quote:Het is gelukt! Ik hoefde niet eens met een pincet in de weer, ik heb een beetje geschud met de playstation en toen kwamen er 2! games uit en toen ik de playstation aanzette kwamen er nog 2 uit. De kleine man was dus nog stouter dan gedacht.
quote:Oh god.... M'n vrouw is zwanger.... Is dit mijn voorbode.... arm playstationnetje van me
Wait, whut? 4 discs in je PS3??quote:
quote:
quote:
Nee tuurlijk, maar je kan dus alleen je recht afdwingen bij de rechter. Ik vind 1 jaar garantie ook al belachelijk weinig voor al die YLODs die meestal net na een jaar optreden.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:52 schreef Cid het volgende:
[..]
Zoals in het artikel staat gaat dit natuurlijk nooit stand houden
Al die.. Je kan ook overdrijven natuurlijk.. Mensen die iets te bitchen hebben weten niet hoe snel ze hun ongenoegen op het internet moeten spuien en mensen waarbij niets gebeurt hoor je niet. Ben zelf ook slachtoffer van een YLOD maar dat was pas na een goede 3 jaar. En voor een apparaat wat bijna dagelijks aan staat en een early adaptor model is vind ik dat helemaal niet zo raar.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, maar je kan dus alleen je recht afdwingen bij de rechter. Ik vind 1 jaar garantie ook al belachelijk weinig voor al die YLODs die meestal net na een jaar optreden.
Mja, maar dan heb je het over de fabrieksgarantie en niet over de garantietermijn zoals die van toepassing is binnen het consumentenrecht. En dat is dan weer van toepassing bij de koopovereenkomst tussen de koper en verkoper.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, maar je kan dus alleen je recht afdwingen bij de rechter. Ik vind 1 jaar garantie ook al belachelijk weinig voor al die YLODs die meestal net na een jaar optreden.
Krijg je geen spijt vanquote:Op donderdag 15 september 2011 21:26 schreef Cid het volgende:
Disgaea 4 Premium toch maar gehaald vandaag. Eindelijk snap ik de shop-icoontjes enzo
69,-quote:Op donderdag 15 september 2011 21:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Krijg je geen spijt vanHoeveel heb je betaald?
Plus abo afgelopen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:17 schreef nero7 het volgende:
Weet iemand welke games allemaal een limiet hadden?
Wipeout HD Fury en Burnout Paradise werken niet meerVerlopen?
Linkse ouders of niet, jij hebt voor de PS3 betaald en niet je broertje. Anders leen je je ma uit aan de buurman, kijken of je pa er dan nog zo over denkt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:28 schreef nero7 het volgende:
Nvm, dat jongere kutjong dat in ons huis woont heeft het verwijderd voor zn kutFifa
Vraag me niet waarom hij op mijn zelf betaalde playstation mag spelen.
Heb nogal extreem linkse ouders, die vinden dat ik alles moet delen *sterf*
pa is buiten beeldquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:47 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Linkse ouders of niet, jij hebt voor de PS3 betaald en niet je broertje. Anders leen je je ma uit aan de buurman, kijken of je pa er dan nog zo over denkt.
Uit huis gaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:53 schreef nero7 het volgende:
[..]
pa is buiten beeldhet is nogal lastig om steeds dat gekanker aan te horen.
Kopen ze toch een paar spellen, en eisen dan de PS3 op, omdat ze games hebben.
En het maar gek vinden dat ik helemaal lijp wordt. Als ik er een code op pleur krijg ik een hele shitstorm over me heen.
Maar de deal is dan ook dat ie alleen op de PS3 mag spelen als ik er niet ben. Zodra ik het huis binnen stap, stopt ie maar per direct. Ben ik nog coolant geweest om hem een minuut te geven om af te sluiten, maar voortaan trek ik dat ding van de kast en gaat ie mijn kamer weer op.
Aangezien ik hem niet in mn kamer wil hebben, neemt ie dat ding mee (met mijn toestemming).
En zn moeder betaalt voor het huis, dus mag hij er niet wonen? Hij maakt deel uit van een gezin, en daar hoort delen nou eenmaal bij. Wil je niet delen dan moet je maar je eigen huis gaan zoeken, zodat ook niemand meer zijn dingen met hem hoeft te delen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:47 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Linkse ouders of niet, jij hebt voor de PS3 betaald en niet je broertje. Anders leen je je ma uit aan de buurman, kijken of je pa er dan nog zo over denkt.
En je hebt geen ander account aangemaakt voor hem omdat...?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:53 schreef nero7 het volgende:
[..]
pa is buiten beeldhet is nogal lastig om steeds dat gekanker aan te horen.
Kopen ze toch een paar spellen, en eisen dan de PS3 op, omdat ze games hebben.
En het maar gek vinden dat ik helemaal lijp wordt. Als ik er een code op pleur krijg ik een hele shitstorm over me heen.
Maar de deal is dan ook dat ie alleen op de PS3 mag spelen als ik er niet ben. Zodra ik het huis binnen stap, stopt ie maar per direct. Ben ik nog coolant geweest om hem een minuut te geven om af te sluiten, maar voortaan trek ik dat ding van de kast en gaat ie mijn kamer weer op.
Aangezien ik hem niet in mn kamer wil hebben, neemt ie dat ding mee (met mijn toestemming).
Als het kan, gaat er een code op. Of gewoon parental control op Niveau 1.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:39 schreef koei het volgende:
[..]
En zn moeder betaalt voor het huis, dus mag hij er niet wonen? Hij maakt deel uit van een gezin, en daar hoort delen nou eenmaal bij. Wil je niet delen dan moet je maar je eigen huis gaan zoeken, zodat ook niemand meer zijn dingen met hem hoeft te delen.
Heeft de PS3 geen admin-mogelijkheden? Dat het broertje zijn eigen account krijgt met saves, en dus niet met de instellingen kan rommelen en data weg kan gooien en/of installeren? Ik hoef mijn PS3 niet te delen dus heb daar nooit naar gekeken, maar de meeste apparaten van tegenwoordig hebben zoiets dergelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |