En dat is zo'n flauw grapje. Iets wat in het echt niet kan. Dan vind ik die overdreven gemene reactie dat Pierce sick en twisted is toch wel vreemd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Troy was al de hele tijd bang van die troll toen die bij pierce woonde.
Omdat Abed zei dat het zo rook, dacht ik eerst dat ze in d'r broek had gescheten en daarom zo moeilijk liepquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:27 schreef DUK het volgende:
Moest ook erg lachen om die pizza-dance van Britta...
Er bestaan een stuk gekkere fobieën... Het sick en twisted slaat ook meer op de intentie van Pierce dan op de trol an sich.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef Mirel het volgende:
[..]
En dat is zo'n flauw grapje. Iets wat in het echt niet kan. Dan vind ik die overdreven gemene reactie dat Pierce sick en twisted is toch wel vreemd.
Pardon?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef Mirel het volgende:
[..]
En dat is zo'n flauw grapje. Iets wat in het echt niet kan. Dan vind ik die overdreven gemene reactie dat Pierce sick en twisted is toch wel vreemd.
Sla je nu niet een beetje door?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Omdat Abed zei dat het zo rook, dacht ik eerst dat ze in d'r broek had gescheten en daarom zo moeilijk liep
dat zag ik er niet in eigenlijk..quote:
Ik vind chang het leukst als side character. Die episode hiervoor was zijn rol te groot naar mijn mening.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:50 schreef Snuf. het volgende:
Leuke aflevering, dat zeker maar ik mistte Chang wel een beetje
Eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik vind chang het leukst als side character. Die episode hiervoor was zijn rol te groot naar mijn mening.
Dat was toch juist duidelijk, met de tijdlijnen en Evil Troy en Evil Abed is een regelrechtige parodie naar Walternate etc.quote:
Beetje zwak dat je fringe als template gebruikt. Evil versions in een ander universum is echt niet iets dat nieuw is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat was toch juist duidelijk, met de tijdlijnen en Evil Troy en Evil Abed is een regelrechtige parodie naar Walternate etc.
Ik ben trouwens wel erg benieuwd wanneer er nu iets tussen Jeff en Annie gaat gebeuren.
Zie er helemaal niets van Fringe in terug hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat was toch juist duidelijk, met de tijdlijnen en Evil Troy en Evil Abed is een regelrechtige parodie naar Walternate etc.
Ik ben trouwens wel erg benieuwd wanneer er nu iets tussen Jeff en Annie gaat gebeuren.
Dat dus. Is echt al zooooooovaak gedaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Beetje zwak dat je fringe als template gebruikt. Evil versions in een ander universum is echt niet iets dat nieuw is.
Dat ze dingen delen wil niet zeggen dat ze fringe parodieeren. Dat is teveel credit voor die show.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Dit is volgens mij weer een verwijzing naar Cougar Town, daar zit dat ding ook in een aflevering..SPOILER: theepotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam dat in de aflevering voor dan? Ik zal het zo gaan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |