijk gezin en dus nooit tv in zijn jeugd heeft gehad......een stumperd is het gewoon een klootzak die ie benny niet heeft wakker gemaakt.................
Checkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:20 schreef roos85 het volgende:
mannen die niet weten wat buitenspel is
ga ze eens even mailen dat hun psyg. problemen hebben daar bij BNN maar jij nietquote:
Die kots ik uit. Bah.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:52 schreef iBenny het volgende:
En die teletubbie die vanmiddag zei dat hij een paar keer op het toilet heeft lopen trippen zit er nog steeds?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:58 schreef Renesite het volgende:
Waarom heeft die René Bollier zoveel groupies op Twitter... Wat fucking walgelijk!
quote:
Elk uur heb je de mogelijkheid tot 5 minuten pauze. Maar die kun je ook opsparen (tot maximaal een uur).quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:23 schreef Miniem het volgende:
Wat ik me nou afvraag.
Hoevaak en hoeveel minuten hebben ze pauze? En mag je dan ook slapen?
Ik had een half uur pauze(7x 5 minuten gespaard), daarin wilde ik ff gaan slapen. Maar Giel heeft mij daarin wakker gemaakt. Toen is mij ff later een aantal vragen gesteld door EHBO en die beantwoorde ik vaag en met vreemde antwoorden ofzo(waanvoorstellingen, psychische niet correct ofzoquote:En waarom was je er nou uit Benny?
Omdat je zat te pitten in je stoel?
Op dat moment had ik gewoon een flinke dip, tikkeltje erger dan de dips ervoor, vandaar het tukje tussendoor. Ik hoopte dat het zou helpen, want ik had wel het idee dat het kon.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm ok. Wat kwam dat met Giel lullig over. Je was even helemaal van de kaart.
Had je het idee dat je het wel had kunnen redden, of liep je op je laatste benen?
Maar aan de ene kant wel goed dat ze geen (onnodige) risico's nemen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:27 schreef iBenny het volgende:
Ik had een half uur pauze(7x 5 minuten gespaard), daarin wilde ik ff gaan slapen. Maar Giel heeft mij daarin wakker gemaakt. Toen is mij ff later een aantal vragen gesteld door EHBO en die beantwoorde ik vaag en met vreemde antwoorden ofzo(waanvoorstellingen, psychische niet correct ofzo. Toen besloten ze me uit de race te halen.
Het is vooral jammer dat ik nu te horen krijg dat anderen er ook last van hebben en er daar niks aan gedaan wordt(iig niet op zo'n manier)quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar aan de ene kant wel goed dat ze geen (onnodige) risico's nemen..
Voor jou zelf is het wel vervelend natuurlijk
dat is inderdaad rot, maar neem aan dat je zo'n beslissing niet zomaar nemen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is vooral jammer dat ik nu te horen krijg dat anderen er ook last van hebben en er daar niks aan gedaan wordt(iig niet op zo'n manier)
als Pat het haalt ga je dan nog laatste uurtje naar Hilversum???quote:
Nope... dan heb je nog geen record. Die staat op 86:06:41quote:
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als Pat het haalt ga je dan nog laatste uurtje naar Hilversum???
wat ben je toch een schatje Bennyquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... dan heb je nog geen record. Die staat op 86:06:41
[..]
Tuurlijk!
Hopen dat je een keer eenmalig 5min hebt opgespaard.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
Als je nou heel nodig naar de wc moet, kan dat dan gewoon of zijn daar ook strenge regels voor?
Ik heb 2x in een flesje spa moeten pissen, omdat het nog geen tijd was voor een pauzequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
Als je nou heel nodig naar de wc moet, kan dat dan gewoon of zijn daar ook strenge regels voor?
Of dat iedereen nu denkt (en hoopt) dat ze echt aan het trippen en hallucineren zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat hierdoor de slaap niet meer kan vatten
Ik ben er wel redelijk overheen, maar ze gaven eigenlijk geen adviesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:12 schreef Cee het volgende:
Benny, ik had verwacht dat je ondertussen een inhaalslag van 24 uur non-stop slapen ingezet zou hebben. Ben je compleet over je moeheid heen of is je verteld dat je meteen 'op schema' moet gaan slapen, net zoals bij een jetlag?
Nou, dat is dus het probleem van de nacht... er werden alleen maar zulke programma's uitgezonden. En gister had je dan ook de CL-finale van 1995quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:27 schreef Cee het volgende:
Lekker zeg, zit iedereen haast op z'n tandvlees te kijken en dan gaan ze een talkshow uitzenden.
Ik stuurde Patrick nog een whatsappje: 'Sterkte vannacht! Majoor Boszhardt, Herman Brood, Villa Felderhof, Voetbal...'quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, dat is dus het probleem van de nacht... er werden alleen maar zulke programma's uitgezonden. En gister had je dan ook de CL-finale van 1995
Dat wist ik heul nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik stuurde Patrick nog een whatsappje: 'Sterkte vannacht! Majoor Boszhardt, Herman Brood, Villa Felderhof, Voetbal...'
En daarna ook nog 'Kus voor Benny!'
Ik ooit toen ik op vakantie ging, een uur of 26 was het en toen ging ik al rare dingen zien als ik m'n ogen dicht deed. En praatte ik er langs. Ik slaap nooit uit, gemiddeld 7 a 8 uur, maar 24 uur zonder slaap trek ik echt heel slecht. Dus echt, knappe prestatie van de mannen en vrouwen tv-kijkerts.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:34 schreef D. het volgende:
Ik heb net even uitgerekend (ja, dat ging nog) dat het langste wat ik ooit wakker was zo'n 40 uur zal zijn geweest.
Nu was dat geen poging lang wakker blijven, maar ik was daarna wel heel moe
Respect voor hen die nog wakker zijn
26? Wat een raar getalquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ooit toen ik op vakantie ging, een uur of 26 was het en toen ging ik al rare dingen zien als ik m'n ogen dicht deed. En praatte ik er langs. Ik slaap nooit uit, gemiddeld 7 a 8 uur, maar 24 uur zonder slaap trek ik echt heel slecht. Dus echt, knappe prestatie van de mannen en vrouwen tv-kijkerts.
Volgens mij vloog ik rond een uur of 2 's middags naar New York en was ik vanaf 6 uur 's ochtends al wakker. We moesten overstappen maar de vlucht was geannuleerd dus gingen we met de auto vanaf Washington naar ons hotel, was nog eens 5,5 uur rijden en we kwamen rond 2 uur 's nachts daar eindelijk aan. En toen was het in NL al 8 uur 's ochtends.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
26? Wat een raar getal
Ik bedoel, als je 's morgens opstaat om bijv. 8:00u dan is 26 uur later de volgende dag 10:00u
(ja, weer uitgerekend), en dan zou je verwachten dat je weer over je slaap heen bent
Ah, ook nog een jetlag-sausje er overheen dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij vloog ik rond een uur of 2 's middags naar New York en was ik vanaf 6 uur 's ochtends al wakker. We moesten overstappen maar de vlucht was geannuleerd dus gingen we met de auto vanaf Washington naar ons hotel, was nog eens 5,5 uur rijden en we kwamen rond 2 uur 's nachts daar eindelijk aan. En toen was het in NL al 8 uur 's ochtends.
Ja whahahahahaquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:08 schreef Cee het volgende:
Geweldig he! Die camera! "Dit is geen gewone camera, neehee, dit is een heuse kleurenstudio!" En dan nog 499 gulden vragen ervoor.
quote:72 uur, 17 minuten en 10 seconden onderweg. Ik ben gewoon onbeschrijvelijk trots op mezelf, ja ja! Nog 15 uur,, nog ff volhouden, zo lekker douchen.. Ik ben best zenuwachtig! Nog 10 mensen over, en er kunnen nog genoeg mensen afvallen! Mensen waarvan ik dacht: Grote concurrentie! Ze zijn allemaal weg! Iedereen bedankt voor de leuke en lieve berichtjes!!
Ik ook niet, ik zou na 1 aflevering van Oppassen al op 1 kant liggen. Benny & Patquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:19 schreef Kally het volgende:
Awww arme Pat, maar tegen die laatste uren aankijken duurt nog zo lang als je moe bent
Anyways ik zou het hem niet nagedaan hebben dus Pat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad allebeiquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zou na 1 aflevering van Oppassen al op 1 kant liggen. Benny & Pat
juistquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:01 schreef Cee het volgende:
Jaaaa ik heb jullie gezien.
Toch wel mooi hoor, dat door een forum als dit twee bikkels als Benny en Pat samen de strijd aangaan en iedereen elkaar steunt en op de hoogte houdt en er mensen klaarstaan om ze op te halen. Winnaars zijn jullie.
Ja was leukquote:
Dit dusquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:49 schreef iBenny het volgende:
Jammer Pat, maar je kan terecht trots op jezelf zijn. 75 uur achtereen TV kijken is gewoon een wereldprestatie, of het nou een wereldrecord is of niet. Ik doe en deed het je niet na. Goed gedaan
Zeker.. vond ik een van de interessantere programma's die we gezien hebben, gezien de eticsche kwestie..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Donorshow, als Pat die maar doorkomt...
Ok! Ik heb hem toen al gezien, daarom had ik geen 2e keer hoeven zien. Bij welke programma's leefde je nog meer op?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeker.. vond ik een van de interessantere programma's die we gezien hebben, gezien de eticsche kwestie..
Ik leefde vooral op als Geraldine langs kwam.. ik vind d'r leukquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok! Ik heb hem toen al gezien, daarom had ik geen 2e keer hoeven zien. Bij welke programma's leefde je nog meer op?
In slaap gevallen vanochtend 09.14 uur dus dat was mijn 3de gele kaart.. tijdens wéér een ouwemeuk show.. Kon wel janken, heb ik ook gedaan, maar even gewacht tot er geen camera's in de buurt waren..quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk om te weten dit.![]()
Pijnlijke vraag misschien, maar hoe eindigde je poging precies?
Heb echt wel weer dingen over mezelf geleerd jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok. Ja logisch dat je wel kon janken. Je wilde echt zo graag!
Die strijd met jezelf moet bijzonder zijn geweest, dat maak je nooit weer mij. En wij zullen nooit weten hoe zoiets voelt.
Ja!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef roos85 het volgende:
Zit die eikel die Benny niet heeft gewekt er nog in?
Vreselijke gast.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan moet er iemand melatonine in zijn drankje doen!
Dan verdiend ie helemaal een slaap opwekkend middel door zijn drankjequote:Op zondag 2 oktober 2011 21:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vreselijke gast.
Met zijn groupies op Twitter
Dikke knuf terugquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:27 schreef Toverheks het volgende:
Patrique&Benny een dikke knuffel van Tante Cor uit Amsterdam![]()
![]()
![]()
Dankquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:27 schreef Toverheks het volgende:
Patrique&Benny een dikke knuffel van Tante Cor uit Amsterdam![]()
![]()
![]()
60 jaar tv!quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:54 schreef Sjobber het volgende:
Ik heb het niet zo gevolgd, maar waarom kon je niet gewoon de hele tijd films kijken? Of hele series?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |