http://qriocity.com/quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:02 schreef delano.888 het volgende:
Neehoor er is nog zon site die wel werkt, wacht ff
Die ja, werkt wel in nederland, klik op die link, dan krijg je een andere link, haal je unsupported weg, dan doet hij het. Werkt, ik heb het gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://qriocity.com/
werkt niet in nederland
Ik kom tot de optie aanvragen (incl. mailadres en geboortedatum) maar krijg dan alsnog de melding dat het niet werkt in NLquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die ja, werkt wel in nederland, klik op die link, dan krijg je een andere link, haal je unsupported weg, dan doet hij het. Werkt, ik heb het gedaan.
quote:The family of Qriocity services is not available in your country/region.
Dan weet ik t ook niet meer, ik heb het echt een keer gedaan maar dan anders denk ik. Mailtje naar playstation sturen dan maar?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kom tot de optie aanvragen (incl. mailadres en geboortedatum) maar krijg dan alsnog de melding dat het niet werkt in NL
[..]
Gran Turismo ook: http://gamingbolt.com/gt5(...)er-including-new-dlcquote:Op woensdag 28 september 2011 12:19 schreef Slayage het volgende:
Dead Nation krijgt DLC![]()
http://www.eurogamer.net/(...)-devastation-trailer
Hangt van het spel af.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:33 schreef KingLysandus het volgende:
Ik net Ico/ Shadow halen bij Bart Smit. Krijg ik te horen dat ik hem niet mag ruilen omdat hij moet worden geactiveerd.
Volgens haar is dat al een tijdje zo dat je PS3 games moet activeren.![]()
Lijkt me stug. Maar laatste keer dat ik een PS3 game heb gekocht was L.A. Noire. Misschien dat ik het fout heb.
Ik zal het straks wel zien als ik ga spelen. M'n PS3 is namelijk momenteel niet aan internet gekoppeld. Maar ik verwacht dat ze liegt. Gewoon een manier van Bart Smit om ruilen tegen te gaan.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hangt van het spel af.
Driver 3 moet je voor online gamen ook activeren![]()
Zal wel snel de nieuwe trend worden.
Als je hem door wil verkopen en de ander wil er ook mee online dan moet die weer 10 euro betalen.
Ik zeg je dus net dat het niet helemaal achtelijk is.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:38 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik zal het straks wel zien als ik ga spelen. M'n PS3 is namelijk momenteel niet aan internet gekoppeld. Maar ik verwacht dat ze liegt. Gewoon een manier van Bart Smit om ruilen tegen te gaan.
Als dat zo zou zijn dan is dat alleen voor games die je online kunt spelen. De Team Ico Collection heeft geen online gameplay dus hoeft niet geactiveerd te worden.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:38 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik zal het straks wel zien als ik ga spelen. M'n PS3 is namelijk momenteel niet aan internet gekoppeld. Maar ik verwacht dat ze liegt. Gewoon een manier van Bart Smit om ruilen tegen te gaan.
Ik weet toevallig dat ze zo'n soort regeling willen treffen omdat Sony e.d. vindt dat ze teveel inkomsten missen bij het tweedehands doorverkopen van spellen. Het is dus niet gek dat het daadwerkelijk bij elk spel met een online speel mogelijkheid straks wordt doorgevoerd.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:38 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik ga hem ook niet ruilen. Gaat meer om het idee.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan is dat alleen voor games die je online kunt spelen. De Team Ico Collection heeft geen online gameplay dus hoeft niet geactiveerd te worden.
Aan de andere kant.. Waarom zou je in zo'n parel willen ruilen??
Yep. Wel een beetje opletten he?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:11 schreef NutKees het volgende:
FUUUUU.... ligt Ico en SOTC al in de winkel?
En des te minder je er straks voor kunt vragen als je hem doorverkoopt.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat ze zo'n soort regeling willen treffen omdat Sony e.d. vindt dat ze teveel inkomsten missen bij het tweedehands doorverkopen van spellen. Het is dus niet gek dat het daadwerkelijk bij elk spel met een online speel mogelijkheid straks wordt doorgevoerd.
Je kunt beter geld opsparen, de 29e de beta van BF3 downloaden en die spelen tot hij uitkomt in oktober.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:00 schreef Elvi het volgende:
Nou ik heb ook eindelijk een ps3 gekocht hoorNa jaren van twijfelen. En ik heb gewoon tweedehands spellen gekocht
(red dead redemption en little big planet 2. Ben nog bezig met Black Ops te kopen.)
Nee een vriendin van me heeft Black Ops en ik speelde het altijd bij haar. En nu kunnen we samen de zombies te lijf in het comfort van mijn eigen huisquote:Op woensdag 28 september 2011 16:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kunt beter geld opsparen, de 29e de beta van BF3 downloaden en die spelen tot hij uitkomt in oktober.
Dan nog. BF3 jonguh!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee een vriendin van me heeft Black Ops en ik speelde het altijd bij haar. En nu kunnen we samen de zombies te lijf in het comfort van mijn eigen huis
Zombies.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee een vriendin van me heeft Black Ops en ik speelde het altijd bij haar. En nu kunnen we samen de zombies te lijf in het comfort van mijn eigen huis
Zombiesquote:
Mijn vrienden vinden er ook weinig aan en schieten liever elkaar dood.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:57 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die zombies afkraken hebben nooit vrienden over de vloer.
Goddomme... nergens te krijgen hier. 'Hij komt pas de 30e uit mijnheer, een beetje geduld hebben.' AAAAHHHHH... takketeef!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:19 schreef KingLysandus het volgende:
Yep. Wel een beetje opletten he?![]()
Alhoewel ik eerst bij een andere Bart Smit was waar ze me raar aan stonden kijken.
Nog nooit van het spel gehoord. En niet te bestellen.
Bart Smit: de nummer 1 in games? Yeah right.
Ik heb net m'n eerste colos verslagen. Is wel een gaaf spel. En hoefde niks te registreren.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:18 schreef NutKees het volgende:
[..]
Goddomme... nergens te krijgen hier. 'Hij komt pas de 30e uit mijnheer, een beetje geduld hebben.' AAAAHHHHH... takketeef!
Stiekem moet je eerst met Ico beginnen. Stond er net mee in m'n handen..quote:Op woensdag 28 september 2011 18:29 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik heb net m'n eerste colos verslagen. Is wel een gaaf spel. En hoefde niks te registreren.
Ik koop em niet voordat ik een 3d device hebquote:Op woensdag 28 september 2011 18:41 schreef NutKees het volgende:
Tja, ik heb ze beiden al zeker 10x uitgespeeld. Maar ben al 2 jaar aan het wachten om de HD remake te kunnen spelen. Morgen maar eens in de stad hiernaast proberen.
supermario?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wachtwoord teruggevonden in ChromeHad ik noooit geraden
je Kan ook undead nightmare op de kop tikken, lekker online zombies knallen, vind m.leuker dan bo.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:47 schreef Elvi het volgende:
Ach, ieder zn smaak. Ik vind het zombie-gedeelte juist wel leuk en het schieten zelf wat minder.
Waarschijnlijk vanaf een bepaalde tijd.quote:Op donderdag 29 september 2011 07:41 schreef leeroy het volgende:
Ik kan nog steeds de bf3 bèta niet downloaden.
Krijg nog steeds dezelfde melding. Wtf het is donderdag
Vanavond maar even kijken dan!quote:Op donderdag 29 september 2011 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanaf een bepaalde tijd.
Heb hem ook een tijdje gespeeld maar vond de besturing zuigen. Bij gevechten staat er regelmatig iets in je zicht zodat je je vijand niet ziet. Ben benieuwd wat jij er van vind.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb Enslaved besteld van Zavvi.nl voor ¤12,45, het zal me benieuwen
http://bf3timer.com/quote:Op donderdag 29 september 2011 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanaf een bepaalde tijd.
Nope in de Benelux pas vanaf 14:00quote:
quote:Twitter EA_Benelux
Vanaf 14:00 vandaag barst de open beta van #BF3 los! http://on.fb.me/phVPD7
Eten koken en op de bank liggen tot 20.00 en dan je PS3 aanslingeren. Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:38 schreef 67Impala het volgende:
Blegh ik moet tot 18:00 werken en dan is PSN down tot 20:00. Wat een verschrikkelijke timing.. Hopen dat iemand thuis eventjes mijn ps3 aan kan slingeren voor zessen!
quote:Op donderdag 29 september 2011 17:56 schreef NutKees het volgende:
PSN de boom in. Ik ga met een dame in wit gewaad uit een kasteel ontsnappen en reuzen neersabelen.
Wat zou de voucher moeten doen dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:31 schreef NutKees het volgende:
NOU ZEG! Mijn voucher code van Ico/Sotc werk niet...
Wat is dit nou weer voor poep!
Ik gok DLC die normaal geld kost?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat zou de voucher moeten doen dan?
Hij komt toch pas officieel de 30ste uit? Ik zou nog heel even wachten als ik jou wasquote:Op donderdag 29 september 2011 21:45 schreef NutKees het volgende:
2 Dynamic Themes en een of andere achter de schermen video of zo.
Helpdesk bellen of wat? Ik moet en zal die themes krijgen!
Ah okay, ik zat me ook al te ergeren omdat het niet lukte.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:49 schreef NutKees het volgende:
Loos alarm inderdaad, ik lees net ergens dat die DLC pas 10 oktober beschikbaar is.
damn! Ik wil deze game zo fucking graag!quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben nog steeds fuckin' hyped.
Soundtrack lijkt ook weer een muzikale meesterwerk te worden.
Ben in zeven winkels geweest vandaag. Nergens hadden ze 'm verdorie.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:05 schreef Dutchguy het volgende:
Eindelijk Ico/SotC HD in huis. Remember the times...
Ja die zijn er nog.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:39 schreef rakotto het volgende:
Vroeger kon je geld overmaken op een website en werd er een psn card gegenereerd. Bestaat dit nog? Want ik wil dat graag doen
De mijne kwam vandaag!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben in zeven winkels geweest vandaag. Nergens hadden ze 'm verdorie.
Bartsmit.com doet het ook en die vragen wel netjes 20 euro ipv 21 (jouw link) EN heffen geen ideal kosten. Betalen is ook daar een paar minuten later de code in je mailbox. want we blijven. als nederlanders natuurlijk allemaal welop zoek naar de laagste prijsquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja die zijn er nog.
http://www.psncode.nl/eu-psn.php
Gewoon netjes via iDeal of Paypal betalen en meteen de code krijgen.
In de verkoop want?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben mijn HD games en installs van mijn ps3 af aan het gooien + save games in cloud gezet.
Ben mijn ps3 slim aan het klaar maken voor de verkoop![]()
Denk je dat het zo'n vaart zal lopen dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Je kan op dit moment nog niet inschrijven![]()
Eh, de Sims.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:37 schreef Façade het volgende:
Hoi, zojuist een PS3 gekocht, zijn er nog suggesties voor vriendin-vriendelijke games naast Little Big Planet en Flower?
Oh. Nouja, het had gekund.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:06 schreef Façade het volgende:
Daar wordt niemand vrolijk van.Ik ga wel voor Majin and the Forsaken Kingdom.
Dat ze het überhaupt op een console releasen, zoals Battle for Middle Earth. Niet te doen met een controller.quote:
Nee, dat is waar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:11 schreef Façade het volgende:
[..]
Dat ze het überhaupt op een console releasen, zoals Battle for Middle Earth. Niet te doen met een controller.
Oh, misschien kan het ook met de Move.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Sims met een controller. Volgens mij werkt dat echt bagger.
Het werkt uitstekend hoor...quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Sims met een controller. Volgens mij werkt dat echt bagger.
Ze is nog een noobje, een beetje langzaam beginnen is wel op z'n plaats.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:05 schreef Elvi het volgende:
Vrouw-vriendelijke gamesAlsof we niet van schieten houden
Ratched and Clank games zijn mooi, leuk en niet moeilijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:12 schreef Façade het volgende:
[..]
Ze is nog een noobje, een beetje langzaam beginnen is wel op z'n plaats.
Of met z'n 4enquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Of Tetris natuurlijk, kost 10 euro in de store en is zwaar verslavend. Kun je ook met z'n tweeën spelen.
Press Clit to continue.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:56 schreef remcheese het volgende:
[..]
Iemand met 3 vriendinnen hoort geen tijd te hebben om te gamen
Tuurlijk wel. Die 3 vriendinnen moeten net zo goed een keer het huishouden doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:56 schreef remcheese het volgende:
[..]
Iemand met 3 vriendinnen hoort geen tijd te hebben om te gamen
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Sony Entertainment Benelux (SCEB) komt dit najaar met twee nieuwe gelimiteerde edities van de
Comment op dat blog:quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:13 schreef Aether het volgende:
PS2 classics à $9,99 op PSN.
Europa volgt binnenkort?
Uiteraard ...quote:+ Morgan Haro on October 3rd, 2011 at 9:14 am said:
Only On PSN is only for US, Canada, Mexico, and Brazil
Mwa valt mee, derdequote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef LostFormat het volgende:
Hoi,
Ik zoek games die ik uit de PS store kan vissen die tof zijn met z'n tweeen en niet al te moeilijk aangezien ik het met m'n vriendin wil spelen. Iemand suggesties?
Platformers met z'n 2en?quote:
Leuke 2 player games zijn toch wel de puzzelachtige games. Lumines, alle pixeljunk games, Critter Crunch, Chime, Tetris. Dat soort games.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef LostFormat het volgende:
Hoi,
Ik zoek games die ik uit de PS store kan vissen die tof zijn met z'n tweeen en niet al te moeilijk aangezien ik het met m'n vriendin wil spelen. Iemand suggesties?
Had je beter een Wii kunnen nemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef LostFormat het volgende:
Hoi,
Buzz, Singstar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:04 schreef LostFormat het volgende:
Chimes net gedownt en die is echt tof. Maar snel met z'n tweeen proberen.
En ik zoek inderdaad van die makkelijk instapbare games zoals de wii ze heeft. Bestaat er niet iets als marioparty oid?
Singleplayer toch niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:42 schreef FinalD87 het volgende:
Even wachten op Uncharted 3, kun je met z'n tweeën co-op spelen.
Dan kan je echt beter een Wii nemen... Ik werd zelf gek van die spellen (zijn alleen leuk als je ze met meerdere mensen speelt en ik heb niet zoveel vriendenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:04 schreef LostFormat het volgende:
Chimes net gedownt en die is echt tof. Maar snel met z'n tweeen proberen.
En ik zoek inderdaad van die makkelijk instapbare games zoals de wii ze heeft. Bestaat er niet iets als marioparty oid?
Ahhwwwwquote:
Schijnt dat er twee soorten wit zijn: Classic (krijgt Europa) en Ceramic. Ceramic is alleen in Japan uitgebracht en is iets witter dan Classic (oogt iets geler).quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Mwa valt mee, derde![]()
-Launch 60gb
-Launch slim 120gb
-Launch slim wit 320gb
Niet de 'echte' hele singleplayer, maar specifieke co-op-missies die je splitscreen kunt spelen. Volgens mij kun je ook splitscreen multiplayeren (met afzonderlijke PSN-accounts).quote:
Pixeljunk Monsters!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef LostFormat het volgende:
Hoi,
quote:
En 1 van de beste tower defence games, win/win!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:00 schreef Poit het volgende:
[..]![]()
Een van de leukste Co op games ooit. Goed te doen met een jointje erbij
Jammer dat er (zeer waarschijnlijk) geen deel 2 komt
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:18 schreef Aether het volgende:
[..]
Schijnt dat er twee soorten wit zijn: Classic (krijgt Europa) en Ceramic. Ceramic is alleen in Japan uitgebracht en is iets witter dan Classic (oogt iets geler).
Dat wordt importerenquote:
Echt geweldig inderdaadquote:
Mogelijk ook uitgebracht in Amerika?quote:
Ik vind de classic nu echt teringlelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Mogelijk ook uitgebracht in Amerika?
Classic White vs. Ceramic White
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ceramic White is alleen in Azië uitgebracht.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vind de classic nu echt teringlelijk.
Welke was de witte versie die al jaren bestaat in japan?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Mogelijk ook uitgebracht in Amerika?
Classic White vs. Ceramic White
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die mooier dan die neppe spierwittequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Lijkt wel of die 10 jaar in een rokers hok heeft gestaan.
Zielig , alleen, genegeerd en mishandeld![]()
Maar ik ga hem natuurlijks wel halen,mijn slim is immers al 2 jaaar oud![]()
Kan niet heej![]()
Zou je eens een foto kunnen posten als je hem hebt? Ben benieuwd hoe hij het in het echt uit ziet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Lijkt wel of die 10 jaar in een rokers hok heeft gestaan.
Zielig , alleen, genegeerd en mishandeld![]()
Maar ik ga hem natuurlijks wel halen,mijn slim is immers al 2 jaaar oud![]()
Kan niet heej![]()
Nooit op recensies afgaan. Ook vaak met films, laag cijfer. Zelf vind ik hem dan wel geniaal !quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Iemand toevallig al x-men destiny gespeeld? Wilde hem graag hebben (want x-fan) en de trailer en t idee leken me leuk. Maar de recensie op gamespot is echt vernietigend.... Dus vroeg me af of iemand hier er al iets van wist.
Nooit?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nooit op recensies afgaan. Ook vaak met films, laag cijfer. Zelf vind ik hem dan wel geniaal !
Ik pas. Dat is echt de zoveelste recensie die iets eensgelijks zegt.quote:Are you enough of an X-Men fan to sit through mindless, button mashing action, where you don’t even get to play as Wolverine, Cyclops, Magneto, or any of your favorite X-Men? I know, it’s very tough, especially since it will only take about eight hours to complete, and much less if you could actually skip cutscenes. However, when you take into account that the entire game, from voice acting, to visuals, to combat, to powers is completely and utterly uninspired, I think the choice is clear: pass on this mediocre mess of rehashed gameplay features and read the comic itself if you want to experience the only good Destiny has to offer. X-Men: Destiny is not really an awful game, it’s just awfully freakin’ boring.
Zag hem net en wilde hem ook gaan posten, geweldig!quote:
Heb de codes niet bij de hand, maar heb Uncharted 2 Special Edition gekocht uit de UK, voor de bijbehorende content heb ik een aparte UK-account aan moeten maken omdat die in de NL-store niet te gebruiken was.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zou iemand me kunnen vertellen of de Nederlandse/Europese BCES codes hetzelfde zijn als de Engelse voor Uncharted 1 en 2?
Of iig wat zijn de BCES codes zoals jullie ze hebben
De Engelse weet ik:
BCES-00065/P voor Uncharted 1
BCES-00727 voor Uncharted2
BCES-00065P is de code op mijn UC1 (NL platinum)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zou iemand me kunnen vertellen of de Nederlandse/Europese BCES codes hetzelfde zijn als de Engelse voor Uncharted 1 en 2?
De Engelse weet ik:
Al een boek geprobeerd?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Echter sinds vandaag leest het kreng niks meer, geen game,bluray,dvd,muziek cd enz.![]()
Sjezus, das matig ja...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:30 schreef maxburger het volgende:
Jeej, mijn tweede YLOD!. Deze keer geen fix meer en ook geen nieuwe. Ik ben klaar met de PS3.
Geen garantie na de fix?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:30 schreef maxburger het volgende:
Jeej, mijn tweede YLOD!. Deze keer geen fix meer en ook geen nieuwe. Ik ben klaar met de PS3.
Daarom vroeg ik het ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb de codes niet bij de hand, maar heb Uncharted 2 Special Edition gekocht uit de UK, voor de bijbehorende content heb ik een aparte UK-account aan moeten maken omdat die in de NL-store niet te gebruiken was.
Misschien niet helemaal antwoord op je vraag, maar als je Sony games koopt, kan je over het algemeen alleen DLC en andere content downloaden met een bijbehorende account uit die specifieke regio / markt.
Wel regio vrij dus, maar stiekem niet helemaal.
Als het zoveel geld scheelt dan koop je toch gewoon GEEN DLC? En anders maak je een UK account aan voor de DLC, zodra het gedownload is kan je het op alle accounts gebruiken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook.
Het lijkt er nml idd op dat Uncharted 2 een andere BCES heeft. En das kut, aangezien de combopack in de Uk zoveel goedkoper ios..
Lol wtfbbq, die eerste en tweede zouden evt nog kunnen maar die derde en vierde zijn echt te druk voor woordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plakken jullie alle games op de muur of zo dat jullie je druk maken over artwork van het hoesje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
De eerste is, op één kleine wijziging na (triology), het origineel
Natuurlijk is de game zelf het belangrijkst, maar ik vind alle facetten interessant. Ook de verpakkingquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Plakken jullie alle games op de muur of zo dat jullie je druk maken over artwork van het hoesje?
Bij mij liggen de dozen gewoon op een stapel en kijk ik eigenlijk nooit meer om naar hoe het hoesje eruit ziet. Zolang het spel maar leuk is.
Volgens mij zijn die kaartjes redelijk prijsconstant.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:24 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een idee waar je goedkoop van die playstation network kaartjes kunt kopen? Geen idee of er ergens acties zijn oid.
Af en toe zijn er wel acties. Het liefste zoek iets online, waarbij je de code direct hebt. Ik denk dat ik dan maar de normale prijs pak.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die kaartjes redelijk prijsconstant.
Nee maar bij Gamecardsdirect krijg je ze meteen na betaling. Overigens hoor ik ook graag andere alternatieven, vooral qua prijs.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Af en toe zijn er wel acties. Het liefste zoek iets online, waarbij je de code direct hebt. Ik denk dat ik dan maar de normale prijs pak.
Iemand toevallig ervaring met psncode.nl?
http://www.bartsmit.com/playstation-network-voucher-e20-download ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee maar bij Gamecardsdirect krijg je ze meteen na betaling. Overigens hoor ik ook graag andere alternatieven, vooral qua prijs.
Thanks!quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:43 schreef MarkM het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/playstation-network-voucher-e20-download ?
Let wel op de hoogte/dikte van de schijf. Max 9.5mm.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Zit er nog een maximum kwa HD wat erin de PS3 past? Mits 2.5 uiteraard.
Ik heb al 1 TB schijven voorbij zien komen,die zijn overigens alleen nog maar 3.5 ,zover ik kan vinden dan
*edit.
Al gevonden 2 TB dus
Iddquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Let wel op de hoogte/dikte van de schijf. Max 9.5mm.
Veel grotere 2.5" HDD's hebben een extra platter, maar dat maakt de disk fysiek ook dikker. (12.5 mm) en dat past niet.
quote:An Important Message From Sony’s Chief Information Security Officer
We want to let you know that we have detected attempts on Sony Entertainment Network, PlayStation Network and Sony Online Entertainment (“Networks”) services to test a massive set of sign-in IDs and passwords against our network database. These attempts appear to include a large amount of data obtained from one or more compromised lists from other companies, sites or other sources. In this case, given that the data tested against our network consisted of sign-in ID-password pairs, and that the overwhelming majority of the pairs resulted in failed matching attempts, it is likely the data came from another source and not from our Networks. We have taken steps to mitigate the activity.
Less than one tenth of one percent (0.1%) of our PSN, SEN and SOE audience may have been affected. There were approximately 93,000 accounts globally (PSN/SEN: approximately 60,000 accounts; SOE: approximately 33,000) where the attempts succeeded in verifying those accounts’ valid sign-in IDs and passwords, and we have temporarily locked these accounts. Only a small fraction of these 93,000 accounts showed additional activity prior to being locked. We are currently reviewing those accounts for unauthorized access, and will provide more updates as we have them. Please note, if you have a credit card associated with your account, your credit card number is not at risk. We will work with any users whom we confirm have had unauthorized purchases made to restore amounts in the PSN/SEN or SOE wallet.
As a preventative measure, we are requiring secure password resets for those PSN/SEN accounts that had both a sign-in ID and password match through this attempt. If you are in the small group of PSN/SEN users who may have been affected, you will receive an email from us at the address associated with your account that will prompt you to reset your password.
Similarly, the SOE accounts that were matched have been temporarily turned off. If you are among the small group of affected SOE customers, you will receive an email from us at the address associated with your account that will advise you on next steps in order to validate your account credentials and have your account turned back on.
We want to take this opportunity to remind our consumers about the increasingly common threat of fraudulent activity online, as well as the importance of having a strong password and having a username/password combination that is not associated with other online services or sites. We encourage you to choose unique, hard-to-guess passwords and always look for unusual activity in your account.
quote:Kwaadwillenden kraken wachtwoorden 93.000 PSN-accounts
Door Arnoud Wokke, woensdag 12 oktober 2011 07:54, views: 12.088
Kwaadwillenden hebben bij 93.000 leden van PlayStation Network en Sony Entertainment Online-service het wachtwoord gekraakt. De gekraakte wachtwoorden kwamen vermoedelijk uit uitgelekte databases van andere diensten.
De kraakpoging is geslaagd bij 60.000 klanten van PSN en Sony Entertainment Network, en bij 33.000 leden van Sony Entertainment Online. Dat heeft Sony zelf bekendgemaakt. De PlayStation-maker heeft de bewuste accounts op slot gezet en analyseert of kwaadwillenden iets hebben gedaan met de gekraakte accounts. Sony beweert dat op de gekraakte accounts niet veel activiteit is geweest.
Kwaadwillenden konden de kraakpoging doen door loginnamen en wachtwoorden te gebruiken die afkomstig zijn van uitgelekte databases van andere diensten, suggereert Sony. Veel mensen gebruiken voor diverse diensten dezelfde gebruikersnamen en wachtwoorden, waardoor zij vatbaar zijn voor dit soort kraakpogingen. Sony kwam de kraak op het spoor toen er veel loginpogingen achter elkaar waren gedaan.
Klanten die getroffen zijn door de kraakpoging kunnen tijdelijk niet inloggen. Creditcardgegevens zijn niet in het geding geweest, zegt Sony. Zij krijgen een e-mail met instructies om hun account weer te activeren. De kraak is gelukt bij minder dan 0,1 procent van de accounts, claimt Sony. Dit voorjaar werd PlayStation Network gehackt. Bij deze hack, veel geraffineerder dan de recente kraakpoging, werden de accountgegevens van tientallen miljoenen PSN-gebruikers ontvreemd.
Uncharted 1 is wel hetzelfde.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
De Engelse weet ik:
Hoe lang duurt dat voordat je die binnen hebt? Heb hem eerder op de avond gekocht, maar heb nog geen e-mail ontvangen met de instructies hoe ik die download.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:43 schreef MarkM het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/playstation-network-voucher-e20-download ?
Meestal met een kwartiertje, hooguit 20 minuten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat voordat je die binnen hebt? Heb hem eerder op de avond gekocht, maar heb nog geen e-mail ontvangen met de instructies hoe ik die download.
Ook al in je spam-folder gekeken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat voordat je die binnen hebt? Heb hem eerder op de avond gekocht, maar heb nog geen e-mail ontvangen met de instructies hoe ik die download.
Waarom zou je willen betalen voor PSN?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:24 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een idee waar je goedkoop van die playstation network kaartjes kunt kopen? Geen idee of er ergens acties zijn oid.
Dan kan je bepaalde dingen kopen in de PSN storequote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom zou je willen betalen voor PSN?
Noem eens iets dat noemenswaardig is om überhaupt te overwegen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dan kan je bepaalde dingen kopen in de PSN store
Flower.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Noem eens iets dat noemenswaardig is om überhaupt te overwegen.
Ik heb vanochtend een e-mail gestuurd en niet veel later kreeg ik van de klantenservice een nieuwe of dezelfde code. Nog niet geprobeerd, maar ik verwacht dat die wel werktquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:05 schreef remcheese het volgende:
[..]
Meestal met een kwartiertje, hooguit 20 minuten.
Als je dus nog steeds niet s hebt, zou ik eens met ome bart bellen
Tetris. En Vietnam voor Battlefield Bad Company 2.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Noem eens iets dat noemenswaardig is om überhaupt te overwegen.
Omdat er zo en dan best grappige gratis spellen tussen staan. Of je andere spellen met een flinke korting kan aanschaffen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom zou je willen betalen voor PSN?
Zover ik weet niet in de oldschool NES en Gameboy versies. Die Hold functie is erg prettig..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:19 schreef Meike26 het volgende:
Een maandje geleden ofzo even Tetris gedownload, maar het was de 10 euro meer dan waard !! Erg veel genoten al. Het oude Tetris in een nieuw jasje. Tetris tune is ver 21-eeuwst en er is een Hold-functie toegevoegd voor Tetris-blocks... Of zat dit al in het oude Tetris op Game-boy ?
Dat is toch die app waarmee je via de pc kan streamen naar de ps3?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:40 schreef CoExist het volgende:
PS3 Media Server 1.40.0 is released!
http://www.ps3mediaserver.org/
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is toch die app waarmee je via de pc kan streamen naar de ps3?
Mijn vriendin zit echt al op 450k bij de gewone mode.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Zover ik weet niet in de oldschool NES en Gameboy versies. Die Hold functie is erg prettig..
Tetris blijft een geniaal spel
Waar ik alleen een beetje van baal is dat ik de highscore van m'n eerste endlessmode niet meer verbeterd krijg
Volgend jaar pasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]![]()
En straks Journey van dezelfde studio.
Oh ja, glad vergeten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]![]()
Dat is zo'n gruwelijk tof spel. Zo anders dat het Flower weer doet vergeten. Day one.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]![]()
Beta smaakte absoluut naar meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef Façade het volgende:
Mijn niet gamende vriendin speelt nu al 5 uur Heavy Rain, het begint te komen.
Japanse release is half november.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb er zin an
Wanneer is de (Jap) release
Gewoon nog een keer quoten. Zo mooiquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:43 schreef Aether het volgende:
Gepikt van http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=448638
[ afbeelding ]
Ben nu bezig met Ico. Dacht dat de game erg verouderd aan zou voelen maar dat valt erg mee. Hij is nog net zo leuk en sfeervol als op de PS2.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef sjeppert het volgende:
iemand hier die Ico & Shadow of the colossus (her)speelt
Wat vinden we ervan?
In 2012, Namco brengt de game ook naar Europaquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:24 schreef rakotto het volgende:
Te bruut Roy. Hoe heet ie? Komt er een engelstalige release?
Ik ga gewoon voor de Engelse versie van de game. Alle Ghibli-films die ik heb gezien, heb ik ook in het Engels gekeken...quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:59 schreef Yachiru het volgende:
Ik ben echt zo erg verliefd op die game!
Hoop wel dat ze de Japanse stemmen er in laten, want Studio Ghibli producties horen imo niet Engels gesproken te zijn!Of nouja, dat je iig kunt kiezen welke taal je wilt, want vast niet iedereen wil Japans.
Ik ben trouwens bezig met Ico, voor degene die t vroeg! Had vroeger geen PS2 dus dit is de eerste keer dat ik 'em speel, en ik vind het echt helemaal geweldig!
Ik speel echt teveel games door elkaar. Heb Costume Quest en Stacking tussendoor gespeeld, en ik moet ook nodig verder met FF XIII (hè Roy?)
Costume Quest is deze maand trouwens gratis bij Playstation +
Ik had 'em vorig jaar al gekocht, alleen toen niet uitgespeeld omdat er een stomme bug in zat waardoor je niet verder kon, en de patch fixte alleen de game zelf en niet de save file.. Maar goed, vind het een super leuke game dus dat stuk nog eens doorspelen was geen strafEn het laatste gedeelte en de DLC waren het ook zeker waard!
Ni no kuni. En ja, volgend jaar kun je het in het Engels spelen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:24 schreef rakotto het volgende:
Te bruut Roy. Hoe heet ie? Komt er een engelstalige release?
Staat al in de pre orderquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:17 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.bartsmit.com/playstation-3-wit-320-gb-2-controllers
Wanneer ergens volgend jaar? Ik ga echt niet tot juli wachten ofzoquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ni no kuni. En ja, volgend jaar kun je het in het Engels spelen.
Ze moesten me vorig jaar samoerai-style wegslaan bij Level-5 op de TGS
http://games.fok.nl/preview/408205/1/1/100/ni-no-kuni.html
Zonde dat er dan geen bundel met game(s) uitkomt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:17 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.bartsmit.com/playstation-3-wit-320-gb-2-controllers
Sommige Ghibli films hebben een goede dub, maar bij de meeste zou ik toch Japans kiezen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga gewoon voor de Engelse versie van de game. Alle Ghibli-films die ik heb gezien, heb ik ook in het Engels gekeken...
Ik heb games zat, nu alleen weer een consolequote:Op maandag 17 oktober 2011 17:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zonde dat er dan geen bundel met game(s) uitkomt.
Wat betreft Ni No Kuni: Ziet er veelbelovend uit, maar idd alleen interessant wanneer je de optie hebt voor de originele taal (zoals je gewend bent van mij...)
Er kwam in Japan toch ook een speciale PS3 versie van die game uit?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
NinoKuni Shiroki Seihai no Joou Ni no Kuni Shikkoku Madoshi (Asian)-PREORDER
$ 94 dollar![]()
Wat heb je daaraan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is toch die app waarmee je via de pc kan streamen naar de ps3?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Waaaaaaaat![]()
![]()
Dit soort dingen moet je niet tegen mij zeggen![]()
Klinkt als een normale prijs voor die regio.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
NinoKuni Shiroki Seihai no Joou Ni no Kuni Shikkoku Madoshi (Asian)-PREORDER
$ 94 dollar![]()
I knowquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Waaaaaaaat![]()
![]()
Dit soort dingen moet je niet tegen mij zeggen![]()
twitter:PlayStation twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 07:01:30A new, non-mandatory PS3 firmware update, v3.73, is now available. Stability during use of certain PS3 format software has been improved. reageer retweet
Daar is niets over bekend.17-11 komt ie in japan uit. En het boek is standaard, alleen in japan. Schijnt. Al zou ik echt graag extra betalen om dat ook in het westen hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Wanneer ergens volgend jaar? Ik ga echt niet tot juli wachten ofzo
Aah, zal wel security issues zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:05 schreef Godtje het volgende:
twitter:PlayStation twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 07:01:30A new, non-mandatory PS3 firmware update, v3.73, is now available. Stability during use of certain PS3 format software has been improved. reageer retweet
De game zag ik vier jaar terug, toen ik als normaal persoontje op de TGS was. Dat was de DS-versie, maar toen hadden ze dat idee van dat boek er al bij. Dat lag er achter glas bijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:30 schreef rakotto het volgende:
[..]
Aah, zal wel security issues zijn.Ik las gisteren dat het mogelijk is om 3.72 te downgraden... Of het waar is, geen flauw idee.
En Joou Ni no Kuni kende ik van een paar maanden terug, maar raaktte er nooit geintersseerd in omdat ik nooit naar de trailer keek. Domme ik.
Wat doet dat mannetje er op met die emmer aan zijn neus ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:28 schreef Aether het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Klinkt als een normale prijs voor die regio.
Da's een lantaarn, en hij speelt een belangrijke rol in het spel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:01 schreef janrad het volgende:
[..]
Wat doet dat mannetje er op met die emmer aan zijn neus ?
Ik heb er ook zin in! Ben ook mee aan het doen met het Kuifje spel (Treasure hunt van CataWiki). Hoop dat ik daar het spel win, zou mooi meegenomen zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kuifje in pre-order gezet bij Zavvi. Voor minder iets minder dan 40 pond krijg je de game én de cartoon op blu ray
Fuck Uncharted, Battlefield en Skyrim, DIT is de beste aankoop van het jaar
Holy crap. 180 eurie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
http://www.ebay.com/itm/N(...)f8b1c3#ht_1443wt_882
![]()
![]()
Bij mij staat er dollar? En zoveel goedkoper zijn de games niet geworden hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:45 schreef rakotto het volgende:
[..]
Holy crap. 180 eurie?Het doet me denken aan games die toen 160 gulden kostten.
wtf! waarom zou je daar zoveel geld voor willen neertellen? en wanneer kunnen we em eigenlijk hier verwachten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
![]()
Play Asia heeft 'm voor $113.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
![]()
Games zijn duurder geworden helaas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij staat er dollar? En zoveel goedkoper zijn de games niet geworden hoor
Je komt zeker nooit op de gamessite? En ik maar die game in de aandacht krijgen daar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
wtf! waarom zou je daar zoveel geld voor willen neertellen? en wanneer kunnen we em eigenlijk hier verwachten?
Heb de boel van de officiële website afgehaald dus ik gok dat ze daar de laatste versie hebben staan? Verder ook helemaal geen ervaring met PMS maar eergister even geprobeerd en toen kwam ik dit tegen. Werkt wel mooi trouwens.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je de nieuwste versie? Ik had dat vroeger ook, maar nu heb ik nergens meer last van. Het feit dat een bestand op de PC werkt en via PMS niet zegt niets overigens, dat heb ik wel vaker.
Hmm, dan weet ik niet wat er fout gaat. Ik heb geen verstand van de technische achtergrond enzo, het werkt en that's itquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb de boel van de officiële website afgehaald dus ik gok dat ze daar de laatste versie hebben staan? Verder ook helemaal geen ervaring met PMS maar eergister even geprobeerd en toen kwam ik dit tegen. Werkt wel mooi trouwens.
Gaat je pc niet toevallig in een soort slaapstand? Energiebesparing die de schijven uitzet na twintig minuten??quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Zijn hier mensen die PS3 media server gebruiken om bestanden van hun pc naar PS3 te streamen?
Het werkt geweldig allemaal op een ding na. Als ik afleveringen kijk van 22 minuten stopt hij rond 20 minuten. Nou maakt dat op zich niet zo veel uit omdat die laatste 2 minuten toch aftiteling/opbouw naar de volgende aflevering zijn maar ik zou wel graag willen weten waar dit door wordt veroorzaakt.
Hij stopt niet bij de 20 minuten maar hij gaat op pause en wil niet verder. Als ik naar het scene kiezen menu ga zegt hij bij de laatste 2 minuten dat de scenes corrupt zijn. Echter werken ze op de PC wel gewoon.
'2012'quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:50 schreef Dutchguy het volgende:
Al bekend wanneer die HD-remake van Final Fantasy X voor PS3 komt?
Dat is inderdaad erg ruim maar toch voor mij eentje om in de gaten te houden. Tegen die tijd dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral als je het origineel nooit hebt gespeeld mis je wat. Ik zou aanraden die toch zeker te spelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef Slayage het volgende:
ben eindelijk begonnen met MGS4, heb nooit eerder een MGS game gespeeld en er zijn in het begin zo ontzettend veel verwijzingen naar eerdere delen echt lekker is het niet, alsof je midden in een verhaal binnenkomt krijg nu het gevoel dat ik toch veel heb gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had 'em net voor MGS4 weer gespeeld en zo lelijk vond ik het niet eens. Daarna nog delen 2 en 3 op de PS2 gespeeld en daarna MGS4. Ben van plan dit weer te doen als de HD-versies uitkomen
[ Bericht 0% gewijzigd door FinalD87 op 20-10-2011 18:34:45 ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:35 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Vooral als je het origineel nooit hebt gespeeld mis je wat. Ik zou aanraden die toch zeker te spelen.HD versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had 'em net voor MGS4 weer gespeeld en zo lelijk vond ik het niet eens. Daarna nog delen 2 en 3 op de PS2 gespeeld en daarna MGS4. Ben van plan dit weer te doen als de HD-versie uitkomenMGS
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben zelf geen racegame liefhebber maar mensen die dat wel zijn en GT5 nog willen halen, hij is momenteel van 59 euro afgeprijsd naar 24 bij Nedgame.
Best duur nog. Beide liggen voor ongeveer 20 pond bij Amazon en de platinum GT5 is maar 15 pondquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:41 schreef boem-dikkie het volgende:
En Space Marine ook verkrijgbaar voor 33.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:35 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Vooral als je het origineel nooit hebt gespeeld mis je wat. Ik zou aanraden die toch zeker te spelen.maar er staan zo ontzettend veel games die ik nog moet spelen en mn backlog is behoorlijk klein geworden en om nu de MGS reeks bij te plakken, maarja misschien pak ik die had remake ooit nog wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had 'em net voor MGS4 weer gespeeld en zo lelijk vond ik het niet eens. Daarna nog delen 2 en 3 op de PS2 gespeeld en daarna MGS4. Ben van plan dit weer te doen als de HD-versies uitkomenIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Haha voor mijn doen best goedkoop, ik bestel nooit spul.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Best duur nog. Beide liggen voor ongeveer 20 pond bij Amazon en de platinum GT5 is maar 15 pond
Je kan MGS niet spelen zonder vorige delen eerst gespeeld te hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef Slayage het volgende:
ben eindelijk begonnen met MGS4, heb nooit eerder een MGS game gespeeld en er zijn in het begin zo ontzettend veel verwijzingen naar eerdere delen echt lekker is het niet, alsof je midden in een verhaal binnenkomt krijg nu het gevoel dat ik toch veel heb gemist
quote:All 4 One is a particularly frustrating game as it bears all the hallmarks of a cheap kids movie tie-in, yet comes from a studio that can do so much better and uses characters with more charm and style than they've been allowed to show. At the most fundamental level there's nothing tragically wrong with the game, it just displays a lack of imagination that chafes against the legacy of a series that has never been short of ideas. For a game with that sort of pedigree, average simply isn't good enough.
5/10
Dit is ook mijn motivering.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was ook nooit van plan om hem te kopen terwijl ik de andere wel heb.
Compleet ander spel.
Jammer, ik had wel weer zin in een goede R & C gamequote:
Hij is bij veel winkels nu al te koop voor 19 euro...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben zelf geen racegame liefhebber maar mensen die dat wel zijn en GT5 nog willen halen, hij is momenteel van 59 euro afgeprijsd naar 24 bij Nedgame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |