hij is cool inderdaad, lekker subtiele grappenquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef icebliss het volgende:
Leuke episode, hoop dat Martin Starr nog wat meer afleveringen doet.
Dat was zo vaag.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:56 schreef Steve het volgende:
Troy die bijna offscreen het dekseltje van Annie's beker eraf haalt..
Die speelt al veel langer mee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Vond die UN leraar echt niets toevoegen. Die kerel die crisis riep de hele tijd was wel geniaal
En Annie en Jeff zit er nu wel heel dik in!!
Nu is mijn image post waardeloos geworden..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Ah! Jij ziet dus wel wat er in die .gif gebeurt, ik absoluut nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Haha het valt me nu pas op dat in dat ene gifje, Abed snel zijn bordje weghaalt.
Switzerland, voordat Annie die ook van de tafel schuiftquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:42 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ah! Jij ziet dus wel wat er in die .gif gebeurt, ik absoluut niet. Wat voor bordje haalt Abed dan weg?
I know, maar hem vond ik deze aflevering geniaalquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die speelt al veel langer mee.
Ah, ik dacht dat je die .gif bedoelde met het rode rondje. Die van Abed is inderdaad vrij duidelijk (en leuk!), maar in die laatste .gif zie ik werkelijk niets.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:46 schreef byah het volgende:
[..]
Switzerland, voordat Annie die ook van de tafel schuift
Dat is de paarsepenstelende aap!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:22 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je die .gif bedoelde met het rode rondje. Die van Abed is inderdaad vrij duidelijk (en leuk!), maar in die laatste .gif zie ik werkelijk niets.
Serieusquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is de paarsepenstelende aap!
En Shirley met haar 'oh China got money'quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:41 schreef DUK het volgende:
Dat aanprijzen van 'schitterend' Somalie door Pierce was ook wel erg grappig trouwens..
Ik speciaal de aflevering opnieuw opgezet, had het de eerste keer niet door. Alleen dat britta weer wat van de donkere kleding is afgestapt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Begin van de episode, en meteen al een doorschijnend shirtje.
Had je dat echt niet gezien?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:45 schreef Bol_Wan het volgende:
Toch grappig dat ik pas heel veel grappen zie als ze hier opgenoemd worden. Abed die het bordje weghaald, deksel van het bekertje door Troy. Moet tegenwoordig elke ep twee keer kijken
Bedoel je niet Abed's verjaardag? Met het Tarantino thema.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:48 schreef outcast_within het volgende:
daar zeg je wat top 5.
5. Troy die jarig werd en even een volwassen moment had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Girlcrushquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:42 schreef Mirel het volgende:
Allison Brie bij Jimmy.Fallon.2011.10.07.Paul.Giamatti.720p.HDTV.x264-DAH
[ afbeelding ]
Haha dat was echt grappigste deel, verder viel ie tegen. Die stem ook. Am i crazy, or am I finally sanequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leukste aflevering van seizoen 3 tot nu toe.. Arme Todd, met dat traantje
Moest erg lachen om Chang z'n hersenspinsels, vooral die scene met die saxofoonmuziek (en Chang die ondertussen daarop speelt).
Iedere film noir detective ziet er zo uitquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:28 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha dat was echt grappigste deel, verder viel ie tegen. Die stem ook. Am i crazy, or am I finally sane
Waar is dat eigenlijk van, het doet mij denken aan die ouwe detective games Under a Killing Moon.
Serieus?? Ik vond hem echt briljantquote:
Het is meer zo dat Jeff met z'n controlerende gedrag van de baas spelen de rest tegenhoudt. Er mag wel plezier gemaakt worden, maar op z'n voorwaarden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:05 schreef outcast_within het volgende:
Prima aflevering. Heerlijk om ook te zware conclusies uit te trekken.
Zoals idd Jeff weg = meer lol? Wist niet dat een van zijn eigenschappen funkiller was.
Britta en Troy hebben al koppelpotentie imo sinds die aflevering dat ze in die dansgroep zitten.quote:Gebeurde er meer op het toilet tussen troy en britta? Koppel potentie?
.
Ze hebben elkaar wel vaker gevonden idd. Maar dit was met een rrrawr.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het is meer zo dat Jeff met z'n controlerende gedrag van de baas spelen de rest tegenhoudt. Er mag wel plezier gemaakt worden, maar op z'n voorwaarden.
[..]
Britta en Troy hebben al koppelpotentie imo sinds die aflevering dat ze in die dansgroep zitten.
Of gaan picknicken met dos 37quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Gezien de reacties hierboven, als ik deze aflevering niks aan ga vinden dan kan ik de serie beter droppen. Dus ik hoop te zullen lachen.
Abed is het hart van de sitcom. Zou hij zichzelf ook zo beschrijven?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Aflevering net weer gekeken. Opvallend dat als Jeff of Pierce weggaan de uitkomst voor de rest het positiefst is. En als Troy of Abed weggaan het negatiefst. Vooral die van Abed is bijzonder, want daar lijkt in het begin het juist dat iedereen juist vrienden wordt maar daarna breekt er ruzie uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |