Je bedoelt neem ik aan XLIX (VIII = 8, IX = 9)? IV = 4. Vind dat gebruik van die Latijnse cijfers sowieso een beetje overdreven. Het is altijd minder duidelijk dan Arabische cijfers en het enige wat je ermee bereikt, is dat mensen zien dat je niet van de straat bent.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:55 schreef Gravedigger het volgende:
Zou je de TT niet laten aanpassen naar XLIV ?
http://live-tennis.eu/quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:28 schreef Autobandje het volgende:
Hoe dicht bij Federer staat Murray eigenlijk, je zou zeggen dat als Fed de mastersfinale niet wint dat Murray er wel langs gaat?
En dan is ie leuk om te zienquote:
Thanks, kende ik nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
http://live-tennis.eu/
Bovenin de ATP ranking en de Race ranking.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:05 schreef Norrage het volgende:
En kan rafa voor het eerst ooit, buiten gravel, een titel verdedigen??
Moet je wel de hele foto posten:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:48 schreef Tim86 het volgende:
Yao Ming naast Tsonga, dan lijkt hij wel erg klein
[ afbeelding ]
Is dat Rochus?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Moet je wel de hele foto posten:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat Rochus?Is die serieus zo klein?
![]()
Ik wist wel dat hij klein was maar niet precies hoe klein. Hij komt amper boven het net uit.
[..]
![]()
Ik wist wel dat hij klein was maar niet precies hoe klein. Hij komt amper boven het net uit.
Whehequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |