quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Of gaan picknicken met dos 37
Het is ook niet bepaald picknickweer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je de aflevering wel leuk vind
Je kunt ook binnen picknicken all you need is a blankiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ook niet bepaald picknickweer.
Maar ik ga de aflevering nu kijken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets
Of zo'n neus spoeler.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Zo'n gekke theepot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets
Of zo'n neus spoeler.
quote:
SPOILER: theepotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam dat in de aflevering voor dan? Ik zal het zo gaan zien.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Het woord water pick kwam er in voor.SPOILER: theepotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam dat in de aflevering voor dan? Ik zal het zo gaan zien.
Fuck, die heb ik gemist.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:33 schreef outcast_within het volgende:
Troy die britta's kont nakijkt en jeff die ziet dat troy dat doet.
Inderdaad, dat deed ik iig wel altijd. Dat was een leuk stukje trouwens, dat Britta de sigaret wilde aansteken en Troy 'm opat. Hoe bedenk je het.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:26 schreef outcast_within het volgende:
Trouwens Chocolade sigaretten zijn in amerika advanced! Er zit eetbaar papier omheen. Naar mijn weten moest je die papieren omhulsels altijd lospulken.
Troy was al de hele tijd bang van die troll toen die bij pierce woonde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:17 schreef Mirel het volgende:
Ha misschien wel. Wat ik wel stom vond is dat Troy nadat 'ie in een van de timelines ontdekt dat er een trol in het cadeautje zit dat 'ie Pierce iets van sick bastard noemt. Het is een poppetje en eerst dacht ik dat het gewoon een simpel "haha Troy en trol" grap was maar opeens was het wel erg serieus en best wel een overreaction
@14:10quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fuck, die heb ik gemist.
Verder wel een erg sterke aflevering.
Thanks, even nagekeken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
@14:10
En hij deed het minder opvallend in een andere time line.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |