Zombiesquote:
Mijn vrienden vinden er ook weinig aan en schieten liever elkaar dood.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:57 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die zombies afkraken hebben nooit vrienden over de vloer.
Goddomme... nergens te krijgen hier. 'Hij komt pas de 30e uit mijnheer, een beetje geduld hebben.' AAAAHHHHH... takketeef!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:19 schreef KingLysandus het volgende:
Yep. Wel een beetje opletten he?![]()
Alhoewel ik eerst bij een andere Bart Smit was waar ze me raar aan stonden kijken.
Nog nooit van het spel gehoord. En niet te bestellen.
Bart Smit: de nummer 1 in games? Yeah right.
Ik heb net m'n eerste colos verslagen. Is wel een gaaf spel. En hoefde niks te registreren.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:18 schreef NutKees het volgende:
[..]
Goddomme... nergens te krijgen hier. 'Hij komt pas de 30e uit mijnheer, een beetje geduld hebben.' AAAAHHHHH... takketeef!
Stiekem moet je eerst met Ico beginnen. Stond er net mee in m'n handen..quote:Op woensdag 28 september 2011 18:29 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik heb net m'n eerste colos verslagen. Is wel een gaaf spel. En hoefde niks te registreren.
Ik koop em niet voordat ik een 3d device hebquote:Op woensdag 28 september 2011 18:41 schreef NutKees het volgende:
Tja, ik heb ze beiden al zeker 10x uitgespeeld. Maar ben al 2 jaar aan het wachten om de HD remake te kunnen spelen. Morgen maar eens in de stad hiernaast proberen.
supermario?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wachtwoord teruggevonden in ChromeHad ik noooit geraden
je Kan ook undead nightmare op de kop tikken, lekker online zombies knallen, vind m.leuker dan bo.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:47 schreef Elvi het volgende:
Ach, ieder zn smaak. Ik vind het zombie-gedeelte juist wel leuk en het schieten zelf wat minder.
Waarschijnlijk vanaf een bepaalde tijd.quote:Op donderdag 29 september 2011 07:41 schreef leeroy het volgende:
Ik kan nog steeds de bf3 bèta niet downloaden.
Krijg nog steeds dezelfde melding. Wtf het is donderdag
Vanavond maar even kijken dan!quote:Op donderdag 29 september 2011 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanaf een bepaalde tijd.
Heb hem ook een tijdje gespeeld maar vond de besturing zuigen. Bij gevechten staat er regelmatig iets in je zicht zodat je je vijand niet ziet. Ben benieuwd wat jij er van vind.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb Enslaved besteld van Zavvi.nl voor ¤12,45, het zal me benieuwen
http://bf3timer.com/quote:Op donderdag 29 september 2011 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanaf een bepaalde tijd.
Nope in de Benelux pas vanaf 14:00quote:
quote:Twitter EA_Benelux
Vanaf 14:00 vandaag barst de open beta van #BF3 los! http://on.fb.me/phVPD7
Eten koken en op de bank liggen tot 20.00 en dan je PS3 aanslingeren. Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:38 schreef 67Impala het volgende:
Blegh ik moet tot 18:00 werken en dan is PSN down tot 20:00. Wat een verschrikkelijke timing.. Hopen dat iemand thuis eventjes mijn ps3 aan kan slingeren voor zessen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |