Nee, niks mis met naar australie gaan op vakantie, maar er gaan backpacken omdat iedereen dat doet is echt hnngh.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:16 schreef Desunoto het volgende:
Niets mis met Australie of Carice van Houten.
Dat. Maar dit geldt niet alleen voor mannen lijkt me.quote:
En terecht. Een beetje gezonde concurrentie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:26 schreef Garisson72 het volgende:
TS is er zo één die alleen maar afgunstig kan zijn naar andere vrouwen..
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:16 schreef Desunoto het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:27 schreef Thory het volgende:
[..]
En terecht. Een beetje gezonde concurrentie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een TS die zichzelf beantwoord, zo zouden er meer moeten zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:15 schreef PARP het volgende:
Van die types die zo graag eens met dolfijnen willen zwemmen, een tattoo nemen van een of ander egyptisch teken waarvan ze niet eens zeker weten wat het is, van die domme geiten die gaan backpakken om "zichzelf te ontplooien"in zo'n standaard land als australie. Die van Kluun houden en "Echte Mannen Eten Geen Kaas" Die idolaat zijn van Carice "kijk mij eens hipster zijn"van Houten.
Serieus, ik kan het niet eens aan om met dat soort types om te gaan, waarom zou je er een relatie mee willen? Zoiets neuk je toch gewoon en dan zet je het aan de kant?
Leuke muts, kekke piercing, ik zeg: uitstekelbaars!quote:
quote:
Een relatie? dat beslis je natuurlijk niet zo op het oog, of iig zelden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:26 schreef PARP het volgende:
Ja ze is ook niet lelijk, maar ze draagt die muts in de zomer etc.
Het punt is, zou je er ook een relatie mee willen? Elke dag debiele shit uit haar mond horen komen? En wat als ze een dag geen seks wil, dan heb je er ook geen profijt meer van.
Ze zien er makkelijk en dom uit en jij vraagt je echt serieus af waarom mannen daarop vallen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:29 schreef PARP het volgende:
Nouja niet zo zeer ordinair. Je zult deze types niet zo snel in korset en hotpants zien lopen. Dat vinden ze zelf ook hoerig. Maar ze dragen wel nepbrillen. bontmutsen met 25 graden buiten. etc.
Nu moet ik zeggen dat werkelijk intelligente vrouwen extreem zeldzaam zijn. De types die jij beschrijft zijn een soort wannabee intelligent/spirituele vrouwen. Dat is inderdaad nog erger dan een vrouw die tenminste niet pretendeert uniek en eigenzinnig te zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:22 schreef PARP het volgende:
Een intelligente vrouw. Of een Anita. of een Pitje. De mogelijkheden zijn eindeloos
Nou, het type geschetst door TS kan ik haarscherp voor me zien. Het gaat er an sich ook niet om dat ze backpacken of zwemmen met dolfijnen, maar wel waarom ze dit doen en wat hun (zwakke) verdere denkbeelden zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:33 schreef Ripley het volgende:
Ik herken nietecht een type, sorry. Maar backpacken door australie is gewoon leuk en niet per se minder leuk omdat velen je al voor zijn gegaan. Zelfde voor met dolfijnen zwemmen
Als jet het semi spirituele type bedoelt dat eten bidden beminnen leest en yogalerares wil worden, die sucken wel ja.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
Nee, dan zulke labiele, obsessieve en wraakzuchtige wijven als TS zelf![]()
Ik (v) haat mijn ex (m) na al die jaren nog
Lees dit topic maar eens door...
Ze is labiel, onzeker en lekker. Dus er zullen vast wel wat fokridders bovenop springenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
Nee, dan zulke labiele, obsessieve en wraakzuchtige wijven als TS zelf![]()
Ik (v) haat mijn ex (m) na al die jaren nog
Lees dit topic maar eens door...
Mee eens, Carice van Houten is nog net niet heilig verklaard.quote:
Ik zou me daar na 30 minuten al mee vervelen. Alleen die glazige, domme uitdrukking van haar ogen al.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:45 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Mee eens, Carice van Houten is nog net niet heilig verklaard.
Alles wat ze doet en zegt is geweldig![]()
Over domme meiden gesproken:
[ afbeelding ]
Toch vind ik haar super![]()
Je verveelt je geen moment met haar, lijkt me.
Door die specifieke tattoo vermoed ik dat je een dame in je hoofd hebt. De nieuwe vriendin van je ex?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:49 schreef PARP het volgende:
Ik heb het ook al eens gezegd (al denk ik dat die chick gewoon linda de Mol met een nepneus is): feesten met iemand als Barbie/Snookie lijkt me gweldig. Ze zijn lekker zichzelf, totaal niet pretentieus, hebben ook door dat ze geen genie zijn... hebben niet van die bullshit theorieen over het leven, gaan naar ibiza om te feesten, niet ter "zelfontplooiing" Doen een tattoo van een vlinder op hun reet omdat ze dat mooi vinden, niet omdat het een of andere faux diepzinnige shit betekent.. ja, ze hebben dan geen mening over politiek of milieu, maar tegenwoordig moet iedereen die maar hebben en dat is echt fucking vermoeiend.
Geef mij maar een snookie die lekker op een kroketje kauwt dan een vegeatrische yoga hbo teef met een bontmuts
Carice van Houten is wel degelijk een grijze muts die toevallig een mening heeft en nog geloofd wordt...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:16 schreef Desunoto het volgende:
Nee een kennis van mij. Dit heeft niks met mijn ex te maken, die is single en heeft sowieso een voorliefde voor andere types.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Door die specifieke tattoo vermoed ik dat je een dame in je hoofd hebt. De nieuwe vriendin van je ex?
Ja, die valt kennelijk op onzekere mutsjes die hij kan manipuleren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:53 schreef PARP het volgende:
[..]
Nee een kennis van mij. Dit heeft niks met mijn ex te maken, die is single en heeft sowieso een voorliefde voor andere types.
En vooral onzeker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:30 schreef AllesWatWas het volgende:
Ach, die mannen zijn zelf ook dom. Iets met soort zoekt soort!
Waarom zeur je dan zo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:56 schreef PARP het volgende:
Ik krijg genoeg aandacht van mannen, anders had ik geen ex en een huidige vriend.
Omdat mijn leven niet om aandacht van mannen draait (en nee, mijn ex haten gaat niet om aandacht van alle mannen)quote:
Iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:26 schreef Garisson72 het volgende:
TS is er zo één die alleen maar afgunstig kan zijn naar andere vrouwen..
No shit. Waarom zou ik happy clappy topics maken? Dat leest toch niemand? Alsof het iemand wat kan schelen dat ik net geshopt heb bijvoorbeeld. of dol ben op mijn vrienden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:00 schreef Ripley het volgende:
Grappige posthistorie.
2 topics om andere vrouwen af te zeiken, die ene over je ex en nog een afzeiktopic.
Of je bent een kloon of je bent nogal negatief.
Er is ook nog een gebied tussen happy muts topics en alleen maar afzeiken. Maar goed, wentel vooral lekker in het andere mensen afzeiken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:05 schreef PARP het volgende:
[..]
No shit. Waarom zou ik happy clappy topics maken? Dat leest toch niemand? Alsof het iemand wat kan schelen dat ik net geshopt heb bijvoorbeeld. of dol ben op mijn vrienden.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er is ook nog een gebied tussen happy muts topics en alleen maar afzeiken. Maar goed, wentel vooral lekker in het andere mensen afzeiken.
Iedereen leest ook de topics van tong80.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:05 schreef PARP het volgende:
[..]
No shit. Waarom zou ik happy clappy topics maken? Dat leest toch niemand? Alsof het iemand wat kan schelen dat ik net geshopt heb bijvoorbeeld. of dol ben op mijn vrienden.
mooi ik dacht al dat je iets tegen tattoos hadquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:07 schreef PARP het volgende:
Nee xeker niet, maar wel als je een of ander teken neemt waar je ervoor nooit van had gehoord en dan iedereen gaat vertellen dat het staat voor |'choose life" ofzo. Komop man.
Vriendin heeft de letter L op haar been voor haar broertje, dat vind ik al heel wat anders, dan heeft het gewoon echt een betekenis en niet zomaar halfzacht "kijk mij eeens diep zijn"
Wie ben jij om te oordelen over wat andere mensen als tattoo nemenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:07 schreef PARP het volgende:
Nee xeker niet, maar wel als je een of ander teken neemt waar je ervoor nooit van had gehoord en dan iedereen gaat vertellen dat het staat voor |'choose life" ofzo. Komop man.
Vriendin heeft de letter L op haar been voor haar broertje, dat vind ik al heel wat anders, dan heeft het gewoon echt een betekenis en niet zomaar halfzacht "kijk mij eeens diep zijn"
Je zit nu gewoon een kennis van je zwart te maken op een forum. Wat heeft ze je misdaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:53 schreef PARP het volgende:
[..]
Nee een kennis van mij. Dit heeft niks met mijn ex te maken, die is single en heeft sowieso een voorliefde voor andere types.
Och t is beter dan saaie huismusjes met kort pittig kapsel die altijd op de bank willen zitten en wegzwijmelen op de muziek van Marco Borsato.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:15 schreef PARP het volgende:
Van die types die zo graag eens met dolfijnen willen zwemmen, een tattoo nemen van een of ander egyptisch teken waarvan ze niet eens zeker weten wat het is, van die domme geiten die gaan backpakken om "zichzelf te ontplooien"in zo'n standaard land als australie. Die van Kluun houden en "Echte Mannen Eten Geen Kaas" Die idolaat zijn van Carice "kijk mij eens hipster zijn"van Houten.
Serieus, ik kan het niet eens aan om met dat soort types om te gaan, waarom zou je er een relatie mee willen? Zoiets neuk je toch gewoon en dan zet je het aan de kant?
Daarom. Ik voel dat er iets achterzitquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je zit nu gewoon een kennis van je zwart te maken op een forum. Wat heeft ze je misdaan?
Daar heeft ze ook een mening over! En het is helemaal niet de voor de handliggende die we al in tig topics hebben gezien!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Och t is beter dan saaie huismusjes met kort pittig kapsel die altijd op de bank willen zitten en wegzwijmelen op de muziek van Marco Borsato.
eens met deze post mensen die de betekenis van hun tattoo met de wereld delen zijn patsersquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen over wat andere mensen als tattoo nemenMisschien heeft het voor hun wel een betekenis. Eentje die ze niet met heel de wereld delen.
Nee hoor. meerdere kennisen. Zowat de halve universiteit zit vol van dat soort types. En ze hebben me heus niets aangedaan. Ze irriteren me gewoon mateloos in hun hele zijn.Ik haat carice ook, ik ken haar ook niet irl.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je zit nu gewoon een kennis van je zwart te maken op een forum. Wat heeft ze je misdaan?
Die voldoet wel aan de OP.quote:
Hey DK! Ik heb heul geen tattoo, ben niet vegetarisch noch spiritueel. Dus vandaag werkt ie nietquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:14 schreef PARP het volgende:
Hi my name is TS and I hate every single one of you.
Dank je wel ts. Wij houden ook van jou.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:14 schreef PARP het volgende:
Hi my name is TS and I hate every single one of you.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |