En juist community weet er iedere keer iets leuks/orgineels mee te doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind die thema-afleveringen altijd zo kut.
Vooral Halloween en Kerst. En het erge is dat élke serie het doet.
Die stopmotion aflevering was episch manquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
Er zijn zoveel van die afgestompte friends clones kijkende mensen die een serie als community wel leuk vinden. Maar owee als er eens iets orgineels gebeurt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die stopmotion aflevering was episch man.
Vond je die zombie-aflevering echt niet leuk? En de eerste kerst-aflevering, Comparative Religion, is één van mijn favoriete Community eps.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
Vooral Halloween en Kerst. En het erge is dat élke serie het doet.
Ja, Alison Brie was weer erg sexyquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is vast al 100.000 keer gepost, maar wat is Annie een ontzettend mooie vrouw
Tof.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
virals kijken. Something wrong here
Dat deja-vu effect had ik ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:46 schreef DUK het volgende:
Ik had een beetje het deja-vu effect. Vond hem een beetje op die van vorige week lijken met alle verschillende verhalen EN hij kon me iets minder boeien. Desalniettemin zaten er weer heerlijke typische stukjes Community in (vooral Troy en Abed).
Leuk maar Community heeft betere afleveringen gemaakt.
quote:The single biggest problem facing “Horror Fiction In Seven Spooky Steps” is that it airs right after “Remedial Chaos Theory,” an episode that’s fairly similar structurally but is also better. This is not to say that I didn’t enjoy “Horror Fiction”—indeed, I liked it a lot and found it very funny—but I suspect that it will play better five years from now, when this episode rolls back around in late October in the syndication package and it doesn’t air right after one of the best episodes the show’s ever done.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |