Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
Nee, dan zulke labiele, obsessieve en wraakzuchtige wijven als TS zelf![]()
Ik (v) haat mijn ex (m) na al die jaren nog
Lees dit topic maar eens door...
Ze is labiel, onzeker en lekker. Dus er zullen vast wel wat fokridders bovenop springenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
Nee, dan zulke labiele, obsessieve en wraakzuchtige wijven als TS zelf![]()
Ik (v) haat mijn ex (m) na al die jaren nog
Lees dit topic maar eens door...
Mee eens, Carice van Houten is nog net niet heilig verklaard.quote:
Ik zou me daar na 30 minuten al mee vervelen. Alleen die glazige, domme uitdrukking van haar ogen al.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:45 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Mee eens, Carice van Houten is nog net niet heilig verklaard.
Alles wat ze doet en zegt is geweldig![]()
Over domme meiden gesproken:
[ afbeelding ]
Toch vind ik haar super![]()
Je verveelt je geen moment met haar, lijkt me.
Door die specifieke tattoo vermoed ik dat je een dame in je hoofd hebt. De nieuwe vriendin van je ex?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:49 schreef PARP het volgende:
Ik heb het ook al eens gezegd (al denk ik dat die chick gewoon linda de Mol met een nepneus is): feesten met iemand als Barbie/Snookie lijkt me gweldig. Ze zijn lekker zichzelf, totaal niet pretentieus, hebben ook door dat ze geen genie zijn... hebben niet van die bullshit theorieen over het leven, gaan naar ibiza om te feesten, niet ter "zelfontplooiing" Doen een tattoo van een vlinder op hun reet omdat ze dat mooi vinden, niet omdat het een of andere faux diepzinnige shit betekent.. ja, ze hebben dan geen mening over politiek of milieu, maar tegenwoordig moet iedereen die maar hebben en dat is echt fucking vermoeiend.
Geef mij maar een snookie die lekker op een kroketje kauwt dan een vegeatrische yoga hbo teef met een bontmuts
Carice van Houten is wel degelijk een grijze muts die toevallig een mening heeft en nog geloofd wordt...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:16 schreef Desunoto het volgende:
Niets mis met Australie of Carice van Houten.
Nee een kennis van mij. Dit heeft niks met mijn ex te maken, die is single en heeft sowieso een voorliefde voor andere types.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Door die specifieke tattoo vermoed ik dat je een dame in je hoofd hebt. De nieuwe vriendin van je ex?
Ja, die valt kennelijk op onzekere mutsjes die hij kan manipuleren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:53 schreef PARP het volgende:
[..]
Nee een kennis van mij. Dit heeft niks met mijn ex te maken, die is single en heeft sowieso een voorliefde voor andere types.
En vooral onzeker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:30 schreef AllesWatWas het volgende:
Ach, die mannen zijn zelf ook dom. Iets met soort zoekt soort!
Waarom zeur je dan zo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:56 schreef PARP het volgende:
Ik krijg genoeg aandacht van mannen, anders had ik geen ex en een huidige vriend.
Omdat mijn leven niet om aandacht van mannen draait (en nee, mijn ex haten gaat niet om aandacht van alle mannen)quote:
Iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:26 schreef Garisson72 het volgende:
TS is er zo één die alleen maar afgunstig kan zijn naar andere vrouwen..
No shit. Waarom zou ik happy clappy topics maken? Dat leest toch niemand? Alsof het iemand wat kan schelen dat ik net geshopt heb bijvoorbeeld. of dol ben op mijn vrienden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:00 schreef Ripley het volgende:
Grappige posthistorie.
2 topics om andere vrouwen af te zeiken, die ene over je ex en nog een afzeiktopic.
Of je bent een kloon of je bent nogal negatief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |