wat ben je toch een schatje Bennyquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... dan heb je nog geen record. Die staat op 86:06:41
[..]
Tuurlijk!
Hopen dat je een keer eenmalig 5min hebt opgespaard.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
Als je nou heel nodig naar de wc moet, kan dat dan gewoon of zijn daar ook strenge regels voor?
Ik heb 2x in een flesje spa moeten pissen, omdat het nog geen tijd was voor een pauzequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
Als je nou heel nodig naar de wc moet, kan dat dan gewoon of zijn daar ook strenge regels voor?
Of dat iedereen nu denkt (en hoopt) dat ze echt aan het trippen en hallucineren zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat hierdoor de slaap niet meer kan vatten
Ik ben er wel redelijk overheen, maar ze gaven eigenlijk geen adviesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:12 schreef Cee het volgende:
Benny, ik had verwacht dat je ondertussen een inhaalslag van 24 uur non-stop slapen ingezet zou hebben. Ben je compleet over je moeheid heen of is je verteld dat je meteen 'op schema' moet gaan slapen, net zoals bij een jetlag?
Nou, dat is dus het probleem van de nacht... er werden alleen maar zulke programma's uitgezonden. En gister had je dan ook de CL-finale van 1995quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:27 schreef Cee het volgende:
Lekker zeg, zit iedereen haast op z'n tandvlees te kijken en dan gaan ze een talkshow uitzenden.
Ik stuurde Patrick nog een whatsappje: 'Sterkte vannacht! Majoor Boszhardt, Herman Brood, Villa Felderhof, Voetbal...'quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, dat is dus het probleem van de nacht... er werden alleen maar zulke programma's uitgezonden. En gister had je dan ook de CL-finale van 1995
Dat wist ik heul nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik stuurde Patrick nog een whatsappje: 'Sterkte vannacht! Majoor Boszhardt, Herman Brood, Villa Felderhof, Voetbal...'
En daarna ook nog 'Kus voor Benny!'
Ik ooit toen ik op vakantie ging, een uur of 26 was het en toen ging ik al rare dingen zien als ik m'n ogen dicht deed. En praatte ik er langs. Ik slaap nooit uit, gemiddeld 7 a 8 uur, maar 24 uur zonder slaap trek ik echt heel slecht. Dus echt, knappe prestatie van de mannen en vrouwen tv-kijkerts.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:34 schreef D. het volgende:
Ik heb net even uitgerekend (ja, dat ging nog) dat het langste wat ik ooit wakker was zo'n 40 uur zal zijn geweest.
Nu was dat geen poging lang wakker blijven, maar ik was daarna wel heel moe
Respect voor hen die nog wakker zijn
26? Wat een raar getalquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ooit toen ik op vakantie ging, een uur of 26 was het en toen ging ik al rare dingen zien als ik m'n ogen dicht deed. En praatte ik er langs. Ik slaap nooit uit, gemiddeld 7 a 8 uur, maar 24 uur zonder slaap trek ik echt heel slecht. Dus echt, knappe prestatie van de mannen en vrouwen tv-kijkerts.
Volgens mij vloog ik rond een uur of 2 's middags naar New York en was ik vanaf 6 uur 's ochtends al wakker. We moesten overstappen maar de vlucht was geannuleerd dus gingen we met de auto vanaf Washington naar ons hotel, was nog eens 5,5 uur rijden en we kwamen rond 2 uur 's nachts daar eindelijk aan. En toen was het in NL al 8 uur 's ochtends.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
26? Wat een raar getal
Ik bedoel, als je 's morgens opstaat om bijv. 8:00u dan is 26 uur later de volgende dag 10:00u
(ja, weer uitgerekend), en dan zou je verwachten dat je weer over je slaap heen bent
Ah, ook nog een jetlag-sausje er overheen dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij vloog ik rond een uur of 2 's middags naar New York en was ik vanaf 6 uur 's ochtends al wakker. We moesten overstappen maar de vlucht was geannuleerd dus gingen we met de auto vanaf Washington naar ons hotel, was nog eens 5,5 uur rijden en we kwamen rond 2 uur 's nachts daar eindelijk aan. En toen was het in NL al 8 uur 's ochtends.
Ja whahahahahaquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:08 schreef Cee het volgende:
Geweldig he! Die camera! "Dit is geen gewone camera, neehee, dit is een heuse kleurenstudio!" En dan nog 499 gulden vragen ervoor.
quote:72 uur, 17 minuten en 10 seconden onderweg. Ik ben gewoon onbeschrijvelijk trots op mezelf, ja ja! Nog 15 uur,, nog ff volhouden, zo lekker douchen.. Ik ben best zenuwachtig! Nog 10 mensen over, en er kunnen nog genoeg mensen afvallen! Mensen waarvan ik dacht: Grote concurrentie! Ze zijn allemaal weg! Iedereen bedankt voor de leuke en lieve berichtjes!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |