hij is cool inderdaad, lekker subtiele grappenquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef icebliss het volgende:
Leuke episode, hoop dat Martin Starr nog wat meer afleveringen doet.
Dat was zo vaag.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:56 schreef Steve het volgende:
Troy die bijna offscreen het dekseltje van Annie's beker eraf haalt..
Die speelt al veel langer mee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Vond die UN leraar echt niets toevoegen. Die kerel die crisis riep de hele tijd was wel geniaal
En Annie en Jeff zit er nu wel heel dik in!!
Nu is mijn image post waardeloos geworden..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Ah! Jij ziet dus wel wat er in die .gif gebeurt, ik absoluut nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Haha het valt me nu pas op dat in dat ene gifje, Abed snel zijn bordje weghaalt.
Switzerland, voordat Annie die ook van de tafel schuiftquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:42 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ah! Jij ziet dus wel wat er in die .gif gebeurt, ik absoluut niet. Wat voor bordje haalt Abed dan weg?
I know, maar hem vond ik deze aflevering geniaalquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die speelt al veel langer mee.
Ah, ik dacht dat je die .gif bedoelde met het rode rondje. Die van Abed is inderdaad vrij duidelijk (en leuk!), maar in die laatste .gif zie ik werkelijk niets.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:46 schreef byah het volgende:
[..]
Switzerland, voordat Annie die ook van de tafel schuift
Dat is de paarsepenstelende aap!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:22 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je die .gif bedoelde met het rode rondje. Die van Abed is inderdaad vrij duidelijk (en leuk!), maar in die laatste .gif zie ik werkelijk niets.
Serieusquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is de paarsepenstelende aap!
En Shirley met haar 'oh China got money'quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:41 schreef DUK het volgende:
Dat aanprijzen van 'schitterend' Somalie door Pierce was ook wel erg grappig trouwens..
Ik speciaal de aflevering opnieuw opgezet, had het de eerste keer niet door. Alleen dat britta weer wat van de donkere kleding is afgestapt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Begin van de episode, en meteen al een doorschijnend shirtje.
Had je dat echt niet gezien?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:45 schreef Bol_Wan het volgende:
Toch grappig dat ik pas heel veel grappen zie als ze hier opgenoemd worden. Abed die het bordje weghaald, deksel van het bekertje door Troy. Moet tegenwoordig elke ep twee keer kijken
Bedoel je niet Abed's verjaardag? Met het Tarantino thema.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:48 schreef outcast_within het volgende:
daar zeg je wat top 5.
5. Troy die jarig werd en even een volwassen moment had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Girlcrushquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:42 schreef Mirel het volgende:
Allison Brie bij Jimmy.Fallon.2011.10.07.Paul.Giamatti.720p.HDTV.x264-DAH
[ afbeelding ]
Haha dat was echt grappigste deel, verder viel ie tegen. Die stem ook. Am i crazy, or am I finally sanequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leukste aflevering van seizoen 3 tot nu toe.. Arme Todd, met dat traantje
Moest erg lachen om Chang z'n hersenspinsels, vooral die scene met die saxofoonmuziek (en Chang die ondertussen daarop speelt).
Iedere film noir detective ziet er zo uitquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:28 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha dat was echt grappigste deel, verder viel ie tegen. Die stem ook. Am i crazy, or am I finally sane
Waar is dat eigenlijk van, het doet mij denken aan die ouwe detective games Under a Killing Moon.
Serieus?? Ik vond hem echt briljantquote:
Het is meer zo dat Jeff met z'n controlerende gedrag van de baas spelen de rest tegenhoudt. Er mag wel plezier gemaakt worden, maar op z'n voorwaarden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:05 schreef outcast_within het volgende:
Prima aflevering. Heerlijk om ook te zware conclusies uit te trekken.
Zoals idd Jeff weg = meer lol? Wist niet dat een van zijn eigenschappen funkiller was.
Britta en Troy hebben al koppelpotentie imo sinds die aflevering dat ze in die dansgroep zitten.quote:Gebeurde er meer op het toilet tussen troy en britta? Koppel potentie?
.
Ze hebben elkaar wel vaker gevonden idd. Maar dit was met een rrrawr.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het is meer zo dat Jeff met z'n controlerende gedrag van de baas spelen de rest tegenhoudt. Er mag wel plezier gemaakt worden, maar op z'n voorwaarden.
[..]
Britta en Troy hebben al koppelpotentie imo sinds die aflevering dat ze in die dansgroep zitten.
Of gaan picknicken met dos 37quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Gezien de reacties hierboven, als ik deze aflevering niks aan ga vinden dan kan ik de serie beter droppen. Dus ik hoop te zullen lachen.
Abed is het hart van de sitcom. Zou hij zichzelf ook zo beschrijven?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Aflevering net weer gekeken. Opvallend dat als Jeff of Pierce weggaan de uitkomst voor de rest het positiefst is. En als Troy of Abed weggaan het negatiefst. Vooral die van Abed is bijzonder, want daar lijkt in het begin het juist dat iedereen juist vrienden wordt maar daarna breekt er ruzie uit.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Of gaan picknicken met dos 37
Het is ook niet bepaald picknickweer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je de aflevering wel leuk vind
Je kunt ook binnen picknicken all you need is a blankiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ook niet bepaald picknickweer.
Maar ik ga de aflevering nu kijken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets
Of zo'n neus spoeler.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Zo'n gekke theepot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets
Of zo'n neus spoeler.
quote:
SPOILER: theepotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam dat in de aflevering voor dan? Ik zal het zo gaan zien.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Het woord water pick kwam er in voor.SPOILER: theepotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam dat in de aflevering voor dan? Ik zal het zo gaan zien.
Fuck, die heb ik gemist.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:33 schreef outcast_within het volgende:
Troy die britta's kont nakijkt en jeff die ziet dat troy dat doet.
Inderdaad, dat deed ik iig wel altijd. Dat was een leuk stukje trouwens, dat Britta de sigaret wilde aansteken en Troy 'm opat. Hoe bedenk je het.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:26 schreef outcast_within het volgende:
Trouwens Chocolade sigaretten zijn in amerika advanced! Er zit eetbaar papier omheen. Naar mijn weten moest je die papieren omhulsels altijd lospulken.
Troy was al de hele tijd bang van die troll toen die bij pierce woonde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:17 schreef Mirel het volgende:
Ha misschien wel. Wat ik wel stom vond is dat Troy nadat 'ie in een van de timelines ontdekt dat er een trol in het cadeautje zit dat 'ie Pierce iets van sick bastard noemt. Het is een poppetje en eerst dacht ik dat het gewoon een simpel "haha Troy en trol" grap was maar opeens was het wel erg serieus en best wel een overreaction
@14:10quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fuck, die heb ik gemist.
Verder wel een erg sterke aflevering.
Thanks, even nagekeken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
@14:10
En hij deed het minder opvallend in een andere time line.
[ afbeelding ]
En dat is zo'n flauw grapje. Iets wat in het echt niet kan. Dan vind ik die overdreven gemene reactie dat Pierce sick en twisted is toch wel vreemd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Troy was al de hele tijd bang van die troll toen die bij pierce woonde.
Omdat Abed zei dat het zo rook, dacht ik eerst dat ze in d'r broek had gescheten en daarom zo moeilijk liepquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:27 schreef DUK het volgende:
Moest ook erg lachen om die pizza-dance van Britta...
Er bestaan een stuk gekkere fobieën... Het sick en twisted slaat ook meer op de intentie van Pierce dan op de trol an sich.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef Mirel het volgende:
[..]
En dat is zo'n flauw grapje. Iets wat in het echt niet kan. Dan vind ik die overdreven gemene reactie dat Pierce sick en twisted is toch wel vreemd.
Pardon?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef Mirel het volgende:
[..]
En dat is zo'n flauw grapje. Iets wat in het echt niet kan. Dan vind ik die overdreven gemene reactie dat Pierce sick en twisted is toch wel vreemd.
Sla je nu niet een beetje door?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Omdat Abed zei dat het zo rook, dacht ik eerst dat ze in d'r broek had gescheten en daarom zo moeilijk liep
dat zag ik er niet in eigenlijk..quote:
Ik vind chang het leukst als side character. Die episode hiervoor was zijn rol te groot naar mijn mening.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:50 schreef Snuf. het volgende:
Leuke aflevering, dat zeker maar ik mistte Chang wel een beetje
Eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik vind chang het leukst als side character. Die episode hiervoor was zijn rol te groot naar mijn mening.
Dat was toch juist duidelijk, met de tijdlijnen en Evil Troy en Evil Abed is een regelrechtige parodie naar Walternate etc.quote:
Beetje zwak dat je fringe als template gebruikt. Evil versions in een ander universum is echt niet iets dat nieuw is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat was toch juist duidelijk, met de tijdlijnen en Evil Troy en Evil Abed is een regelrechtige parodie naar Walternate etc.
Ik ben trouwens wel erg benieuwd wanneer er nu iets tussen Jeff en Annie gaat gebeuren.
Zie er helemaal niets van Fringe in terug hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat was toch juist duidelijk, met de tijdlijnen en Evil Troy en Evil Abed is een regelrechtige parodie naar Walternate etc.
Ik ben trouwens wel erg benieuwd wanneer er nu iets tussen Jeff en Annie gaat gebeuren.
Dat dus. Is echt al zooooooovaak gedaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Beetje zwak dat je fringe als template gebruikt. Evil versions in een ander universum is echt niet iets dat nieuw is.
Dat ze dingen delen wil niet zeggen dat ze fringe parodieeren. Dat is teveel credit voor die show.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Dit is volgens mij weer een verwijzing naar Cougar Town, daar zit dat ding ook in een aflevering..SPOILER: theepotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam dat in de aflevering voor dan? Ik zal het zo gaan zien.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:59 schreef JDx het volgende:
Big Bang gaat sowieso nog door tot 2013, denk dan Community ook sowieso nog wel.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Omdat Abed zei dat het zo rook, dacht ik eerst dat ze in d'r broek had gescheten en daarom zo moeilijk liep
Wat als Jef een baan krijgt op die school als hij klaar is?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:58 schreef ROFLOL het volgende:
Is er al iets bekend of ze na seizoen vier gaan stoppen gezien Jeff vier jaar doet over zijn diploma. Want als ze op dit niveau blijven mogen er nog wel wat seizoenen erbij.
De blog ervoor is ook het lezen waard, o.a. over de room 303/304-grap.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:25 schreef DrDurden het volgende:
Deze blog van bedenker Dan Harmon is ook de moeite waard. Die laat precies zien hoe de schrijvers het hele concept van de aflevering in hun hoofd hadden.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:25 schreef DrDurden het volgende:
Deze blog van bedenker Dan Harmon is ook de moeite waard. Die laat precies zien hoe de schrijvers het hele concept van de aflevering in hun hoofd hadden.
Heel interessantquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:59 schreef Steve het volgende:
[..]
De blog ervoor is ook het lezen waard, o.a. over de room 303/304-grap.
Volgens TV Countdown:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
We moeten het twee weken zonder Community doen.. 3 november is er pas weer een nieuwe episode.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:25 schreef DrDurden het volgende:
Geniaal die Halloween afleveringen. Abed als Batman blijft echt een classic. Damn, wat heb ik gelachen toen om hem.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:50 schreef JDx het volgende:
Oja ofcourse, de Halloween aflevering toch!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:50 schreef Heufd het volgende:
Ja, wat is dit dan?! Geen Community, Parks and Recreation, The Office. Wat moet ik nu met mijn vrije dag?
Die van vorig seizoen was ook erg tof, erg vet hoe ze dat ook nog wisten te gebruiken voor een grotere verhaallijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:55 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Geniaal die Halloween afleveringen. Abed als Batman blijft echt een classic. Damn, wat heb ik gelachen toen om hem.
Workaholics, Revenge, American Horror Story, Happy Endings, Blue Mountain State?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:50 schreef Heufd het volgende:
Ja, wat is dit dan?! Geen Community, Parks and Recreation, The Office. Wat moet ik nu met mijn vrije dag?
En juist community weet er iedere keer iets leuks/orgineels mee te doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind die thema-afleveringen altijd zo kut.
Vooral Halloween en Kerst. En het erge is dat élke serie het doet.
Die stopmotion aflevering was episch manquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
Er zijn zoveel van die afgestompte friends clones kijkende mensen die een serie als community wel leuk vinden. Maar owee als er eens iets orgineels gebeurt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die stopmotion aflevering was episch man.
Vond je die zombie-aflevering echt niet leuk? En de eerste kerst-aflevering, Comparative Religion, is één van mijn favoriete Community eps.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
Vooral Halloween en Kerst. En het erge is dat élke serie het doet.
Ja, Alison Brie was weer erg sexyquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is vast al 100.000 keer gepost, maar wat is Annie een ontzettend mooie vrouw
Tof.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
virals kijken. Something wrong here
Dat deja-vu effect had ik ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:46 schreef DUK het volgende:
Ik had een beetje het deja-vu effect. Vond hem een beetje op die van vorige week lijken met alle verschillende verhalen EN hij kon me iets minder boeien. Desalniettemin zaten er weer heerlijke typische stukjes Community in (vooral Troy en Abed).
Leuk maar Community heeft betere afleveringen gemaakt.
quote:The single biggest problem facing “Horror Fiction In Seven Spooky Steps” is that it airs right after “Remedial Chaos Theory,” an episode that’s fairly similar structurally but is also better. This is not to say that I didn’t enjoy “Horror Fiction”—indeed, I liked it a lot and found it very funny—but I suspect that it will play better five years from now, when this episode rolls back around in late October in the syndication package and it doesn’t air right after one of the best episodes the show’s ever done.
Maar dan was de vorige ep misschien wel minder geweest omdat ze minder tijd hadden gehad om alles goed uit te werken, dus wat dat betreft vind ik het wel een goede keuze. Maar ik geef ook toe dat het zo een beetje ongelukkig uitkomt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:50 schreef MAHL het volgende:
Geweldige episode weer hoorMaar idd een beetje hetzelfde als de vorige, denk dat ik hem beter had gevonden als de production schedule was aangehouden.
Bij Chuck hebben ze ook bedacht dat ze Sarah creatief kunnen inzetten om kijkers te behouden/winnen. Misschien is het een NBC-ding.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:47 schreef outcast_within het volgende:
Ze komen wel steeds prominenter in beeld. Soort van devaluatie oid
Ik zal er iig niet minder om kijkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:42 schreef Orbis het volgende:
[..]
Bij Chuck hebben ze ook bedacht dat ze Sarah creatief kunnen inzetten om kijkers te behouden/winnen. Misschien is het een NBC-ding.
Chuck wordt geproduceerd door Warner Bros. en Community door Sony, dus die vergelijking gaat niet op!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:42 schreef Orbis het volgende:
[..]
Bij Chuck hebben ze ook bedacht dat ze Sarah creatief kunnen inzetten om kijkers te behouden/winnen. Misschien is het een NBC-ding.
Zag ik wel aankomen.. maargoed alsnog leuke aflevering.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:42 schreef outcast_within het volgende:
Abed de enige die niet psycho is volgens de test.
Ik weet nog wel dat ik een keer een aflevering zag op Comedy Central en dacht: 'wat is dit voor onzin?'quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:18 schreef Cheiron het volgende:
Zo af en toe een aflevering meepikken op Comedy Central doet de serie echt geen recht.
Heb je Shirley er nou afgeknipt?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er ontbrak trouwens nog een 80's comedyfilm plaatje.
[ afbeelding ]
Dat hij op het einde zegt: 'Gaaaay', terwijl hij met een vent naar huis gaatquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:14 schreef ChatGirl het volgende:
Chang![]()
"So, how long have you guys been in the force?
Die wilde ik net noemen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat hij op het einde zegt: 'Gaaaay', terwijl hij met een vent naar huis gaat
Op YT:quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:29 schreef Orbis het volgende:
Weet iemand overigens of Pocket Full of Hawthornes ergens te vinden is?
Briljantquote:
Wat doen homos graag en wat maak je schoon met wipes?quote:Op maandag 7 november 2011 17:53 schreef vault_tec het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat die travestieten nou met die hawthorne wipes doen?
quote:Op maandag 7 november 2011 17:53 schreef vault_tec het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat die travestieten nou met die hawthorne wipes doen?
aww wat schattigquote:Op maandag 7 november 2011 17:58 schreef vault_tec het volgende:
Dacht dat het te maken had met het verbergen van je package...
Deel 1 van de tweede paintball-ep was er zonet op. Geniale afleveringenquote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
In dit topic lijkt
[ afbeelding ]
meer op zijn plaats.
quote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
In dit topic lijkt
[ afbeelding ]
meer op zijn plaats.
Krijg bijna medelijden met je. Als je nooit moet lachen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:01 schreef Mirel het volgende:
Ik lach om geen enkele comedy, ook niet om AD. Naked Gun en in mindere mate Big Lebowski was hetgene waar ik keihard om moest lachen, dat de tranen uit m'n ogen liepen. Bij dit soort series zit er soms een gniffel in. Meestal denk ik dan "ha dat is leuk bedacht" of iets in die richtingOm Conan's remote videos moet ik nog wel eens hard lachen maar dat gebeurt ook eens in de paar weken
Iddquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:34 schreef Mirel het volgende:
Ok ik moest net wel lachen bij HIMYM om Marshall's Frans
Ik lach niet zo snel om de simpelere dingen. Vermaak me wel hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Krijg bijna medelijden met je. Als je nooit moet lachen.
Want dat zijn natuurlijk de enige twee uitersten die er zijn; lachen om elke poep-en piesgrap of helemaal niet lachen. Ik lach ook niet om alles. Maar bijvoorbeeld bij dat eerste gesprek lag ik dubbel om alle homo-woordgrappen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik lach niet zo snel om de simpelere dingen. Vermaak me wel hoorZou het wel slecht van me vinden als ik om iedere poep en scheet in een lachpartij schiet. Daarnaast maak ik vaker mensen aan het lachen dan dat ik zelf moet lachen
In de opening van de laatste afleveringen zaten zoveel grappen in de tekst verweven, haast geen enkele serie doet dat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:02 schreef Jivis het volgende:
Bij Community lach ik vooral om de subtiele woordgrapjes en de Troy/Abed stukjes op het eind.
Is dat echt gebeurd? In de aflevering waarin Shirley bevalt wordt er naar verwezen, maar ik heb het nooit gezien. Welke ep zit het in?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:53 schreef MaxC het volgende:
Was net community op CC aan het kijken, zag ik voor het eerst op de achtergrond Abed die helpt bij een bevalling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |