Nee, niks mis met naar australie gaan op vakantie, maar er gaan backpacken omdat iedereen dat doet is echt hnngh.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:16 schreef Desunoto het volgende:
Niets mis met Australie of Carice van Houten.
Dat. Maar dit geldt niet alleen voor mannen lijkt me.quote:
En terecht. Een beetje gezonde concurrentie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:26 schreef Garisson72 het volgende:
TS is er zo één die alleen maar afgunstig kan zijn naar andere vrouwen..
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:16 schreef Desunoto het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:27 schreef Thory het volgende:
[..]
En terecht. Een beetje gezonde concurrentie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een TS die zichzelf beantwoord, zo zouden er meer moeten zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:15 schreef PARP het volgende:
Van die types die zo graag eens met dolfijnen willen zwemmen, een tattoo nemen van een of ander egyptisch teken waarvan ze niet eens zeker weten wat het is, van die domme geiten die gaan backpakken om "zichzelf te ontplooien"in zo'n standaard land als australie. Die van Kluun houden en "Echte Mannen Eten Geen Kaas" Die idolaat zijn van Carice "kijk mij eens hipster zijn"van Houten.
Serieus, ik kan het niet eens aan om met dat soort types om te gaan, waarom zou je er een relatie mee willen? Zoiets neuk je toch gewoon en dan zet je het aan de kant?
Leuke muts, kekke piercing, ik zeg: uitstekelbaars!quote:
quote:
Een relatie? dat beslis je natuurlijk niet zo op het oog, of iig zelden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:26 schreef PARP het volgende:
Ja ze is ook niet lelijk, maar ze draagt die muts in de zomer etc.
Het punt is, zou je er ook een relatie mee willen? Elke dag debiele shit uit haar mond horen komen? En wat als ze een dag geen seks wil, dan heb je er ook geen profijt meer van.
Ze zien er makkelijk en dom uit en jij vraagt je echt serieus af waarom mannen daarop vallen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:29 schreef PARP het volgende:
Nouja niet zo zeer ordinair. Je zult deze types niet zo snel in korset en hotpants zien lopen. Dat vinden ze zelf ook hoerig. Maar ze dragen wel nepbrillen. bontmutsen met 25 graden buiten. etc.
Nu moet ik zeggen dat werkelijk intelligente vrouwen extreem zeldzaam zijn. De types die jij beschrijft zijn een soort wannabee intelligent/spirituele vrouwen. Dat is inderdaad nog erger dan een vrouw die tenminste niet pretendeert uniek en eigenzinnig te zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:22 schreef PARP het volgende:
Een intelligente vrouw. Of een Anita. of een Pitje. De mogelijkheden zijn eindeloos
Nou, het type geschetst door TS kan ik haarscherp voor me zien. Het gaat er an sich ook niet om dat ze backpacken of zwemmen met dolfijnen, maar wel waarom ze dit doen en wat hun (zwakke) verdere denkbeelden zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:33 schreef Ripley het volgende:
Ik herken nietecht een type, sorry. Maar backpacken door australie is gewoon leuk en niet per se minder leuk omdat velen je al voor zijn gegaan. Zelfde voor met dolfijnen zwemmen
Als jet het semi spirituele type bedoelt dat eten bidden beminnen leest en yogalerares wil worden, die sucken wel ja.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
Nee, dan zulke labiele, obsessieve en wraakzuchtige wijven als TS zelf![]()
Ik (v) haat mijn ex (m) na al die jaren nog
Lees dit topic maar eens door...
Ze is labiel, onzeker en lekker. Dus er zullen vast wel wat fokridders bovenop springenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
Nee, dan zulke labiele, obsessieve en wraakzuchtige wijven als TS zelf![]()
Ik (v) haat mijn ex (m) na al die jaren nog
Lees dit topic maar eens door...
Mee eens, Carice van Houten is nog net niet heilig verklaard.quote:
Ik zou me daar na 30 minuten al mee vervelen. Alleen die glazige, domme uitdrukking van haar ogen al.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:45 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Mee eens, Carice van Houten is nog net niet heilig verklaard.
Alles wat ze doet en zegt is geweldig![]()
Over domme meiden gesproken:
[ afbeelding ]
Toch vind ik haar super![]()
Je verveelt je geen moment met haar, lijkt me.
Door die specifieke tattoo vermoed ik dat je een dame in je hoofd hebt. De nieuwe vriendin van je ex?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:49 schreef PARP het volgende:
Ik heb het ook al eens gezegd (al denk ik dat die chick gewoon linda de Mol met een nepneus is): feesten met iemand als Barbie/Snookie lijkt me gweldig. Ze zijn lekker zichzelf, totaal niet pretentieus, hebben ook door dat ze geen genie zijn... hebben niet van die bullshit theorieen over het leven, gaan naar ibiza om te feesten, niet ter "zelfontplooiing" Doen een tattoo van een vlinder op hun reet omdat ze dat mooi vinden, niet omdat het een of andere faux diepzinnige shit betekent.. ja, ze hebben dan geen mening over politiek of milieu, maar tegenwoordig moet iedereen die maar hebben en dat is echt fucking vermoeiend.
Geef mij maar een snookie die lekker op een kroketje kauwt dan een vegeatrische yoga hbo teef met een bontmuts
Carice van Houten is wel degelijk een grijze muts die toevallig een mening heeft en nog geloofd wordt...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:16 schreef Desunoto het volgende:
Nee een kennis van mij. Dit heeft niks met mijn ex te maken, die is single en heeft sowieso een voorliefde voor andere types.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Door die specifieke tattoo vermoed ik dat je een dame in je hoofd hebt. De nieuwe vriendin van je ex?
Ja, die valt kennelijk op onzekere mutsjes die hij kan manipuleren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:53 schreef PARP het volgende:
[..]
Nee een kennis van mij. Dit heeft niks met mijn ex te maken, die is single en heeft sowieso een voorliefde voor andere types.
En vooral onzeker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:30 schreef AllesWatWas het volgende:
Ach, die mannen zijn zelf ook dom. Iets met soort zoekt soort!
Waarom zeur je dan zo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:56 schreef PARP het volgende:
Ik krijg genoeg aandacht van mannen, anders had ik geen ex en een huidige vriend.
Omdat mijn leven niet om aandacht van mannen draait (en nee, mijn ex haten gaat niet om aandacht van alle mannen)quote:
Iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:26 schreef Garisson72 het volgende:
TS is er zo één die alleen maar afgunstig kan zijn naar andere vrouwen..
No shit. Waarom zou ik happy clappy topics maken? Dat leest toch niemand? Alsof het iemand wat kan schelen dat ik net geshopt heb bijvoorbeeld. of dol ben op mijn vrienden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:00 schreef Ripley het volgende:
Grappige posthistorie.
2 topics om andere vrouwen af te zeiken, die ene over je ex en nog een afzeiktopic.
Of je bent een kloon of je bent nogal negatief.
Er is ook nog een gebied tussen happy muts topics en alleen maar afzeiken. Maar goed, wentel vooral lekker in het andere mensen afzeiken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:05 schreef PARP het volgende:
[..]
No shit. Waarom zou ik happy clappy topics maken? Dat leest toch niemand? Alsof het iemand wat kan schelen dat ik net geshopt heb bijvoorbeeld. of dol ben op mijn vrienden.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er is ook nog een gebied tussen happy muts topics en alleen maar afzeiken. Maar goed, wentel vooral lekker in het andere mensen afzeiken.
Iedereen leest ook de topics van tong80.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:05 schreef PARP het volgende:
[..]
No shit. Waarom zou ik happy clappy topics maken? Dat leest toch niemand? Alsof het iemand wat kan schelen dat ik net geshopt heb bijvoorbeeld. of dol ben op mijn vrienden.
mooi ik dacht al dat je iets tegen tattoos hadquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:07 schreef PARP het volgende:
Nee xeker niet, maar wel als je een of ander teken neemt waar je ervoor nooit van had gehoord en dan iedereen gaat vertellen dat het staat voor |'choose life" ofzo. Komop man.
Vriendin heeft de letter L op haar been voor haar broertje, dat vind ik al heel wat anders, dan heeft het gewoon echt een betekenis en niet zomaar halfzacht "kijk mij eeens diep zijn"
Wie ben jij om te oordelen over wat andere mensen als tattoo nemenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:07 schreef PARP het volgende:
Nee xeker niet, maar wel als je een of ander teken neemt waar je ervoor nooit van had gehoord en dan iedereen gaat vertellen dat het staat voor |'choose life" ofzo. Komop man.
Vriendin heeft de letter L op haar been voor haar broertje, dat vind ik al heel wat anders, dan heeft het gewoon echt een betekenis en niet zomaar halfzacht "kijk mij eeens diep zijn"
Je zit nu gewoon een kennis van je zwart te maken op een forum. Wat heeft ze je misdaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:53 schreef PARP het volgende:
[..]
Nee een kennis van mij. Dit heeft niks met mijn ex te maken, die is single en heeft sowieso een voorliefde voor andere types.
Och t is beter dan saaie huismusjes met kort pittig kapsel die altijd op de bank willen zitten en wegzwijmelen op de muziek van Marco Borsato.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:15 schreef PARP het volgende:
Van die types die zo graag eens met dolfijnen willen zwemmen, een tattoo nemen van een of ander egyptisch teken waarvan ze niet eens zeker weten wat het is, van die domme geiten die gaan backpakken om "zichzelf te ontplooien"in zo'n standaard land als australie. Die van Kluun houden en "Echte Mannen Eten Geen Kaas" Die idolaat zijn van Carice "kijk mij eens hipster zijn"van Houten.
Serieus, ik kan het niet eens aan om met dat soort types om te gaan, waarom zou je er een relatie mee willen? Zoiets neuk je toch gewoon en dan zet je het aan de kant?
Daarom. Ik voel dat er iets achterzitquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je zit nu gewoon een kennis van je zwart te maken op een forum. Wat heeft ze je misdaan?
Daar heeft ze ook een mening over! En het is helemaal niet de voor de handliggende die we al in tig topics hebben gezien!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Och t is beter dan saaie huismusjes met kort pittig kapsel die altijd op de bank willen zitten en wegzwijmelen op de muziek van Marco Borsato.
eens met deze post mensen die de betekenis van hun tattoo met de wereld delen zijn patsersquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen over wat andere mensen als tattoo nemenMisschien heeft het voor hun wel een betekenis. Eentje die ze niet met heel de wereld delen.
Nee hoor. meerdere kennisen. Zowat de halve universiteit zit vol van dat soort types. En ze hebben me heus niets aangedaan. Ze irriteren me gewoon mateloos in hun hele zijn.Ik haat carice ook, ik ken haar ook niet irl.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je zit nu gewoon een kennis van je zwart te maken op een forum. Wat heeft ze je misdaan?
Die voldoet wel aan de OP.quote:
Hey DK! Ik heb heul geen tattoo, ben niet vegetarisch noch spiritueel. Dus vandaag werkt ie nietquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:14 schreef PARP het volgende:
Hi my name is TS and I hate every single one of you.
Dank je wel ts. Wij houden ook van jou.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:14 schreef PARP het volgende:
Hi my name is TS and I hate every single one of you.
Ik heb een relatie. Wat snap je niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:14 schreef SomePerson het volgende:
TS, je bent gewoon jaloers. Zorg ervoor dat mannen jou liever willen dan die, zoals jij ze noemt, domme wijven. Want blijkbaar willen ze jou niet.
Dat je nog steeds loopt te zeiken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:19 schreef PARP het volgende:
[..]
Ik heb een relatie. Wat snap je niet?
Je spreekt jezelf tegenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:14 schreef PARP het volgende:
[..]
Ik haat carice ook, ik ken haar ook niet irl.
Verzuurd. Tja, jammer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:19 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Dat je nog steeds loopt te zeiken.
Deze reactie laat zien dat ts niks kan hebben. Meteen uit haar vel springt en dan het raar vind dat andere mensen ts raar en opvliegerig vinden. Die hipsters weten teminsten hun rust en kalmte te bewaren. ts is jaloers op de kalmte en rust van hipstersquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:18 schreef PARP het volgende:
Dude, dat ik iedereen zou haten is niks meer dan een reactie op het plaatje van die Guido. Het is een meme ffs.
Waarschijnlijk heb je een tramp-stamp en huppel je meer dan mijn nichtje van drie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey DK! Ik heb heul geen tattoo, ben niet vegetarisch noch spiritueel. Dus vandaag werkt ie niet
TS is gewoon een beetje mopperig. Heeft iedereen wel eens TS! Iedereen voelt zich wel eens lelijker en minder dan anderen! Logische stap is dan om alles en iedereen om je heen af te zeikenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:23 schreef steve.T het volgende:
[..]
Deze reactie laat zien dat ts niks kan hebben. Meteen uit haar vel springt en dan het raar vind dat andere mensen ts raar en opvliegerig vinden. Die hipsters weten teminsten hun rust en kalmte te bewaren. ts is jaloers op de kalmte en rust van hipsters
KUSJE TERUG SKAT xxoxoxquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
TS is gewoon een beetje mopperig. Heeft iedereen wel eens TS! Iedereen voelt zich wel eens lelijker en minder dan anderen! Logische stap is dan om alles en iedereen om je heen af te zeiken![]()
komt wel goed hoor TS! Kusje en een dikke knuffel van heel FOK!![]()
![]()
Aan menstruatiebloed van anderen ruiken...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vrouwen zijn net piranha's als ze menstruatiebloed van een ander ruiken worden ze wild.
Al mijn ex-en waren helaas slim genoeg om te beseffen wat voor lul ik ben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:29 schreef Spacevietnamees het volgende:
Al mijn exen zijn domme wijven.
Ook niet! He, wat een slow day voor jouquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je een tramp-stamp en huppel je meer dan mijn nichtje van drie.
dude, goorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vrouwen zijn net piranha's als ze menstruatiebloed van een ander ruiken worden ze wild.
Nee, ik laat je gewoon steeds happen en je bijt. Ik wilde kijken of je inmiddels wel wist hoe je een verpakking moest lezen, maar neen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook niet! He, wat een slow day voor jou
Jij snapt t.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ja terechte klacht TS. Het zijn altijd vrouwen die:
- Een of andere softe studie doen op het HBO zoals psychologie of communicatie.
- Met vriendinnen lekker een terrasje pakken waar ze lunchen met een salade of een zoete witte wijn nemen.
- In een gezellig studentenhuis wonen vol met prullaria van de Xenos.
- Op hun 30e een saaie burgerlijke trut zijn geworden die met haar vetrollen niet meer van de bank af kan komen.
Wat is hier nou bijten aan DKquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik laat je gewoon steeds happen en je bijt. Ik wilde kijken of je inmiddels wel wist hoe je een verpakking moest lezen, maar neen.
In elk geval geen sociologie of psychologie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, welke studie volg jij?
Dat begreep ik ook wel uit jouw post, maar je hoeft het niet te zeggen hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:48 schreef PARP het volgende:
[..]
In elk geval geen sociologie of psychologie.
Is ook totaal niet relevant.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook wel uit jouw post, maar je hoeft het niet te zeggen hoor.
Nouja, oorlogen zijn er al eeuwen:pquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:57 schreef speknek het volgende:
Da's gewoon evolutie. Stel je voor dat die slag mannen niet op domme wijven vielen. Dan was 90% van de vrouwen op de wereld diep ongelukkig (want 90% van de vrouwen is kenserdom, feit), en 90% van de mannen ook, want er zijn nog maar 10% vrouwen over waar ze allemaal op vallen.
Als bijna iedereen op de wereld boos en ongelukkig is houdt de mensheid het nog geen generatie vol.
Conclusie: ander ras, niks van aantrekken.
Vleesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:00 schreef beantherio het volgende:
Even ter informatie: als echte mannen geen kaas eten, wat eten ze dan?
Aan eigen menstruatiebloed ruiken ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
Aan menstruatiebloed van anderen ruiken...
Een uitdagingquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:50 schreef FL_Freak het volgende:
Of andersom, wat zien vrouwen in van die 'bad boy's'?
Je tandafdrukken staan anders in mijn bips.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat is hier nou bijten aan DKik post gewoon gezellig terug.
Rode pepers, terwijl ze met hun andere hand sambal in hun ogen wrijvenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:00 schreef beantherio het volgende:
Even ter informatie: als echte mannen geen kaas eten, wat eten ze dan?
Nou was de zomer ook wel behoorlijk koud en bagger hequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:26 schreef PARP het volgende:
Ja ze is ook niet lelijk, maar ze draagt die muts in de zomer etc.
Het punt is, zou je er ook een relatie mee willen? Elke dag debiele shit uit haar mond horen komen? En wat als ze een dag geen seks wil, dan heb je er ook geen profijt meer van.
Het zijn voornamelijk jaloerse vrouwen die dat zeggen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:06 schreef Nikmans het volgende:
Ik zie mensen trouwens altijd zeggen dat Carice van Houten zo dom is enzo maar waaruit trekken jullie die conclusie danZe komt gewoon normaal over op mij
Bij dat soort personen vote ik dan ook voor postnatale abortus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Carice.
Ik heb alleen wel irritatie voor meisjes die gewoon domme dingen zeggen die nergens op slaan (denk aan dat domme programma dat Birgit Maasland presenteerde met die jongens die dan moesten raden of 'hun' meisjes het goede antwoord wisten. Weet niet eens meer hoe het heet).
Heb er ook 1 in mn klas, godsirritant.
Zoals TS.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:08 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk jaloerse vrouwen die dat zeggen.
je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:45 schreef PARP het volgende:
Carice d'r columns en posts op twitter laten zien dat ze een dom wijf is.
Maar ze heeft wel een Gouden Kalf en jij niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:45 schreef PARP het volgende:
Post eens wat danquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:45 schreef PARP het volgende:
Laat ik ook mijn hersens kapot zuipen. Krijg ik misschien ook een keer plezier in het levenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:04 schreef female81 het volgende:
Wat iemand hier zei over Barbie, Britt, Snookie, enzovoort, daar zit wel iets in. Ze hebben ongetwijfeld het iq van een vlo, maar ze leven (misschien wel dáárdoor) lekker ongeremd. Volgens mij hebben die mensen heel erg veel plezier in het leven.
Geef eens een voorbeeld dan ipv 'die blik' want dat slaat nergens op, tenzij je een vrouw bent maar die kunnen dan ook meteen alles lezen uit blikken/bodylanguagequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:51 schreef Sapstengel het volgende:
Carice doet net iets teveel haar best om interessant over te komen. Dit maakt haar ook direct pretentieus en irritant. Met haar hautaine blik altijd.
Links om dat hard te maken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:45 schreef PARP het volgende:
Zalig zijn de onwetenden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:04 schreef female81 het volgende:
Wat iemand hier zei over Barbie, Britt, Snookie, enzovoort, daar zit wel iets in. Ze hebben ongetwijfeld het iq van een vlo, maar ze leven (misschien wel dáárdoor) lekker ongeremd. Volgens mij hebben die mensen heel erg veel plezier in het leven.
Dat denk ik altijd over van die wijven die van gozers houden met petjes op, broek op half 7, boem boem boem boem muziek en denken 'tha bomb' te zijn op hun aftanse scootertjes of in hun 1980 autos met open uitlaatjes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:15 schreef PARP het volgende:
De falende vrouwen wel ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat denk ik altijd over van die wijven die van gozers houden met petjes op, broek op half 7, boem boem boem boem muziek en denken 'tha bomb' te zijn op hun aftanse scootertjes of in hun 1980 autos met open uitlaatjes.
D'r columns in Nieuwe Revu waren in ieder geval verschrikkelijk. Dat geneuzel van haar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:51 schreef Sapstengel het volgende:
Carice doet net iets teveel haar best om interessant over te komen. Dit maakt haar ook direct pretentieus en irritant. Met haar hautaine blik altijd.
Ik vond dit wel leuk van haar:quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:01 schreef female81 het volgende:
[..]
D'r columns in Nieuwe Revu waren in ieder geval verschrikkelijk. Dat geneuzel van haar.
Toen er een nieuwe hoofdredactie kwam, was ze opeens verdomd snel uit het blad verdwenen, onder het mom van 'ik heb het te druk met m'n acteerwerk'.
Ik vind dat dat haar net leuk maaktquote:
Dat het veelal acteerwerk is van haar doet je niks?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik vind dat dat haar net leuk maaktZo'n lief meisje dat op een terras stukjes van een viltje afscheurt
Niet echt, vooralsnog wacht ik nog op de voorbeelden waarin ze een dom wijf isquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat het veelal acteerwerk is van haar doet je niks?
Ik ook. Het ging net over columns dit en filmpjes dat maar een link? Ho maar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:08 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niet echt, vooralsnog wacht ik nog op de voorbeelden waarin ze een dom wijf is
Helemaal mee eens. Heb zelf ook zo'n hekel aan die van Houten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:15 schreef PARP het volgende:
Ik wacht op zo'n irritante/domme twitter of column want ik ben niet overtuigdquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:34 schreef PARP het volgende:
ja dat is al ook 3 keer voorbij gekomen, wacht je nog steeds op een TS bash?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:16 schreef Catbert het volgende:
TS is een verzuurd wijf dat al 3 jaar een hekel heeft aan d'r ex...
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:36 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik wacht op zo'n irritante/domme twitter of column want ik ben niet overtuigd
Het gaat ook veel makkelijker, voor 8 euro zit je aan de andere kant van de wereld, waar je voor 12 euro per nacht in een hostel slaapt waar je (als je nieren niet gejat worden) 80 cent neertelt voor een pilsje en een euro voor je avondeten. Dus den drempel is niet echt hoog en je knijpt er daardoor sneller tussenuit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]![]()
Ik snap nooit dat mensen zich hieraan kunnen irriteren eigenlijk, een wijf wilt 1 jaar lang gepaald worden door beachboys in Australie om zich zogenaamd te ontplooien terwijl het enige wat ze doen is een beetje wat rondlopen met een rugzak en gaat duikpen met schildpadden.
Mensen raken tegenwoordig sneller verveeld van vroeger, dat is gewoon zo. Daarom gaan ze waarschijnlijk naar zo'n ver land om te zien of het daar zoveel beter is, ik denk echter dat de meesten terugkomen van een koude kermis (en lege bankrekening)
Meisjes die knapper en/of succesvoller zijn dan TS, blijkbaarquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:33 schreef Allure_ het volgende:
Ik snap 't niet, wat voor meisjes zijn dat dan?
99% van de meisjes? Dat is wel zorgelijk!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:36 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Meisjes die knapper en/of succesvoller zijn dan TS, blijkbaar
Ik volg haar zelf op twitter, maar kan geen domme tweet ontdekken. Het enige wat ik op haar aan te merken heb zijn haar spaties tussen de laatste letter van een zin en een uitroepteken/vraagteken en haar knipoogsmiley-gebruik.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:36 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik wacht op zo'n irritante/domme twitter of column want ik ben niet overtuigd
Dat is zoiets als 'ik zit zelf ook op lbo-zwakstroom, maar vind mijn medescholieren niet dom'.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:06 schreef Fascination het volgende:
Ik volg haar zelf op twitter, maar kan geen domme tweet ontdekken.
Kijk jij eens dan, superman.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is zoiets als 'ik zit zelf ook op lbo-zwakstroom, maar vind mijn medescholieren niet dom'.
Ach ja, zo lang ze dat sucken ook in bed uitvoeren...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:33 schreef Ripley het volgende:
Ik herken nietecht een type, sorry. Maar backpacken door australie is gewoon leuk en niet per se minder leuk omdat velen je al voor zijn gegaan. Zelfde voor met dolfijnen zwemmen
Als jet het semi spirituele type bedoelt dat eten bidden beminnen leest en yogalerares wil worden, die sucken wel ja.
Het grappige is dat je met deze, overigens behoorlijk wazige, tekst, ook jezelf typeert.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:50 schreef Granduppaaaaah het volgende:
TS weet niet dat iedereen op die leeftijd van het HBO, en universiteit toch nog wel redelijk onderontwikkeld in het leven staat, tieners zijn b.v. helemaal idioten en de progressie vanuit daar is maar een paar jaar.
Deze meiden staan nog maar aan het begin van hun ontwikkeling en door hun nieuwsgierigheid (en daarmee gepaard gaande intellectualistisch (zie big five persoonlijkheids theorie en beschrijving van openheid voor ervaringen) zullen ze op een wat meer volwassen leeftijd een behoorlijk gedegen mening vormen in hun interessegebieden, er zit echter wel een hiaat aan deze openheid voor ervaringen, als je te creatief bent vorm je vaak ideeën die weer net zo onrealistisch zijn als mensen die gesloten geesten hebben (en informatie die niet met hun mening overeen komt negeren, wat jij misschien ook wel met dit stuk doet). Maar goed, liever iemand in mijn omgeving die niet leeft op basis van vooroordelen, en waar ik de kans heb om die te overtuigen, dan iemand met een blok voor het hoofd, en die de bijbel quoteert alsof het de waarheid zelve is waar jij waarschijnlijker dichter bij ligt in die openheid voor ervaringen schaal.
Met andere woorden, de klacht is ongegrond want ze hebben zich nog niet ontplooit.
Wat voor type ben jij dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:22 schreef PARP het volgende:
Een intelligente vrouw. Of een Anita. of een Pitje. De mogelijkheden zijn eindeloos
Kijk nu wie de hipster uithangt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:18 schreef PARP het volgende:
[..]
Nee, niks mis met naar australie gaan op vakantie, maar er gaan backpacken omdat iedereen dat doet is echt hnngh.
En carice is een domme kut.
Jij bent geen hipster, maar een nerd (zag ik in je fobo). Dus waarom voel je je aangesproken!??quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:33 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Kijk nu wie de hipster uithangt.
Backpacken in Australië te mainstream voor je?
Maar wel terechte klacht,
maar ik vind wel vaker dat mannen domme wijven daten.
Maar dat zijn vaak mannen die ik toch niet boeiend vind dus, CARE?
Inderdaad, maak er geregeld gebruik van.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:30 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het gaat ook veel makkelijker, voor 8 euro zit je aan de andere kant van de wereld, waar je voor 12 euro per nacht in een hostel slaapt waar je (als je nieren niet gejat worden) 80 cent neertelt voor een pilsje en een euro voor je avondeten. Dus den drempel is niet echt hoog en je knijpt er daardoor sneller tussenuit.
Ik heb nergens gezegd dat ik een hipster ben.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:48 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jij bent geen hipster, maar een nerd (zag ik in je fobo). Dus waarom voel je je aangesproken!??![]()
Nee onzin, ik ben het wel met je eens
Kun jij niets anders verzinnen dan "is het te mainstream voor je" en "ik heb een grote bril en doe aan analoge fotografie maar ben geen hipster"?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:51 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik een hipster ben.
Maar ja, ik heb een grote bril en doe oa aan analoge fotografie.
Hoe dan ook.. stroopwafel?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kun jij niets anders verzinnen dan "is het te mainstream voor je" en "ik heb een grote bril en doe aan analoge fotografie maar ben geen hipster"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |