Nee, niks mis met naar australie gaan op vakantie, maar er gaan backpacken omdat iedereen dat doet is echt hnngh.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:16 schreef Desunoto het volgende:
Niets mis met Australie of Carice van Houten.
Dat. Maar dit geldt niet alleen voor mannen lijkt me.quote:
En terecht. Een beetje gezonde concurrentie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:26 schreef Garisson72 het volgende:
TS is er zo één die alleen maar afgunstig kan zijn naar andere vrouwen..
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:16 schreef Desunoto het volgende:
Niets mis met Australie of Carice van Houten.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:27 schreef Thory het volgende:
[..]
En terecht. Een beetje gezonde concurrentie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een TS die zichzelf beantwoord, zo zouden er meer moeten zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:15 schreef PARP het volgende:
Van die types die zo graag eens met dolfijnen willen zwemmen, een tattoo nemen van een of ander egyptisch teken waarvan ze niet eens zeker weten wat het is, van die domme geiten die gaan backpakken om "zichzelf te ontplooien"in zo'n standaard land als australie. Die van Kluun houden en "Echte Mannen Eten Geen Kaas" Die idolaat zijn van Carice "kijk mij eens hipster zijn"van Houten.
Serieus, ik kan het niet eens aan om met dat soort types om te gaan, waarom zou je er een relatie mee willen? Zoiets neuk je toch gewoon en dan zet je het aan de kant?
Leuke muts, kekke piercing, ik zeg: uitstekelbaars!quote:
quote:
Een relatie? dat beslis je natuurlijk niet zo op het oog, of iig zelden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:26 schreef PARP het volgende:
Ja ze is ook niet lelijk, maar ze draagt die muts in de zomer etc.
Het punt is, zou je er ook een relatie mee willen? Elke dag debiele shit uit haar mond horen komen? En wat als ze een dag geen seks wil, dan heb je er ook geen profijt meer van.
Ze zien er makkelijk en dom uit en jij vraagt je echt serieus af waarom mannen daarop vallen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:29 schreef PARP het volgende:
Nouja niet zo zeer ordinair. Je zult deze types niet zo snel in korset en hotpants zien lopen. Dat vinden ze zelf ook hoerig. Maar ze dragen wel nepbrillen. bontmutsen met 25 graden buiten. etc.
Nu moet ik zeggen dat werkelijk intelligente vrouwen extreem zeldzaam zijn. De types die jij beschrijft zijn een soort wannabee intelligent/spirituele vrouwen. Dat is inderdaad nog erger dan een vrouw die tenminste niet pretendeert uniek en eigenzinnig te zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:22 schreef PARP het volgende:
Een intelligente vrouw. Of een Anita. of een Pitje. De mogelijkheden zijn eindeloos
Nou, het type geschetst door TS kan ik haarscherp voor me zien. Het gaat er an sich ook niet om dat ze backpacken of zwemmen met dolfijnen, maar wel waarom ze dit doen en wat hun (zwakke) verdere denkbeelden zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:33 schreef Ripley het volgende:
Ik herken nietecht een type, sorry. Maar backpacken door australie is gewoon leuk en niet per se minder leuk omdat velen je al voor zijn gegaan. Zelfde voor met dolfijnen zwemmen
Als jet het semi spirituele type bedoelt dat eten bidden beminnen leest en yogalerares wil worden, die sucken wel ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |