hoor het ook!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:37 schreef CindieY het volgende:
Zit hier nou een vage pianopingel op de achtergrond van dit liedje of moet ik me zorgen gaan maken?
Viel mij ook ineens opquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:37 schreef CindieY het volgende:
Zit hier nou een vage pianopingel op de achtergrond van dit liedje of moet ik me zorgen gaan maken?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ja laten we dat doen dan luistert er niemand meer naar de PO
+1quote:
lekker snelquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
LALALALA Whatever!
(topic al vol????)
vast wel....en schelden is stom!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:39 schreef CindieY het volgende:
Goed, kun je voor schelden in je fobo een reportje doen of wat?
is het de taak van de PO om zo veel mogelijk luisteraars te trekken? Dat lijkt mij bij uitstek de taak voor de commercieelen. PO kan juist experimenteren. Nieuwe dingen doen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ja laten we dat doen dan luistert er niemand meer naar de PO
op zn foboprofiel staat een linkje. rechtsonder de foto'squote:Op vrijdag 30 september 2011 23:39 schreef CindieY het volgende:
Goed, kun je voor schelden in je fobo een reportje doen of wat?
zoiets jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:40 schreef Qunix het volgende:
Wat was de artiest nou? merengue mike?
Boeie dat er dan minder mensen luisteren, ik heb liever dat ze van mijn belastinggeld iets anders neerzetten dan een soort van Q-Music kopie.quote:
Eigenlijk wel, maar de overheid is daar heel inconsequent in. Aan de ene kant moeten ze onderscheidend zijn, aan de andere kant behoren ze wel een behoorlijke groep mensen te bereiken, anders krijgen ze minder geld.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
is het de taak van de PO om zo veel mogelijk luisteraars te trekken? Dat lijkt mij bij uitstek de taak voor de commercieelen. PO kan juist experimenteren. Nieuwe dingen doen.
Ik heb schijnbaar een klaagactie gedaan. Zo'n driehoekje met uitroepteken. Zó kinderachtig. En dank voor jouw berichtjequote:Op vrijdag 30 september 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op zn foboprofiel staat een linkje. rechtsonder de foto's
daar wil ik mij nog ff bij aansluitenquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Boeie dat er dan minder mensen luisteren, ik heb liever dat ze van mijn belastinggeld iets anders neerzetten dan een soort van Q-Music kopie.
onzin 3FM is geen 538 of Qmusic kloon en dat weet je bestquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar wil ik mij nog ff bij aansluiten
alsof iemand geld voor jou wil betalen.... (grapjequote:Op vrijdag 30 september 2011 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb schijnbaar een klaagactie gedaan. Zo'n driehoekje met uitroepteken. Zó kinderachtig. En dank voor jouw berichtjeIk ga er verder niet meer op in, hier niet en via fobo oid ook niet.
Nou zoveel scheelt het echt niet hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
onzin 3FM is geen 538 of Qmusic kloon en dat weet je best
538 draait echt véél meer dance tracks en Q-Music ook.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Nou zoveel scheelt het echt niet hoor.
mee eens. maar het mag er, zeker in de avonduren, nog wel wat verder vanaf gaan zitten. 3voor12 mag wat mij wel wat alternatiever en wat harder.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nou dat valt wel mee, 3fm draait ook genoeg dance, en bijna al die serious talents zijn ook gewoon op 538.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
538 draait echt véél meer dance tracks en Q-Music ook.
En bijna elke week dezelfde MH/Alarmschijf.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
nou dat valt wel mee, 3fm draait ook genoeg dance, en bijna al die serious talents zijn ook gewoon op 538.
Oh en over 2 jaar weer een kavel veiling.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:46 schreef Qunix het volgende:
Andere kavel op de ether.
Opgelost, slotje.
merk je ook als de boeken van Stenders en Ekdom leestquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:49 schreef CindieY het volgende:
Het is toch ook wel weer een typisch ons-kent-ons-clubje hè
geld, groter publiekquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:52 schreef Evertjan het volgende:
aan de andere kant als mensen zoals Veenstra en Stenders echt zo betrokken waren bij Kinkfm waarom draaien ze dan nu plaatjes op 3FM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |