je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:45 schreef PARP het volgende:
Carice d'r columns en posts op twitter laten zien dat ze een dom wijf is.
Maar ze heeft wel een Gouden Kalf en jij niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:45 schreef PARP het volgende:
Post eens wat danquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:45 schreef PARP het volgende:
Laat ik ook mijn hersens kapot zuipen. Krijg ik misschien ook een keer plezier in het levenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:04 schreef female81 het volgende:
Wat iemand hier zei over Barbie, Britt, Snookie, enzovoort, daar zit wel iets in. Ze hebben ongetwijfeld het iq van een vlo, maar ze leven (misschien wel dáárdoor) lekker ongeremd. Volgens mij hebben die mensen heel erg veel plezier in het leven.
Geef eens een voorbeeld dan ipv 'die blik' want dat slaat nergens op, tenzij je een vrouw bent maar die kunnen dan ook meteen alles lezen uit blikken/bodylanguagequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:51 schreef Sapstengel het volgende:
Carice doet net iets teveel haar best om interessant over te komen. Dit maakt haar ook direct pretentieus en irritant. Met haar hautaine blik altijd.
Links om dat hard te maken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:45 schreef PARP het volgende:
Zalig zijn de onwetenden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:04 schreef female81 het volgende:
Wat iemand hier zei over Barbie, Britt, Snookie, enzovoort, daar zit wel iets in. Ze hebben ongetwijfeld het iq van een vlo, maar ze leven (misschien wel dáárdoor) lekker ongeremd. Volgens mij hebben die mensen heel erg veel plezier in het leven.
Dat denk ik altijd over van die wijven die van gozers houden met petjes op, broek op half 7, boem boem boem boem muziek en denken 'tha bomb' te zijn op hun aftanse scootertjes of in hun 1980 autos met open uitlaatjes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:15 schreef PARP het volgende:
Van die types die zo graag eens met dolfijnen willen zwemmen, een tattoo nemen van een of ander egyptisch teken waarvan ze niet eens zeker weten wat het is, van die domme geiten die gaan backpakken om "zichzelf te ontplooien"in zo'n standaard land als australie. Die van Kluun houden en "Echte Mannen Eten Geen Kaas" Die idolaat zijn van Carice "kijk mij eens hipster zijn"van Houten.
Serieus, ik kan het niet eens aan om met dat soort types om te gaan, waarom zou je er een relatie mee willen? Zoiets neuk je toch gewoon en dan zet je het aan de kant?
De falende vrouwen wel ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat denk ik altijd over van die wijven die van gozers houden met petjes op, broek op half 7, boem boem boem boem muziek en denken 'tha bomb' te zijn op hun aftanse scootertjes of in hun 1980 autos met open uitlaatjes.
D'r columns in Nieuwe Revu waren in ieder geval verschrikkelijk. Dat geneuzel van haar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:51 schreef Sapstengel het volgende:
Carice doet net iets teveel haar best om interessant over te komen. Dit maakt haar ook direct pretentieus en irritant. Met haar hautaine blik altijd.
Ik vond dit wel leuk van haar:quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:01 schreef female81 het volgende:
[..]
D'r columns in Nieuwe Revu waren in ieder geval verschrikkelijk. Dat geneuzel van haar.
Toen er een nieuwe hoofdredactie kwam, was ze opeens verdomd snel uit het blad verdwenen, onder het mom van 'ik heb het te druk met m'n acteerwerk'.
Ik vind dat dat haar net leuk maaktquote:
Dat het veelal acteerwerk is van haar doet je niks?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik vind dat dat haar net leuk maaktZo'n lief meisje dat op een terras stukjes van een viltje afscheurt
Niet echt, vooralsnog wacht ik nog op de voorbeelden waarin ze een dom wijf isquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat het veelal acteerwerk is van haar doet je niks?
Ik ook. Het ging net over columns dit en filmpjes dat maar een link? Ho maar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:08 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niet echt, vooralsnog wacht ik nog op de voorbeelden waarin ze een dom wijf is
Helemaal mee eens. Heb zelf ook zo'n hekel aan die van Houten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:15 schreef PARP het volgende:
Van die types die zo graag eens met dolfijnen willen zwemmen, een tattoo nemen van een of ander egyptisch teken waarvan ze niet eens zeker weten wat het is, van die domme geiten die gaan backpakken om "zichzelf te ontplooien"in zo'n standaard land als australie. Die van Kluun houden en "Echte Mannen Eten Geen Kaas" Die idolaat zijn van Carice "kijk mij eens hipster zijn"van Houten.
Serieus, ik kan het niet eens aan om met dat soort types om te gaan, waarom zou je er een relatie mee willen? Zoiets neuk je toch gewoon en dan zet je het aan de kant?
Ik wacht op zo'n irritante/domme twitter of column want ik ben niet overtuigdquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:34 schreef PARP het volgende:
ja dat is al ook 3 keer voorbij gekomen, wacht je nog steeds op een TS bash?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |