538/talpa heeft het gekocht misschien is er verandering.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:42 schreef Qunix het volgende:
Zelfde als met New Dance Radio toen der tijd... Werd toen Slam FM en binnen paar maanden ID&T Radio. Opzich was dat ook wel OK, maar nu Slam FM
nja, het geeft me vaak een duwtje de goede richting op. plus recensiesites enzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:43 schreef CindieY het volgende:
Gelukkig hebben we in principe geen radio meer nodig om 'onbekende/alternatieve/whatever' muziek te luisteren en te ontdekken. Ikzelf ben nou eenmaal een gewoontedier om 3FM dagelijks weer aan te slingeren.
Met 538 kan het nooit "verbetering" zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
538/talpa heeft het gekocht misschien is er verandering.
Dat heb ik dus met related video's in YouTube en Stenders @ 3FM.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:43 schreef CindieY het volgende:
Gelukkig hebben we in principe geen radio meer nodig om 'onbekende/alternatieve/whatever' muziek te luisteren en te ontdekken. Ikzelf ben nou eenmaal een gewoontedier om 3FM dagelijks weer aan te slingeren.
twitter:
Heb ik nu een mogelijke import-bruidegom uit India aan mijn fiets hangen? Ik krijg steeds berichten van die gast...quote:well u r too cute and right now with ur lovly words ur the cutesttttttttttttttttttttttttttttttttt
Minder hophip schijnt de laatste tijd, dat is al een prettige verbetering. Maar als ik een dancezender op wil zetten is dat toch Fresh FM.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
538/talpa heeft het gekocht misschien is er verandering.
sorry...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb ik nu een mogelijke import-bruidegom uit India aan mijn fiets hangen? Ik krijg steeds berichten van die gast...![]()
Fredquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
Fred begint na een halve kreun al te giechelen![]()
Decibel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Minder hophip schijnt de laatste tijd, dat is al een prettige verbetering. Maar als ik een dancezender op wil zetten is dat toch Fresh FM.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
je zult haar partner zijn.....dan lig je een beetje te vozen, gaat zij kreunen en dan probeer je toch een liedje te raden....
of je moeder en je broertje....quote:
Ah, een van je andere persoonlijkheden is een hitsige Indiër die mij lastigvalt op FB! Weer iets helderquote:
ik zal Najeem Soedartoputi vragen te stoppen...en mocht Ole Frodeson beginnen...die kun je ook negeren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, een van je andere persoonlijkheden is een hitsige Indiër die mij lastigvalt op FB! Weer iets helder
Das kut, van die laatste... We zouden morgen een date hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zal Najeem Soedartoputi vragen te stoppen...en mocht Ole Frodeson beginnen...die kun je ook negeren.
sorryquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Das kut, van die laatste... We zouden morgen een date hebben
Finale, wat een klote woordkeuzequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:00 schreef hole1988 het volgende:
http://www.nu.nl/media/2630046/slotakkoord-kink-fm-3fm.html
Ach, ik kom er wel weer overheen. Ik ben aardig buigzaam!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry
en nu ga ik richting bed. tabee iedereen. tot straks bij Timur Open Huis Radio!
Vanmiddag heel even door de achtertuin gewandeld, het stikt ervanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |