Press Clit to continue.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:56 schreef remcheese het volgende:
[..]
Iemand met 3 vriendinnen hoort geen tijd te hebben om te gamen
Tuurlijk wel. Die 3 vriendinnen moeten net zo goed een keer het huishouden doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:56 schreef remcheese het volgende:
[..]
Iemand met 3 vriendinnen hoort geen tijd te hebben om te gamen
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Sony Entertainment Benelux (SCEB) komt dit najaar met twee nieuwe gelimiteerde edities van de
Comment op dat blog:quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:13 schreef Aether het volgende:
PS2 classics à $9,99 op PSN.
Europa volgt binnenkort?
Uiteraard ...quote:+ Morgan Haro on October 3rd, 2011 at 9:14 am said:
Only On PSN is only for US, Canada, Mexico, and Brazil
Mwa valt mee, derdequote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef LostFormat het volgende:
Hoi,
Ik zoek games die ik uit de PS store kan vissen die tof zijn met z'n tweeen en niet al te moeilijk aangezien ik het met m'n vriendin wil spelen. Iemand suggesties?
Platformers met z'n 2en?quote:
Leuke 2 player games zijn toch wel de puzzelachtige games. Lumines, alle pixeljunk games, Critter Crunch, Chime, Tetris. Dat soort games.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef LostFormat het volgende:
Hoi,
Ik zoek games die ik uit de PS store kan vissen die tof zijn met z'n tweeen en niet al te moeilijk aangezien ik het met m'n vriendin wil spelen. Iemand suggesties?
Had je beter een Wii kunnen nemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef LostFormat het volgende:
Hoi,
Buzz, Singstar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:04 schreef LostFormat het volgende:
Chimes net gedownt en die is echt tof. Maar snel met z'n tweeen proberen.
En ik zoek inderdaad van die makkelijk instapbare games zoals de wii ze heeft. Bestaat er niet iets als marioparty oid?
Singleplayer toch niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:42 schreef FinalD87 het volgende:
Even wachten op Uncharted 3, kun je met z'n tweeën co-op spelen.
Dan kan je echt beter een Wii nemen... Ik werd zelf gek van die spellen (zijn alleen leuk als je ze met meerdere mensen speelt en ik heb niet zoveel vriendenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:04 schreef LostFormat het volgende:
Chimes net gedownt en die is echt tof. Maar snel met z'n tweeen proberen.
En ik zoek inderdaad van die makkelijk instapbare games zoals de wii ze heeft. Bestaat er niet iets als marioparty oid?
Ahhwwwwquote:
Schijnt dat er twee soorten wit zijn: Classic (krijgt Europa) en Ceramic. Ceramic is alleen in Japan uitgebracht en is iets witter dan Classic (oogt iets geler).quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Mwa valt mee, derde![]()
-Launch 60gb
-Launch slim 120gb
-Launch slim wit 320gb
Niet de 'echte' hele singleplayer, maar specifieke co-op-missies die je splitscreen kunt spelen. Volgens mij kun je ook splitscreen multiplayeren (met afzonderlijke PSN-accounts).quote:
Pixeljunk Monsters!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef LostFormat het volgende:
Hoi,
quote:
En 1 van de beste tower defence games, win/win!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:00 schreef Poit het volgende:
[..]![]()
Een van de leukste Co op games ooit. Goed te doen met een jointje erbij
Jammer dat er (zeer waarschijnlijk) geen deel 2 komt
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:18 schreef Aether het volgende:
[..]
Schijnt dat er twee soorten wit zijn: Classic (krijgt Europa) en Ceramic. Ceramic is alleen in Japan uitgebracht en is iets witter dan Classic (oogt iets geler).
Dat wordt importerenquote:
Echt geweldig inderdaadquote:
Mogelijk ook uitgebracht in Amerika?quote:
Ik vind de classic nu echt teringlelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Mogelijk ook uitgebracht in Amerika?
Classic White vs. Ceramic White
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ceramic White is alleen in Azië uitgebracht.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vind de classic nu echt teringlelijk.
Welke was de witte versie die al jaren bestaat in japan?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Mogelijk ook uitgebracht in Amerika?
Classic White vs. Ceramic White
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die mooier dan die neppe spierwittequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Lijkt wel of die 10 jaar in een rokers hok heeft gestaan.
Zielig , alleen, genegeerd en mishandeld![]()
Maar ik ga hem natuurlijks wel halen,mijn slim is immers al 2 jaaar oud![]()
Kan niet heej![]()
Zou je eens een foto kunnen posten als je hem hebt? Ben benieuwd hoe hij het in het echt uit ziet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Lijkt wel of die 10 jaar in een rokers hok heeft gestaan.
Zielig , alleen, genegeerd en mishandeld![]()
Maar ik ga hem natuurlijks wel halen,mijn slim is immers al 2 jaaar oud![]()
Kan niet heej![]()
Nooit op recensies afgaan. Ook vaak met films, laag cijfer. Zelf vind ik hem dan wel geniaal !quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Iemand toevallig al x-men destiny gespeeld? Wilde hem graag hebben (want x-fan) en de trailer en t idee leken me leuk. Maar de recensie op gamespot is echt vernietigend.... Dus vroeg me af of iemand hier er al iets van wist.
Nooit?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nooit op recensies afgaan. Ook vaak met films, laag cijfer. Zelf vind ik hem dan wel geniaal !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |