hoor het ook!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:37 schreef CindieY het volgende:
Zit hier nou een vage pianopingel op de achtergrond van dit liedje of moet ik me zorgen gaan maken?
Viel mij ook ineens opquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:37 schreef CindieY het volgende:
Zit hier nou een vage pianopingel op de achtergrond van dit liedje of moet ik me zorgen gaan maken?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ja laten we dat doen dan luistert er niemand meer naar de PO
+1quote:
lekker snelquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
LALALALA Whatever!
(topic al vol????)
vast wel....en schelden is stom!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:39 schreef CindieY het volgende:
Goed, kun je voor schelden in je fobo een reportje doen of wat?
is het de taak van de PO om zo veel mogelijk luisteraars te trekken? Dat lijkt mij bij uitstek de taak voor de commercieelen. PO kan juist experimenteren. Nieuwe dingen doen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ja laten we dat doen dan luistert er niemand meer naar de PO
op zn foboprofiel staat een linkje. rechtsonder de foto'squote:Op vrijdag 30 september 2011 23:39 schreef CindieY het volgende:
Goed, kun je voor schelden in je fobo een reportje doen of wat?
zoiets jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:40 schreef Qunix het volgende:
Wat was de artiest nou? merengue mike?
Boeie dat er dan minder mensen luisteren, ik heb liever dat ze van mijn belastinggeld iets anders neerzetten dan een soort van Q-Music kopie.quote:
Eigenlijk wel, maar de overheid is daar heel inconsequent in. Aan de ene kant moeten ze onderscheidend zijn, aan de andere kant behoren ze wel een behoorlijke groep mensen te bereiken, anders krijgen ze minder geld.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
is het de taak van de PO om zo veel mogelijk luisteraars te trekken? Dat lijkt mij bij uitstek de taak voor de commercieelen. PO kan juist experimenteren. Nieuwe dingen doen.
Ik heb schijnbaar een klaagactie gedaan. Zo'n driehoekje met uitroepteken. Zó kinderachtig. En dank voor jouw berichtjequote:Op vrijdag 30 september 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op zn foboprofiel staat een linkje. rechtsonder de foto's
daar wil ik mij nog ff bij aansluitenquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Boeie dat er dan minder mensen luisteren, ik heb liever dat ze van mijn belastinggeld iets anders neerzetten dan een soort van Q-Music kopie.
onzin 3FM is geen 538 of Qmusic kloon en dat weet je bestquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar wil ik mij nog ff bij aansluiten
alsof iemand geld voor jou wil betalen.... (grapjequote:Op vrijdag 30 september 2011 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb schijnbaar een klaagactie gedaan. Zo'n driehoekje met uitroepteken. Zó kinderachtig. En dank voor jouw berichtjeIk ga er verder niet meer op in, hier niet en via fobo oid ook niet.
Nou zoveel scheelt het echt niet hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
onzin 3FM is geen 538 of Qmusic kloon en dat weet je best
538 draait echt véél meer dance tracks en Q-Music ook.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Nou zoveel scheelt het echt niet hoor.
mee eens. maar het mag er, zeker in de avonduren, nog wel wat verder vanaf gaan zitten. 3voor12 mag wat mij wel wat alternatiever en wat harder.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nou dat valt wel mee, 3fm draait ook genoeg dance, en bijna al die serious talents zijn ook gewoon op 538.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
538 draait echt véél meer dance tracks en Q-Music ook.
En bijna elke week dezelfde MH/Alarmschijf.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
nou dat valt wel mee, 3fm draait ook genoeg dance, en bijna al die serious talents zijn ook gewoon op 538.
Oh en over 2 jaar weer een kavel veiling.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:46 schreef Qunix het volgende:
Andere kavel op de ether.
Opgelost, slotje.
merk je ook als de boeken van Stenders en Ekdom leestquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:49 schreef CindieY het volgende:
Het is toch ook wel weer een typisch ons-kent-ons-clubje hè
geld, groter publiekquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:52 schreef Evertjan het volgende:
aan de andere kant als mensen zoals Veenstra en Stenders echt zo betrokken waren bij Kinkfm waarom draaien ze dan nu plaatjes op 3FM
brood op de plank? dat kan iig een reden zijn...quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:52 schreef Evertjan het volgende:
aan de andere kant als mensen zoals Veenstra en Stenders echt zo betrokken waren bij Kinkfm waarom draaien ze dan nu plaatjes op 3FM
Dat ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:56 schreef alors het volgende:
aww die man zijn stem zeg, het huilen staat hem nader dan het lachen
je kon er geen boterham mee verdienen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:52 schreef Evertjan het volgende:
ik kan het me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:58 schreef Qunix het volgende:
Nou... Zouden ze het redden voor het nieuws?
Dat welquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:00 schreef alors het volgende:
Als ik haar hoor praten snap ik wel dat er niet zoveel mensen luisterden
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:00 schreef CindieY het volgende:
Nog even en ik moet ook een traantje wegpinken
die halen het ook van de streamquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:00 schreef Kwaliteit het volgende:
3FM heeft behoorlijke vertraging zeg
volgens mij was ze ook geen djquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:00 schreef alors het volgende:
Ze heeft het moeilijk, d0h.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:00 schreef alors het volgende:
Jep, beetje afgeknepen ofzo. Alhoewel dat ook goed mogelijk is door emoties.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar hoe zij praat zeg, heel raar gewoon.
Ik denk dat Tineke die heeft gejatquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:07 schreef Qunix het volgende:
Waar is die beruchte en gedoemde Veronica klok?
dat mag wel voor een keertje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:08 schreef peaceman het volgende:
Ze zijn in overtreding... is allang 00.00 geweest.
Luisterde er ook zelden naar omdat ze eigenlijk veel het zelfde van 3FM draaiden eigenlijk... of echt hele vage muziek, die niet echt goed was.quote:
Kink met 3Fm vergelijkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Luisterde er ook zelden naar omdat ze eigenlijk veel het zelfde van 3FM draaiden eigenlijk... of echt hele vage muziek, die niet echt goed was.
Laatste.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:10 schreef CindieY het volgende:
Loopt 3FM nou dik tien minuten achter of is KinkFM 'laat'?
allebeiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:10 schreef CindieY het volgende:
Loopt 3FM nou dik tien minuten achter of is KinkFM 'laat'?
Ik ook niet maar ik vind dit wel een heel mooi gebaar van Stenders!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Luisterde er ook zelden naar omdat ze eigenlijk veel het zelfde van 3FM draaiden eigenlijk... of echt hele vage muziek, die niet echt goed was.
Dat doe ik niet, maar ik luisterde een jaar geleden voor het eerst naar Kink en hoorde nauwelijks verschil; waar 3FM rock met house troep afwisselde, draaide Kink rock met vage muziek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kink met 3Fm vergelijken
Rob is één van de oprichters van Kink
KINK
heb je een punt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
Wat komen er ineens veel mensen uit de lurkstand!
Inderdaad!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:10 schreef ddx het volgende:
Heb er nooit naar geluisterd, maargoed logisch dat Rob dit doet.
Altijd met events hè.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:12 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, omdat ze eigenlijk veel het zelfde van 3FM draaiden eigenlijk.
Dan luisterde je niet goedquote:maar ik luisterde een jaar geleden voor het eerst naar Kink en hoorde nauwelijks verschil; waar 3FM rock met house troep afwisselde, draaide Kink rock met vage muziek.
Doe normaal....quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
Pfff... niet te lang over overleden mensen praten...
Yep.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dus dit is een vorm van ramptoerisme?
Sorry, ik trek dat slecht, heb veel mensen naar de begraafplaats mogen brengenquote:
yup, dat is idd een beetje jammer...wat dat betreft mooi dat Stenders het uitzendt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar het afscheid loopt nou niet bepaald fijn als je echt teveel uitloopt en ondertussen al van de kabel af bent.
gelukkig op 3FM voor hen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar het afscheid loopt nou niet bepaald fijn als je echt teveel uitloopt en ondertussen al van de kabel af bent.
nu wel zojuist ingestart...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:17 schreef CindieY het volgende:
Ik heb al tien keer gedacht: en nu kondigt ze de laatste plaat aan.
Ja, hun 'redding' van dit afscheid. Je grootste deel van je trouwe luisteraars via de kabel zeg je dan ook lullig vaarwel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, dat is idd een beetje jammer...wat dat betreft mooi dat Stenders het uitzendt.
nja, een afscheid loopt eigenlijk altijd uit....ze hadden eigenlijk 30sept 0.00u al afscheid moeten nemen. dan hadden ze uit kunnen lopen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja, hun 'redding' van dit afscheid. Je grootste deel van je trouwe luisteraars via de kabel zeg je dan ook lullig vaarwel.
door kinkfmluisteraars gestemd dus blijkbaar vinden zij het wel een goed nummerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:20 schreef TheZapster het volgende:
Jammer dat ze niet eindigen met een goed nummer.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:20 schreef TheZapster het volgende:
Ik vind het wel toepasselijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:20 schreef TheZapster het volgende:
jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:21 schreef CindieY het volgende:
Huh, skipte er nou een stuk in het nummer?
Ik wilde hetzelfde posten. Een rare knip ofzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:21 schreef CindieY het volgende:
Huh, skipte er nou een stuk in het nummer?
3FM is een eenheidsworst. Kink was altijd bijzonder. Alhoewel de laatste jaren wel veel mainstream.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:22 schreef peaceman het volgende:
Jammer dat eigenzinnigheid niet meer beloond wordt.
Mee eens, al vind ik de andere zenders nog erger. 3FM is een redelijk alternatief, omdat er niet beter is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
3FM is een eenheidsworst. Kink was altijd bijzonder. Alhoewel de laatste jaren wel veel mainstream.
haha dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:24 schreef Againzender het volgende:
Goed van Rob dat hij dit doet, maar hij had misschien ook gedacht dat het wat korter zou duren
Nee. Ik weet echt niet wat ik nu moet luisteren. StuBru op zaterdag is wel te doen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mee eens, al vind ik de andere zenders nog erger. 3FM is een redelijk alternatief, omdat er niet beter is.
Helaas is dat zo en daar kan ik soms zo pissig om worden. Waarom draaien alle zenders zulke bagger en begint 3FM daar de laatste paar jaren ook aan mee te doen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mee eens, al vind ik de andere zenders nog erger. 3FM is een redelijk alternatief, omdat er niet beter is.
inderdaad dat podium was goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:25 schreef CindieY het volgende:
Dat was em. Toch even eenvoor KinkFM, één van hun lijstjes op Spotify slinger ik regelmatig aan en ik ga echt dat verdomde podium missen of BFO.
Veel beterschap in deze zware tijd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee. Ik weet echt niet wat ik nu moet luisteren. StuBru op zaterdag is wel te doen...
Ik ben benieuwd wat we daar volgend jaar voor terug gaan krijgen. Hopelijk een soortgelijk podium, met het kleinere onbekende spul uit Nederland.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
inderdaad dat podium was goedHele dag daar rondhangen
True.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:27 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Helaas is dat zo en daar kan ik soms zo pissig om worden. Waarom draaien alle zenders zulke bagger en begint 3FM daar de laatste paar jaren ook aan mee te doen?
Ik denk dat ze geen keuze hebben om de dubieuze redenen van de overheid die ik eerder in dit topic beschreef.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:27 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Helaas is dat zo en daar kan ik soms zo pissig om worden. Waarom draaien alle zenders zulke bagger en begint 3FM daar de laatste paar jaren ook aan mee te doen?
Als dezelfde programmeur maar blijftquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat we daar volgend jaar voor terug gaan krijgen. Hopelijk een soortgelijk podium, met het kleinere onbekende spul uit Nederland.
Welke?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geen keuze hebben om de dubieuze redenen van de overheid die ik eerder in dit topic beschreef.
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar de overheid is daar heel inconsequent in. Aan de ene kant moeten ze onderscheidend zijn, aan de andere kant behoren ze wel een behoorlijke groep mensen te bereiken, anders krijgen ze minder geld.
1 van de weinige keren dat ik met Domien eens bentwitter:Domien twitterde op zaterdag 01-10-2011 om 00:26:43Nooit 'mijn zender' geweest, maar wat vind ik dit godsgruwelijk kut voor al die snoeihard werkende en radio/muziekliefhebbende #kinkfm'ers. reageer retweet
Zo heette het podium voordat het KinkFM was. Maar met Plato erbij zitten we alsnog goed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als dezelfde programmeur maar blijftPlato sponsort toch ook?
Ik luisterde ook niet veel, maar wel net dat ene uurtje zo af en toe en dat was toch lekker. En verder zie post #153. Kink was tenminste anders.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:30 schreef hole1988 het volgende:
1 van de weinige keren dat ik met Domien eens bentwitter:Domien twitterde op zaterdag 01-10-2011 om 00:26:43Nooit 'mijn zender' geweest, maar wat vind ik dit godsgruwelijk kut voor al die snoeihard werkende en radio/muziekliefhebbende #kinkfm'ers. reageer retweet
Als dat gebeurt is het over en uit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:36 schreef ConscienceNL het volgende:
Het is afwachten totdat 3VOOR12RADIO van 3FM verdwijnt. Dan is het echt een verloren zaak.
Wees niet bang, Roos zouden ze er nooit uitschoppen!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:36 schreef ConscienceNL het volgende:
Het is afwachten totdat 3VOOR12RADIO van 3FM verdwijnt. Dan is het echt een verloren zaak.
Dan vergaat de wereld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:36 schreef ConscienceNL het volgende:
MARS!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
de link is dat het planeten zijn!
jupiter en venus en nog 1....
538/talpa heeft het gekocht misschien is er verandering.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:42 schreef Qunix het volgende:
Zelfde als met New Dance Radio toen der tijd... Werd toen Slam FM en binnen paar maanden ID&T Radio. Opzich was dat ook wel OK, maar nu Slam FM
nja, het geeft me vaak een duwtje de goede richting op. plus recensiesites enzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:43 schreef CindieY het volgende:
Gelukkig hebben we in principe geen radio meer nodig om 'onbekende/alternatieve/whatever' muziek te luisteren en te ontdekken. Ikzelf ben nou eenmaal een gewoontedier om 3FM dagelijks weer aan te slingeren.
Met 538 kan het nooit "verbetering" zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
538/talpa heeft het gekocht misschien is er verandering.
Dat heb ik dus met related video's in YouTube en Stenders @ 3FM.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:43 schreef CindieY het volgende:
Gelukkig hebben we in principe geen radio meer nodig om 'onbekende/alternatieve/whatever' muziek te luisteren en te ontdekken. Ikzelf ben nou eenmaal een gewoontedier om 3FM dagelijks weer aan te slingeren.
twitter:
Heb ik nu een mogelijke import-bruidegom uit India aan mijn fiets hangen? Ik krijg steeds berichten van die gast...quote:well u r too cute and right now with ur lovly words ur the cutesttttttttttttttttttttttttttttttttt
Minder hophip schijnt de laatste tijd, dat is al een prettige verbetering. Maar als ik een dancezender op wil zetten is dat toch Fresh FM.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
538/talpa heeft het gekocht misschien is er verandering.
sorry...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb ik nu een mogelijke import-bruidegom uit India aan mijn fiets hangen? Ik krijg steeds berichten van die gast...![]()
Fredquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
Fred begint na een halve kreun al te giechelen![]()
Decibel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Minder hophip schijnt de laatste tijd, dat is al een prettige verbetering. Maar als ik een dancezender op wil zetten is dat toch Fresh FM.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
je zult haar partner zijn.....dan lig je een beetje te vozen, gaat zij kreunen en dan probeer je toch een liedje te raden....
of je moeder en je broertje....quote:
Ah, een van je andere persoonlijkheden is een hitsige Indiër die mij lastigvalt op FB! Weer iets helderquote:
ik zal Najeem Soedartoputi vragen te stoppen...en mocht Ole Frodeson beginnen...die kun je ook negeren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, een van je andere persoonlijkheden is een hitsige Indiër die mij lastigvalt op FB! Weer iets helder
Das kut, van die laatste... We zouden morgen een date hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zal Najeem Soedartoputi vragen te stoppen...en mocht Ole Frodeson beginnen...die kun je ook negeren.
sorryquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Das kut, van die laatste... We zouden morgen een date hebben
Finale, wat een klote woordkeuzequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:00 schreef hole1988 het volgende:
http://www.nu.nl/media/2630046/slotakkoord-kink-fm-3fm.html
Ach, ik kom er wel weer overheen. Ik ben aardig buigzaam!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry
en nu ga ik richting bed. tabee iedereen. tot straks bij Timur Open Huis Radio!
Vanmiddag heel even door de achtertuin gewandeld, het stikt ervanquote:
en Gerard ook. Was gisternacht ook BTW. En morgen Stenders met Rudy.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:07 schreef CindieY het volgende:
Aha, dus Giel is bij Last Man watching.
Vannacht deed ik een mislukte poging tot slapen, Gerard heb ik maar in een roes mee gemaakt vanwege slaperigheid. Hoe laat is Stenders met Rudy dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en Gerard ook. Was gisternacht ook BTW. En morgen Stenders met Rudy.
morgen nacht van 01-06quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vannacht deed ik een mislukte poging tot slapen, Gerard heb ik maar in een roes mee gemaakt vanwege slaperigheid. Hoe laat is Stenders met Rudy dan?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:12 schreef Qunix het volgende:
Ik zal proberen om morgen nacht te zijn, anders tot volgende week
het is van The Answerquote:
Nee, ik ook niet... Veel te triestig, kan er niets meequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:17 schreef CindieY het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die niets met dit nummer op heeft?
Ik vind het te zeurderig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet... Veel te triestig, kan er niets mee
Als het deze band is... http://www.theanswer.ie/quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:18 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Thanks, maar kan hem nergens vinden... zowel niet op YouTube als Spotify.
Sloom, er komt geen gang in... Echt drama! Ik verlang haast naar Celine Dion met haar drakenquote:
Ah, zie dat hun album 3 oktober komt, en daar staat I want you op.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als het deze band is... http://www.theanswer.ie/
even via de piraatquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:20 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ah, zie dat hun album 3 oktober komt, en daar staat I want you op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
die kansloze kutpiraten moeten gewoon echte vrije ruimte in de ether opzoeken. volgens mij is er best een plek te vinden waar je geen zenders wegdrukt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:21 schreef minthy het volgende:
Geen 3FM voor mij vandaag, Trauma's Bar oid zendt uit op hun frequentie... En komt hier heel hard binnen.![]()
Misschien ga ik nog wel een ploatie anvroag'n en zeggen dat ze hard binnenkomen op de 96.2, zullen ze vast op geilen
Ik zat gisteravond op het terras en er was een pubquiz bezig. Pinquin.fm was het antwoord op een van de vragen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:27 schreef Apostrof het volgende:
Stenders heeft gister het laatste uur van KINK FM uitgezonden? Goed van hem
Maar dan luistert niemand naar jequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die kansloze kutpiraten moeten gewoon echte vrije ruimte in de ether opzoeken. volgens mij is er best een plek te vinden waar je geen zenders wegdrukt.
Vind ik ook, maar ik snap ook best dat dit meer een kick geeft. Geen idee waar deze weg komt, lijkt een Twent. Een met goede apparatuur als hij hier zo sterk binnen komtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die kansloze kutpiraten moeten gewoon echte vrije ruimte in de ether opzoeken. volgens mij is er best een plek te vinden waar je geen zenders wegdrukt.
en terecht. kansloze kutmuziek. hoewel we gisteren op t werk er ook ff 1 aanhadden en toen hebben we een plaatje aangevraagdquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:05 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Maar dan luistert niemand naar je
Toen was het nog leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:34 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Je ziet wel een groot verschil met vroeger.
Echt jammer dat ik niet kan luisteren, had me een toffe uitzending gelekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:00 schreef 3rdRock het volgende:
Timur en z'n schandknaap zitten in huize Perlin
Er is zelfs een webcam bij die behoorlijk synchroon loopt, zojuist een verbinding opgezet via Skype daarvoor (low-budget, maar werkt prima vooralsnog).quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt jammer dat ik niet kan luisteren, had me een toffe uitzending geleken
Kun je niet streamen via internet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:03 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:03 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kun je niet streamen via internet?
Het loopt gewoon prima sync inderdaad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er is zelfs een webcam bij die behoorlijk synchroon loopt, zojuist een verbinding opgezet via Skype daarvoor (low-budget, maar werkt prima vooralsnog).
Tof!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er is zelfs een webcam bij die behoorlijk synchroon loopt, zojuist een verbinding opgezet via Skype daarvoor (low-budget, maar werkt prima vooralsnog).
Nee, heb geen netwerk hier helaas... Wel een mooie laptopquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kun je niet streamen via internet?
Voorheen is daar o.a. een Ustream-verbinding voor gebruikt (nijmeegse vierdaagsefeesten), maar die liep een seconde of 10 achter. Later met C&S in Portugal ook nog een keer via Windows Media Encoder, maar die was helemaal traag (halve minuut vertraging ofzo). Dit werkt echter verrassend goed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Het loopt gewoon prima sync inderdaad.![]()
ah, ik vond de webcam al van wat mindere kwaliteit, maar dat is ook verklaard nu.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
misschien wil Sirolf het adres vrijgeven? kun je nog ff langsgaan....quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:12 schreef CindieY het volgende:
Hm, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het hele huis enzo
Ook zo zonde, ik kan geen huis kopen met mijn 'budget'quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien wil Sirolf het adres vrijgeven? kun je nog ff langsgaan....
Dat adres heb ik dus ook niet, jammer joh!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien wil Sirolf het adres vrijgeven? kun je nog ff langsgaan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |