http://qriocity.com/quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:02 schreef delano.888 het volgende:
Neehoor er is nog zon site die wel werkt, wacht ff
Die ja, werkt wel in nederland, klik op die link, dan krijg je een andere link, haal je unsupported weg, dan doet hij het. Werkt, ik heb het gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://qriocity.com/
werkt niet in nederland
Ik kom tot de optie aanvragen (incl. mailadres en geboortedatum) maar krijg dan alsnog de melding dat het niet werkt in NLquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die ja, werkt wel in nederland, klik op die link, dan krijg je een andere link, haal je unsupported weg, dan doet hij het. Werkt, ik heb het gedaan.
quote:The family of Qriocity services is not available in your country/region.
Dan weet ik t ook niet meer, ik heb het echt een keer gedaan maar dan anders denk ik. Mailtje naar playstation sturen dan maar?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kom tot de optie aanvragen (incl. mailadres en geboortedatum) maar krijg dan alsnog de melding dat het niet werkt in NL
[..]
Gran Turismo ook: http://gamingbolt.com/gt5(...)er-including-new-dlcquote:Op woensdag 28 september 2011 12:19 schreef Slayage het volgende:
Dead Nation krijgt DLC![]()
http://www.eurogamer.net/(...)-devastation-trailer
Hangt van het spel af.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:33 schreef KingLysandus het volgende:
Ik net Ico/ Shadow halen bij Bart Smit. Krijg ik te horen dat ik hem niet mag ruilen omdat hij moet worden geactiveerd.
Volgens haar is dat al een tijdje zo dat je PS3 games moet activeren.![]()
Lijkt me stug. Maar laatste keer dat ik een PS3 game heb gekocht was L.A. Noire. Misschien dat ik het fout heb.
Ik zal het straks wel zien als ik ga spelen. M'n PS3 is namelijk momenteel niet aan internet gekoppeld. Maar ik verwacht dat ze liegt. Gewoon een manier van Bart Smit om ruilen tegen te gaan.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hangt van het spel af.
Driver 3 moet je voor online gamen ook activeren![]()
Zal wel snel de nieuwe trend worden.
Als je hem door wil verkopen en de ander wil er ook mee online dan moet die weer 10 euro betalen.
Ik zeg je dus net dat het niet helemaal achtelijk is.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:38 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik zal het straks wel zien als ik ga spelen. M'n PS3 is namelijk momenteel niet aan internet gekoppeld. Maar ik verwacht dat ze liegt. Gewoon een manier van Bart Smit om ruilen tegen te gaan.
Als dat zo zou zijn dan is dat alleen voor games die je online kunt spelen. De Team Ico Collection heeft geen online gameplay dus hoeft niet geactiveerd te worden.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:38 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik zal het straks wel zien als ik ga spelen. M'n PS3 is namelijk momenteel niet aan internet gekoppeld. Maar ik verwacht dat ze liegt. Gewoon een manier van Bart Smit om ruilen tegen te gaan.
Ik weet toevallig dat ze zo'n soort regeling willen treffen omdat Sony e.d. vindt dat ze teveel inkomsten missen bij het tweedehands doorverkopen van spellen. Het is dus niet gek dat het daadwerkelijk bij elk spel met een online speel mogelijkheid straks wordt doorgevoerd.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:38 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik ga hem ook niet ruilen. Gaat meer om het idee.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan is dat alleen voor games die je online kunt spelen. De Team Ico Collection heeft geen online gameplay dus hoeft niet geactiveerd te worden.
Aan de andere kant.. Waarom zou je in zo'n parel willen ruilen??
Yep. Wel een beetje opletten he?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:11 schreef NutKees het volgende:
FUUUUU.... ligt Ico en SOTC al in de winkel?
En des te minder je er straks voor kunt vragen als je hem doorverkoopt.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat ze zo'n soort regeling willen treffen omdat Sony e.d. vindt dat ze teveel inkomsten missen bij het tweedehands doorverkopen van spellen. Het is dus niet gek dat het daadwerkelijk bij elk spel met een online speel mogelijkheid straks wordt doorgevoerd.
Je kunt beter geld opsparen, de 29e de beta van BF3 downloaden en die spelen tot hij uitkomt in oktober.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:00 schreef Elvi het volgende:
Nou ik heb ook eindelijk een ps3 gekocht hoorNa jaren van twijfelen. En ik heb gewoon tweedehands spellen gekocht
(red dead redemption en little big planet 2. Ben nog bezig met Black Ops te kopen.)
Nee een vriendin van me heeft Black Ops en ik speelde het altijd bij haar. En nu kunnen we samen de zombies te lijf in het comfort van mijn eigen huisquote:Op woensdag 28 september 2011 16:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kunt beter geld opsparen, de 29e de beta van BF3 downloaden en die spelen tot hij uitkomt in oktober.
Dan nog. BF3 jonguh!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee een vriendin van me heeft Black Ops en ik speelde het altijd bij haar. En nu kunnen we samen de zombies te lijf in het comfort van mijn eigen huis
Zombies.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee een vriendin van me heeft Black Ops en ik speelde het altijd bij haar. En nu kunnen we samen de zombies te lijf in het comfort van mijn eigen huis
Zombiesquote:
Mijn vrienden vinden er ook weinig aan en schieten liever elkaar dood.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:57 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die zombies afkraken hebben nooit vrienden over de vloer.
Goddomme... nergens te krijgen hier. 'Hij komt pas de 30e uit mijnheer, een beetje geduld hebben.' AAAAHHHHH... takketeef!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:19 schreef KingLysandus het volgende:
Yep. Wel een beetje opletten he?![]()
Alhoewel ik eerst bij een andere Bart Smit was waar ze me raar aan stonden kijken.
Nog nooit van het spel gehoord. En niet te bestellen.
Bart Smit: de nummer 1 in games? Yeah right.
Ik heb net m'n eerste colos verslagen. Is wel een gaaf spel. En hoefde niks te registreren.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:18 schreef NutKees het volgende:
[..]
Goddomme... nergens te krijgen hier. 'Hij komt pas de 30e uit mijnheer, een beetje geduld hebben.' AAAAHHHHH... takketeef!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |