ga ze eens even mailen dat hun psyg. problemen hebben daar bij BNN maar jij nietquote:
Die kots ik uit. Bah.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:52 schreef iBenny het volgende:
En die teletubbie die vanmiddag zei dat hij een paar keer op het toilet heeft lopen trippen zit er nog steeds?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:58 schreef Renesite het volgende:
Waarom heeft die René Bollier zoveel groupies op Twitter... Wat fucking walgelijk!
quote:
Elk uur heb je de mogelijkheid tot 5 minuten pauze. Maar die kun je ook opsparen (tot maximaal een uur).quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:23 schreef Miniem het volgende:
Wat ik me nou afvraag.
Hoevaak en hoeveel minuten hebben ze pauze? En mag je dan ook slapen?
Ik had een half uur pauze(7x 5 minuten gespaard), daarin wilde ik ff gaan slapen. Maar Giel heeft mij daarin wakker gemaakt. Toen is mij ff later een aantal vragen gesteld door EHBO en die beantwoorde ik vaag en met vreemde antwoorden ofzo(waanvoorstellingen, psychische niet correct ofzoquote:En waarom was je er nou uit Benny?
Omdat je zat te pitten in je stoel?
Op dat moment had ik gewoon een flinke dip, tikkeltje erger dan de dips ervoor, vandaar het tukje tussendoor. Ik hoopte dat het zou helpen, want ik had wel het idee dat het kon.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm ok. Wat kwam dat met Giel lullig over. Je was even helemaal van de kaart.
Had je het idee dat je het wel had kunnen redden, of liep je op je laatste benen?
Maar aan de ene kant wel goed dat ze geen (onnodige) risico's nemen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:27 schreef iBenny het volgende:
Ik had een half uur pauze(7x 5 minuten gespaard), daarin wilde ik ff gaan slapen. Maar Giel heeft mij daarin wakker gemaakt. Toen is mij ff later een aantal vragen gesteld door EHBO en die beantwoorde ik vaag en met vreemde antwoorden ofzo(waanvoorstellingen, psychische niet correct ofzo. Toen besloten ze me uit de race te halen.
Het is vooral jammer dat ik nu te horen krijg dat anderen er ook last van hebben en er daar niks aan gedaan wordt(iig niet op zo'n manier)quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar aan de ene kant wel goed dat ze geen (onnodige) risico's nemen..
Voor jou zelf is het wel vervelend natuurlijk
dat is inderdaad rot, maar neem aan dat je zo'n beslissing niet zomaar nemen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is vooral jammer dat ik nu te horen krijg dat anderen er ook last van hebben en er daar niks aan gedaan wordt(iig niet op zo'n manier)
als Pat het haalt ga je dan nog laatste uurtje naar Hilversum???quote:
Nope... dan heb je nog geen record. Die staat op 86:06:41quote:
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als Pat het haalt ga je dan nog laatste uurtje naar Hilversum???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |