Dat deja-vu effect had ik ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:46 schreef DUK het volgende:
Ik had een beetje het deja-vu effect. Vond hem een beetje op die van vorige week lijken met alle verschillende verhalen EN hij kon me iets minder boeien. Desalniettemin zaten er weer heerlijke typische stukjes Community in (vooral Troy en Abed).
Leuk maar Community heeft betere afleveringen gemaakt.
quote:The single biggest problem facing “Horror Fiction In Seven Spooky Steps” is that it airs right after “Remedial Chaos Theory,” an episode that’s fairly similar structurally but is also better. This is not to say that I didn’t enjoy “Horror Fiction”—indeed, I liked it a lot and found it very funny—but I suspect that it will play better five years from now, when this episode rolls back around in late October in the syndication package and it doesn’t air right after one of the best episodes the show’s ever done.
Maar dan was de vorige ep misschien wel minder geweest omdat ze minder tijd hadden gehad om alles goed uit te werken, dus wat dat betreft vind ik het wel een goede keuze. Maar ik geef ook toe dat het zo een beetje ongelukkig uitkomt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:50 schreef MAHL het volgende:
Geweldige episode weer hoorMaar idd een beetje hetzelfde als de vorige, denk dat ik hem beter had gevonden als de production schedule was aangehouden.
Bij Chuck hebben ze ook bedacht dat ze Sarah creatief kunnen inzetten om kijkers te behouden/winnen. Misschien is het een NBC-ding.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:47 schreef outcast_within het volgende:
Ze komen wel steeds prominenter in beeld. Soort van devaluatie oid
Ik zal er iig niet minder om kijkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:42 schreef Orbis het volgende:
[..]
Bij Chuck hebben ze ook bedacht dat ze Sarah creatief kunnen inzetten om kijkers te behouden/winnen. Misschien is het een NBC-ding.
Chuck wordt geproduceerd door Warner Bros. en Community door Sony, dus die vergelijking gaat niet op!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:42 schreef Orbis het volgende:
[..]
Bij Chuck hebben ze ook bedacht dat ze Sarah creatief kunnen inzetten om kijkers te behouden/winnen. Misschien is het een NBC-ding.
Zag ik wel aankomen.. maargoed alsnog leuke aflevering.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:42 schreef outcast_within het volgende:
Abed de enige die niet psycho is volgens de test.
Ik weet nog wel dat ik een keer een aflevering zag op Comedy Central en dacht: 'wat is dit voor onzin?'quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:18 schreef Cheiron het volgende:
Zo af en toe een aflevering meepikken op Comedy Central doet de serie echt geen recht.
Heb je Shirley er nou afgeknipt?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er ontbrak trouwens nog een 80's comedyfilm plaatje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |