heb je een punt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
Wat komen er ineens veel mensen uit de lurkstand!
Inderdaad!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:10 schreef ddx het volgende:
Heb er nooit naar geluisterd, maargoed logisch dat Rob dit doet.
Altijd met events hè.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:12 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, omdat ze eigenlijk veel het zelfde van 3FM draaiden eigenlijk.
Dan luisterde je niet goedquote:maar ik luisterde een jaar geleden voor het eerst naar Kink en hoorde nauwelijks verschil; waar 3FM rock met house troep afwisselde, draaide Kink rock met vage muziek.
Doe normaal....quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
Pfff... niet te lang over overleden mensen praten...
Yep.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dus dit is een vorm van ramptoerisme?
Sorry, ik trek dat slecht, heb veel mensen naar de begraafplaats mogen brengenquote:
yup, dat is idd een beetje jammer...wat dat betreft mooi dat Stenders het uitzendt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar het afscheid loopt nou niet bepaald fijn als je echt teveel uitloopt en ondertussen al van de kabel af bent.
gelukkig op 3FM voor hen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar het afscheid loopt nou niet bepaald fijn als je echt teveel uitloopt en ondertussen al van de kabel af bent.
nu wel zojuist ingestart...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:17 schreef CindieY het volgende:
Ik heb al tien keer gedacht: en nu kondigt ze de laatste plaat aan.
Ja, hun 'redding' van dit afscheid. Je grootste deel van je trouwe luisteraars via de kabel zeg je dan ook lullig vaarwel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, dat is idd een beetje jammer...wat dat betreft mooi dat Stenders het uitzendt.
nja, een afscheid loopt eigenlijk altijd uit....ze hadden eigenlijk 30sept 0.00u al afscheid moeten nemen. dan hadden ze uit kunnen lopen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja, hun 'redding' van dit afscheid. Je grootste deel van je trouwe luisteraars via de kabel zeg je dan ook lullig vaarwel.
door kinkfmluisteraars gestemd dus blijkbaar vinden zij het wel een goed nummerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:20 schreef TheZapster het volgende:
Jammer dat ze niet eindigen met een goed nummer.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:20 schreef TheZapster het volgende:
Ik vind het wel toepasselijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:20 schreef TheZapster het volgende:
jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:21 schreef CindieY het volgende:
Huh, skipte er nou een stuk in het nummer?
Ik wilde hetzelfde posten. Een rare knip ofzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:21 schreef CindieY het volgende:
Huh, skipte er nou een stuk in het nummer?
3FM is een eenheidsworst. Kink was altijd bijzonder. Alhoewel de laatste jaren wel veel mainstream.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:22 schreef peaceman het volgende:
Jammer dat eigenzinnigheid niet meer beloond wordt.
Mee eens, al vind ik de andere zenders nog erger. 3FM is een redelijk alternatief, omdat er niet beter is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
3FM is een eenheidsworst. Kink was altijd bijzonder. Alhoewel de laatste jaren wel veel mainstream.
haha dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:24 schreef Againzender het volgende:
Goed van Rob dat hij dit doet, maar hij had misschien ook gedacht dat het wat korter zou duren
Nee. Ik weet echt niet wat ik nu moet luisteren. StuBru op zaterdag is wel te doen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mee eens, al vind ik de andere zenders nog erger. 3FM is een redelijk alternatief, omdat er niet beter is.
Helaas is dat zo en daar kan ik soms zo pissig om worden. Waarom draaien alle zenders zulke bagger en begint 3FM daar de laatste paar jaren ook aan mee te doen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mee eens, al vind ik de andere zenders nog erger. 3FM is een redelijk alternatief, omdat er niet beter is.
inderdaad dat podium was goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:25 schreef CindieY het volgende:
Dat was em. Toch even eenvoor KinkFM, één van hun lijstjes op Spotify slinger ik regelmatig aan en ik ga echt dat verdomde podium missen of BFO.
Veel beterschap in deze zware tijd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee. Ik weet echt niet wat ik nu moet luisteren. StuBru op zaterdag is wel te doen...
Ik ben benieuwd wat we daar volgend jaar voor terug gaan krijgen. Hopelijk een soortgelijk podium, met het kleinere onbekende spul uit Nederland.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
inderdaad dat podium was goedHele dag daar rondhangen
True.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:27 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Helaas is dat zo en daar kan ik soms zo pissig om worden. Waarom draaien alle zenders zulke bagger en begint 3FM daar de laatste paar jaren ook aan mee te doen?
Ik denk dat ze geen keuze hebben om de dubieuze redenen van de overheid die ik eerder in dit topic beschreef.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:27 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Helaas is dat zo en daar kan ik soms zo pissig om worden. Waarom draaien alle zenders zulke bagger en begint 3FM daar de laatste paar jaren ook aan mee te doen?
Als dezelfde programmeur maar blijftquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat we daar volgend jaar voor terug gaan krijgen. Hopelijk een soortgelijk podium, met het kleinere onbekende spul uit Nederland.
Welke?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geen keuze hebben om de dubieuze redenen van de overheid die ik eerder in dit topic beschreef.
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar de overheid is daar heel inconsequent in. Aan de ene kant moeten ze onderscheidend zijn, aan de andere kant behoren ze wel een behoorlijke groep mensen te bereiken, anders krijgen ze minder geld.
1 van de weinige keren dat ik met Domien eens bentwitter:Domien twitterde op zaterdag 01-10-2011 om 00:26:43Nooit 'mijn zender' geweest, maar wat vind ik dit godsgruwelijk kut voor al die snoeihard werkende en radio/muziekliefhebbende #kinkfm'ers. reageer retweet
Zo heette het podium voordat het KinkFM was. Maar met Plato erbij zitten we alsnog goed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als dezelfde programmeur maar blijftPlato sponsort toch ook?
Ik luisterde ook niet veel, maar wel net dat ene uurtje zo af en toe en dat was toch lekker. En verder zie post #153. Kink was tenminste anders.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:30 schreef hole1988 het volgende:
1 van de weinige keren dat ik met Domien eens bentwitter:Domien twitterde op zaterdag 01-10-2011 om 00:26:43Nooit 'mijn zender' geweest, maar wat vind ik dit godsgruwelijk kut voor al die snoeihard werkende en radio/muziekliefhebbende #kinkfm'ers. reageer retweet
Als dat gebeurt is het over en uit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:36 schreef ConscienceNL het volgende:
Het is afwachten totdat 3VOOR12RADIO van 3FM verdwijnt. Dan is het echt een verloren zaak.
Wees niet bang, Roos zouden ze er nooit uitschoppen!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:36 schreef ConscienceNL het volgende:
Het is afwachten totdat 3VOOR12RADIO van 3FM verdwijnt. Dan is het echt een verloren zaak.
Dan vergaat de wereld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:36 schreef ConscienceNL het volgende:
MARS!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
de link is dat het planeten zijn!
jupiter en venus en nog 1....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |