twitter:BeeldenGeluid twitterde op zaterdag 01-10-2011 om 15:05:17Er zijn nog 17 kandidaten over! #LMW @BeeldenGeluid. Nog ruim 30 uur tv-kijken te gaan.. reageer retweet
De regels worden volgens mij niet meer zo serieus gevolgdquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:17 schreef Renesite het volgende:
Waarom whatsappte Patrick mij rond 15:00!!!
Hmmm... kreeg alleen 'hihi'. Denk dat het goed gaatquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
De regels worden volgens mij niet meer zo serieus gevolgd
Blijkbaar. Daarna ben ik weggehaald door iemand en naar een andere kamer verplaatst.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:21 schreef Renesite het volgende:
Was dat het moment dat je af was of zo?
Je bent op medische grond afgegaan begrijp ik dus? Niet omdat je een regel overtrad of zo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blijkbaar. Daarna ben ik weggehaald door iemand en naar een andere kamer verplaatst.
Ik werd weggehaald omdat ik lag te slapen. Gezien de tijd onderin(en het verschil met de officiele klok daarzo) was het nog binnen mijn pauze dat Giel me wakker maakte.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent op medische grond afgegaan begrijp ik dus? Niet omdat je een regel overtrad of zo?
je bent een bikkel hoor Benny alleen maar respektquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:17 schreef iBenny het volgende:
4:20 - PatriQue
5:40 - Benny wordt wakker gemaakt door Giel
wat een schijtzooi dan he, ben je gewoon eigenlijk genaaid, en die gozer naast je die 18 jaar opgroeide zonder tv die zou je toch wekken???quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blijkbaar. Daarna ben ik weggehaald door iemand en naar een andere kamer verplaatst.
Wat dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Zeker als je kijkt waar ze nu mee bezig zijn qua regels...
dat je blijkbaar een half uur langer weg kan blijven, met alleen een gele kaart als resultaat. En schijnbaar kan je nu ook smsen?quote:
Half uur weg? Dat wist ik niet zeg...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat je blijkbaar een half uur langer weg kan blijven, met alleen een gele kaart als resultaat. En schijnbaar kan je nu ook smsen?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Half uur weg? Dat wist ik niet zeg...
SMSen doet Patrick gewoon stiekem denk ik
Was een uurtje geleden op tvquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:00 schreef iBenny het volgende:
Die Pleun, met z'n 2 gele kaarten... een half uur te laat en dan alleen een gele kaart![]()
![]()
WTF?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:50 schreef iBenny het volgende:
PatriQue zei ook al toen ik weg ging dat iedereen gewoon heeft liggen pitten onder die voetbalwedstrijd vannacht.
Ook veelal dezelfden met aandacht...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
Dus het gaat niet echt eerlijk dus
Om wakker te blijven bedoel je? Nja, dat vond ik ook wel een beetje raarquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:04 schreef Renesite het volgende:
Ja okeeee... maar dat schokapparaat en zo vond ik ook al enorm niet kunnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |