Als dezelfde programmeur maar blijftquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat we daar volgend jaar voor terug gaan krijgen. Hopelijk een soortgelijk podium, met het kleinere onbekende spul uit Nederland.
Welke?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geen keuze hebben om de dubieuze redenen van de overheid die ik eerder in dit topic beschreef.
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar de overheid is daar heel inconsequent in. Aan de ene kant moeten ze onderscheidend zijn, aan de andere kant behoren ze wel een behoorlijke groep mensen te bereiken, anders krijgen ze minder geld.
1 van de weinige keren dat ik met Domien eens bentwitter:Domien twitterde op zaterdag 01-10-2011 om 00:26:43Nooit 'mijn zender' geweest, maar wat vind ik dit godsgruwelijk kut voor al die snoeihard werkende en radio/muziekliefhebbende #kinkfm'ers. reageer retweet
Zo heette het podium voordat het KinkFM was. Maar met Plato erbij zitten we alsnog goed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als dezelfde programmeur maar blijftPlato sponsort toch ook?
Ik luisterde ook niet veel, maar wel net dat ene uurtje zo af en toe en dat was toch lekker. En verder zie post #153. Kink was tenminste anders.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:30 schreef hole1988 het volgende:
1 van de weinige keren dat ik met Domien eens bentwitter:Domien twitterde op zaterdag 01-10-2011 om 00:26:43Nooit 'mijn zender' geweest, maar wat vind ik dit godsgruwelijk kut voor al die snoeihard werkende en radio/muziekliefhebbende #kinkfm'ers. reageer retweet
Als dat gebeurt is het over en uit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:36 schreef ConscienceNL het volgende:
Het is afwachten totdat 3VOOR12RADIO van 3FM verdwijnt. Dan is het echt een verloren zaak.
Wees niet bang, Roos zouden ze er nooit uitschoppen!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:36 schreef ConscienceNL het volgende:
Het is afwachten totdat 3VOOR12RADIO van 3FM verdwijnt. Dan is het echt een verloren zaak.
Dan vergaat de wereld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:36 schreef ConscienceNL het volgende:
MARS!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
de link is dat het planeten zijn!
jupiter en venus en nog 1....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |