Workaholics, Revenge, American Horror Story, Happy Endings, Blue Mountain State?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:50 schreef Heufd het volgende:
Ja, wat is dit dan?! Geen Community, Parks and Recreation, The Office. Wat moet ik nu met mijn vrije dag?
En juist community weet er iedere keer iets leuks/orgineels mee te doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind die thema-afleveringen altijd zo kut.
Vooral Halloween en Kerst. En het erge is dat élke serie het doet.
Die stopmotion aflevering was episch manquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
Er zijn zoveel van die afgestompte friends clones kijkende mensen die een serie als community wel leuk vinden. Maar owee als er eens iets orgineels gebeurt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die stopmotion aflevering was episch man.
Vond je die zombie-aflevering echt niet leuk? En de eerste kerst-aflevering, Comparative Religion, is één van mijn favoriete Community eps.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
Vooral Halloween en Kerst. En het erge is dat élke serie het doet.
Ja, Alison Brie was weer erg sexyquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is vast al 100.000 keer gepost, maar wat is Annie een ontzettend mooie vrouw
Tof.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
virals kijken. Something wrong here
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |