brood op de plank? dat kan iig een reden zijn...quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:52 schreef Evertjan het volgende:
aan de andere kant als mensen zoals Veenstra en Stenders echt zo betrokken waren bij Kinkfm waarom draaien ze dan nu plaatjes op 3FM
Dat ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:56 schreef alors het volgende:
aww die man zijn stem zeg, het huilen staat hem nader dan het lachen
je kon er geen boterham mee verdienen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:52 schreef Evertjan het volgende:
aan de andere kant als mensen zoals Veenstra en Stenders echt zo betrokken waren bij Kinkfm waarom draaien ze dan nu plaatjes op 3FM
ik kan het me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:58 schreef Qunix het volgende:
Nou... Zouden ze het redden voor het nieuws?
Dat welquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:00 schreef alors het volgende:
Als ik haar hoor praten snap ik wel dat er niet zoveel mensen luisterden
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:00 schreef CindieY het volgende:
Nog even en ik moet ook een traantje wegpinken
die halen het ook van de streamquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:00 schreef Kwaliteit het volgende:
3FM heeft behoorlijke vertraging zeg
volgens mij was ze ook geen djquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:00 schreef alors het volgende:
Ze heeft het moeilijk, d0h.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:00 schreef alors het volgende:
Jep, beetje afgeknepen ofzo. Alhoewel dat ook goed mogelijk is door emoties.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar hoe zij praat zeg, heel raar gewoon.
Ik denk dat Tineke die heeft gejatquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:07 schreef Qunix het volgende:
Waar is die beruchte en gedoemde Veronica klok?
dat mag wel voor een keertje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:08 schreef peaceman het volgende:
Ze zijn in overtreding... is allang 00.00 geweest.
Luisterde er ook zelden naar omdat ze eigenlijk veel het zelfde van 3FM draaiden eigenlijk... of echt hele vage muziek, die niet echt goed was.quote:
Kink met 3Fm vergelijkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Luisterde er ook zelden naar omdat ze eigenlijk veel het zelfde van 3FM draaiden eigenlijk... of echt hele vage muziek, die niet echt goed was.
Laatste.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:10 schreef CindieY het volgende:
Loopt 3FM nou dik tien minuten achter of is KinkFM 'laat'?
allebeiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:10 schreef CindieY het volgende:
Loopt 3FM nou dik tien minuten achter of is KinkFM 'laat'?
Ik ook niet maar ik vind dit wel een heel mooi gebaar van Stenders!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Luisterde er ook zelden naar omdat ze eigenlijk veel het zelfde van 3FM draaiden eigenlijk... of echt hele vage muziek, die niet echt goed was.
Dat doe ik niet, maar ik luisterde een jaar geleden voor het eerst naar Kink en hoorde nauwelijks verschil; waar 3FM rock met house troep afwisselde, draaide Kink rock met vage muziek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kink met 3Fm vergelijken
Rob is één van de oprichters van Kink
KINK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |