die kansloze kutpiraten moeten gewoon echte vrije ruimte in de ether opzoeken. volgens mij is er best een plek te vinden waar je geen zenders wegdrukt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:21 schreef minthy het volgende:
Geen 3FM voor mij vandaag, Trauma's Bar oid zendt uit op hun frequentie... En komt hier heel hard binnen.![]()
Misschien ga ik nog wel een ploatie anvroag'n en zeggen dat ze hard binnenkomen op de 96.2, zullen ze vast op geilen
Ik zat gisteravond op het terras en er was een pubquiz bezig. Pinquin.fm was het antwoord op een van de vragen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:27 schreef Apostrof het volgende:
Stenders heeft gister het laatste uur van KINK FM uitgezonden? Goed van hem
Maar dan luistert niemand naar jequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die kansloze kutpiraten moeten gewoon echte vrije ruimte in de ether opzoeken. volgens mij is er best een plek te vinden waar je geen zenders wegdrukt.
Vind ik ook, maar ik snap ook best dat dit meer een kick geeft. Geen idee waar deze weg komt, lijkt een Twent. Een met goede apparatuur als hij hier zo sterk binnen komtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die kansloze kutpiraten moeten gewoon echte vrije ruimte in de ether opzoeken. volgens mij is er best een plek te vinden waar je geen zenders wegdrukt.
en terecht. kansloze kutmuziek. hoewel we gisteren op t werk er ook ff 1 aanhadden en toen hebben we een plaatje aangevraagdquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:05 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Maar dan luistert niemand naar je
Toen was het nog leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:34 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Je ziet wel een groot verschil met vroeger.
Echt jammer dat ik niet kan luisteren, had me een toffe uitzending gelekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:00 schreef 3rdRock het volgende:
Timur en z'n schandknaap zitten in huize Perlin
Er is zelfs een webcam bij die behoorlijk synchroon loopt, zojuist een verbinding opgezet via Skype daarvoor (low-budget, maar werkt prima vooralsnog).quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt jammer dat ik niet kan luisteren, had me een toffe uitzending geleken
Kun je niet streamen via internet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:03 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:03 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kun je niet streamen via internet?
Het loopt gewoon prima sync inderdaad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er is zelfs een webcam bij die behoorlijk synchroon loopt, zojuist een verbinding opgezet via Skype daarvoor (low-budget, maar werkt prima vooralsnog).
Tof!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er is zelfs een webcam bij die behoorlijk synchroon loopt, zojuist een verbinding opgezet via Skype daarvoor (low-budget, maar werkt prima vooralsnog).
Nee, heb geen netwerk hier helaas... Wel een mooie laptopquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kun je niet streamen via internet?
Voorheen is daar o.a. een Ustream-verbinding voor gebruikt (nijmeegse vierdaagsefeesten), maar die liep een seconde of 10 achter. Later met C&S in Portugal ook nog een keer via Windows Media Encoder, maar die was helemaal traag (halve minuut vertraging ofzo). Dit werkt echter verrassend goed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Het loopt gewoon prima sync inderdaad.![]()
ah, ik vond de webcam al van wat mindere kwaliteit, maar dat is ook verklaard nu.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
misschien wil Sirolf het adres vrijgeven? kun je nog ff langsgaan....quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:12 schreef CindieY het volgende:
Hm, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het hele huis enzo
Ook zo zonde, ik kan geen huis kopen met mijn 'budget'quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien wil Sirolf het adres vrijgeven? kun je nog ff langsgaan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |