Dat hij op het einde zegt: 'Gaaaay', terwijl hij met een vent naar huis gaatquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:14 schreef ChatGirl het volgende:
Chang![]()
"So, how long have you guys been in the force?
Die wilde ik net noemen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat hij op het einde zegt: 'Gaaaay', terwijl hij met een vent naar huis gaat
Op YT:quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:29 schreef Orbis het volgende:
Weet iemand overigens of Pocket Full of Hawthornes ergens te vinden is?
Briljantquote:
Wat doen homos graag en wat maak je schoon met wipes?quote:Op maandag 7 november 2011 17:53 schreef vault_tec het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat die travestieten nou met die hawthorne wipes doen?
quote:Op maandag 7 november 2011 17:53 schreef vault_tec het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat die travestieten nou met die hawthorne wipes doen?
aww wat schattigquote:Op maandag 7 november 2011 17:58 schreef vault_tec het volgende:
Dacht dat het te maken had met het verbergen van je package...
Deel 1 van de tweede paintball-ep was er zonet op. Geniale afleveringenquote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
In dit topic lijkt
[ afbeelding ]
meer op zijn plaats.
quote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
In dit topic lijkt
[ afbeelding ]
meer op zijn plaats.
Krijg bijna medelijden met je. Als je nooit moet lachen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:01 schreef Mirel het volgende:
Ik lach om geen enkele comedy, ook niet om AD. Naked Gun en in mindere mate Big Lebowski was hetgene waar ik keihard om moest lachen, dat de tranen uit m'n ogen liepen. Bij dit soort series zit er soms een gniffel in. Meestal denk ik dan "ha dat is leuk bedacht" of iets in die richtingOm Conan's remote videos moet ik nog wel eens hard lachen maar dat gebeurt ook eens in de paar weken
Iddquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:34 schreef Mirel het volgende:
Ok ik moest net wel lachen bij HIMYM om Marshall's Frans
Ik lach niet zo snel om de simpelere dingen. Vermaak me wel hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Krijg bijna medelijden met je. Als je nooit moet lachen.
Want dat zijn natuurlijk de enige twee uitersten die er zijn; lachen om elke poep-en piesgrap of helemaal niet lachen. Ik lach ook niet om alles. Maar bijvoorbeeld bij dat eerste gesprek lag ik dubbel om alle homo-woordgrappen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik lach niet zo snel om de simpelere dingen. Vermaak me wel hoorZou het wel slecht van me vinden als ik om iedere poep en scheet in een lachpartij schiet. Daarnaast maak ik vaker mensen aan het lachen dan dat ik zelf moet lachen
In de opening van de laatste afleveringen zaten zoveel grappen in de tekst verweven, haast geen enkele serie doet dat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:02 schreef Jivis het volgende:
Bij Community lach ik vooral om de subtiele woordgrapjes en de Troy/Abed stukjes op het eind.
Is dat echt gebeurd? In de aflevering waarin Shirley bevalt wordt er naar verwezen, maar ik heb het nooit gezien. Welke ep zit het in?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:53 schreef MaxC het volgende:
Was net community op CC aan het kijken, zag ik voor het eerst op de achtergrond Abed die helpt bij een bevalling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |