quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:59 schreef JDx het volgende:
Big Bang gaat sowieso nog door tot 2013, denk dan Community ook sowieso nog wel.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Omdat Abed zei dat het zo rook, dacht ik eerst dat ze in d'r broek had gescheten en daarom zo moeilijk liep
Wat als Jef een baan krijgt op die school als hij klaar is?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:58 schreef ROFLOL het volgende:
Is er al iets bekend of ze na seizoen vier gaan stoppen gezien Jeff vier jaar doet over zijn diploma. Want als ze op dit niveau blijven mogen er nog wel wat seizoenen erbij.
De blog ervoor is ook het lezen waard, o.a. over de room 303/304-grap.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:25 schreef DrDurden het volgende:
Deze blog van bedenker Dan Harmon is ook de moeite waard. Die laat precies zien hoe de schrijvers het hele concept van de aflevering in hun hoofd hadden.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:25 schreef DrDurden het volgende:
Deze blog van bedenker Dan Harmon is ook de moeite waard. Die laat precies zien hoe de schrijvers het hele concept van de aflevering in hun hoofd hadden.
Heel interessantquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:59 schreef Steve het volgende:
[..]
De blog ervoor is ook het lezen waard, o.a. over de room 303/304-grap.
Volgens TV Countdown:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
We moeten het twee weken zonder Community doen.. 3 november is er pas weer een nieuwe episode.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:25 schreef DrDurden het volgende:
Geniaal die Halloween afleveringen. Abed als Batman blijft echt een classic. Damn, wat heb ik gelachen toen om hem.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:50 schreef JDx het volgende:
Oja ofcourse, de Halloween aflevering toch!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:50 schreef Heufd het volgende:
Ja, wat is dit dan?! Geen Community, Parks and Recreation, The Office. Wat moet ik nu met mijn vrije dag?
Die van vorig seizoen was ook erg tof, erg vet hoe ze dat ook nog wisten te gebruiken voor een grotere verhaallijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:55 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Geniaal die Halloween afleveringen. Abed als Batman blijft echt een classic. Damn, wat heb ik gelachen toen om hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |